View Full Version: Integreer vBET met vbMediaWiki
Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Ik weet niet deze mod. Kunt u beschrijven me hoe het werkt? Heeft het zijn eigen subdirectory's in URL? Is het genereert uitvoer zonder gebruik te maken van global_complete haak (alleen drukt het aan uitgang)? Kunt u mij de exacte URL waar ik het kan zien in actie?
Ook kunt u vertellen wat u al probeerde te doen om dit te integreren? Heeft u enkele tips formulier hier: - Welke?
Ik weet niet deze mod. Kunt u beschrijven me hoe het werkt?
vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=235342)
Heeft het zijn eigen subdirectory's in URL?
Ja.
mandela.org -> Hoofd Forum
mandela.org / wiki -> MediaWiki (met vbMediaWiki integratie)
Is het genereert uitvoer zonder gebruik te maken van global_complete haak (alleen drukt het aan uitgang)?
I dont know ... Ik zie de juiste tekst op de eerste taal.
Kunt u mij de exacte URL waar ik het kan zien in actie?
mandela.org / wiki en kiezen twee talen
Ook kunt u vertellen wat u al probeerde te doen om dit te integreren?
N / A
Heeft u enkele tips formulier hier: - Welke?
Ik zal
Hallo Michał, ik gelezen en geprobeerd, maar ik kon niet zelfs de vlaggen in de "navbar" MediaWiki:-(is there any chance of you (with all his vast knowledge) helpen bij de integratie van MediaWiki zette met de vBulletin (met behulp van de vbMediaWiki als een brug)?Als u weet niet of nog niet deze mod gezien maakt een single-sign-on aan de vBulletin, MediaWiki en laat met de dezelfde MediaWiki vBulletin huid. En de MediaWiki is een hulpmiddel voor gezamenlijke content creatie, werd gebruikt als de basis van de Wikipedia project. het idee is dat gebruikers van het forum materiaal op de Wiki in elke taal, evenals het forum kunnen bijdragen. Als deze interactie niet mogelijk op dit moment is, alleen dat de vBET running soepel met deze mod helpt al me veel.Ik wacht op uw terugkeer.Een dikke knuffel, Rafael Trevisan.
OK - Ik zie dat deze mod is global_ compleet met - ik had het mis te zeggen dat waarschijnlijk niet vanwege 'vbet_flag' issue. Ik zie het probleem en ik zie dat links zijn verbroken na eerste vertaling - die beginnen door '.' (Dot) - zonder www. Gelieve PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP - ik zal de kwestie controleren en corrigeren.
De enige opties van vbMediaWiki zijn deze: http://www.mandela.org/vbMediaWiki.png
Helaas zijn deze opties geven ons niets. Op dit moment zijn we ons bewust van uitgifte, maar weet geen oorzaak. Voor een volledige diagnose en een correctie moeten we de toegang tot uw forum.
Helaas zijn deze opties geven ons niets. Op dit moment zijn we ons bewust van uitgifte, maar weet geen oorzaak. Voor een volledige diagnose en een correctie moeten we de toegang tot uw forum.
Geloof me, ik ben het verschaffen van toegang via FTP. Ik ben het scheiden van de gebieden van andere gebruikers voor u om deze toegang te delen. En creëerde een admin gebruiker voor u op mijn vBulletin site. [] S Rafael.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):