View Full Version: Integroi vBET kanssa vbMediaWiki
Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
En tiedä tätä modia. Voitko kuvailla miten se toimii? Onko sillä se oma alihakemistoon URL? Onko se synnyttää ulostulo ilman ja global_complete koukku (yksinkertaisesti tulostaa sen ulostulo)? Voitteko antaa minulle tarkka URL, jossa voin nähdä sen toiminnassa?
Kerro myös, mitä oli jo yrittänyt tehdä integroida tähän? Käytitkö vihjeitä lomake tästä: - Mitkä?
En tiedä tätä modia. Voitko kuvailla miten se toimii?
vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=235342)
Onko sillä se oma alihakemistoon URL?
Kyllä.
mandela.org -> Main Forum
mandela.org / wiki -> MediaWiki (jossa vbMediaWiki integraatio)
Onko se synnyttää ulostulo ilman ja global_complete koukku (yksinkertaisesti tulostaa sen ulostulo)?
En tiedä ... Näen oikean tekstin ensimmäinen kieli.
Voitteko antaa minulle tarkka URL, jossa voin nähdä sen toiminnassa?
mandela.org / wiki ja valita kaksi kieltä
Kerro myös, mitä oli jo yrittänyt tehdä integroida tähän?
N / A
Käytitkö vihjeitä lomake tästä: - Mitkä?
Minä
Hei Michał, lukea ja kokeillut, mutta en voinut edes laittaa liput kaupungissa "navbar" MediaWiki:-(is there any chance of you (with all his vast knowledge) apua MediaWiki yhdentymisen vBulletin (käyttäen vbMediaWiki silta)?Jos et tiedä tai ole nähnyt tämän mod luo single-sign-on vBulletin ja MediaWiki ja jätä samalla MediaWiki vBulletin iho. Ja MediaWiki on työkalu yhteistyössä sisällön luomiseen, käytettiin Wikipedia projektiin. ajatus perustuu käyttäjien foorumi voi edistää materiaali wiki millä tahansa kielellä sekä foorumi. Jos tämä vuorovaikutus ei ole mahdollista tällä hetkellä vain vBET käynnissä sujuvasti tämä mod jo auttaa minua paljon.Odotan takaisin.Iso hali, Rafael Trevisan.
OK - Näen, että tämä modi käyttää global_ täydellinen - olin väärässä sanoessaan, että luultavasti ei, koska "vbet_flag" kysymys. Näen asian ja näen, että linkit ovat rikki ensin käännös - ne ovat käynnistystä "." (Piste) - ilman www. Ole hyvä ja PM minulle käyttöoikeustiedot sinun Admin CP ja FTP - aion tarkistaa asia ja korjata sen.
Ainoat vaihtoehdot vbMediaWiki ovat nämä: http://www.mandela.org/vbMediaWiki.png
Valitettavasti nämä vaihtoehdot antavat meille mitään. Tällä hetkellä olemme tietoisia asiasta, mutta tiedä mitään syytä. Täydelliset diagnosoida ja korjaus tarvitsemme käsiksi foorumi.
Valitettavasti nämä vaihtoehdot antavat meille mitään. Tällä hetkellä olemme tietoisia asiasta, mutta tiedä mitään syytä. Täydelliset diagnosoida ja korjaus tarvitsemme käsiksi foorumi.
Uskokaa minua, olen tarjoamalla pääsyn FTP. Olen erottaa alueita muiden käyttäjien jakaa kanssasi tämän pääsy. Ja se loi pääkäyttäjän sinulle minun vBulletin päällä. [] S Rafael.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):