PDA

View Full Version: Løst posting in foreign language not translated

Schmike
29-01-11, 10:30
posting in foreign language not translated back to english when i set language back to english after posting:

Thread: For alle hård drøftelser om

For alle hård drøftelser om alle aggressiv fisk som Datnioides, ulv fisk, Puffers, Slangehovedfisk og andre ferskvandsfisk i toppen af fødekæden. Byttedyr pas på!

kamilkurczak
31-01-11, 10:05
hvilken versjon av vBET bruker du? limer du inn her ditt forum url, og jeg vil sjekke det.
Thanks.

Schmike
31-01-11, 17:24
Det er den versjonen for vBulletin 4.

url er her:
http://www.predatoryfishkeepers.com/testvb/forums/

u må logge inn med vbet / vbet som det er i mitt sikret testområde.

kamilkurczak
01-02-11, 11:58
Hei,

Jeg var på forumet, men jeg kan ikke teste det. Hvis du kan - vennligst ta for meg en test-konto og lime her er en url til tråden med dette problemet og jeg skal teste den.

Husk - Brukeren må ha et språk setted i sin profil i usercp. Du kan teste oversettelse alternativer i admincp-> vBET-> Google Language Detection.

Her kan du lese mer om språkstøtte:

Schmike
01-02-11, 13:53
Jeg har ikke satt noen språk i min profil. takk for hjelpen.

kamilkurczak
01-02-11, 14:01
ingen problem:) takk for bekreftelse;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1