View Full Version: Lisensie vb4-gereed weergawe
Hallo, 'n uitstekende produk! Ek wil dit aan te koop vir ons nuutgeskepte forums / CMS webwerf by vb4 en installeer. Wanneer sal een vb4-enabled weergawe? Ons raad is tans steeds onder vb3.8. As ek een lisensie koop en installeer op vb3.8, ek kry die outomatiese weergawe vir vb4? Dankie vir die info!
Hello.
vBET vir vBulletin 4,0 is geskeduleer op Maart. Ons wil die eerste vBET 3.3.0 vry te stel met baie verbeterings. Dan sal ons vry vBET 2,4 weergawe vry te maak vir vBulletin 4,0. En dit sal toelaat dat ons het regtig 'n goeie vBET weergawe 4.0 vir vBulletin 4.0
As jy koop vBET 3.x lisensie is dit geskik is vir vBET 3,0 en hoër - so dit geld vir vBET 4.0 (stand sal word onder dieselfde lisensie). Koop 1 lisensie kan jy 1 vBET installasie gebruik vir die lewe en jy het toegang tot gratis opgraderings vir 1 jaar sedert die datum van die koop.
As jy enigiets anders voor die koop van vBET lisensie te leer ken, dan net asseblief vra:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):