View Full Version: Opgelost strpos(): Offset niet opgenomen in string in ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 435
Link aan een fout: http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/46135-turbina_dzwieki_turbo_gwizdanie_-6.html?language=ro
Hi. Ik controleerde een aantal andere pagina ' s op uw forum en ik zie de bug is in verband met de inhoud van deze pagina. We zullen proberen het te reproduceren op onze test server. Als we niet kunnen reproduceren we met u contact op en lossen het probleem aan uw kant.
Hallo weer. Ik vond de lijn van de code in het archief en we hebben al een fix voor, maar het is nog niet vrijgegeven.
Voor een snelle fix:
1. Open het bestand /includes/vbenterprisetranslator_functions.php
2. Wijzigen:
$closePosition = strpos($outputPart, '>',$openPosition + 1);
Naar:
$closePosition = @strpos($outputPart, '>',$openPosition + 1);
Vertel heb je meer hulp nodig hebt met dit probleem of is het opgelost :)
Kiedy te zrobię te pojawia się pusta strona.
Zaglądnij, proszę, nvt PM
Ik gecontroleerd op uw forum-it is niet een bug vBET, gewoon niet correct uitgevoerd de installatieprocedure en deed niet de configuratie instellen, respectievelijk door welke inheemse iconv-functie een lege tekenreeks retourneert, wilt converteren tekst van utf-8 tot utf-8. Ik weet niet waarom precies in deze plaats, maar het gebeurde. U hebt niet-'8' voor '8', waarin duidelijk wordt beschreven in de installatie-instructies. Probleem opgelost. By the way, ik stel voor dat je: - draai op de Apertium - is vrij zonder grenzen-enable vertaling van Microsoft-is vrij om bepaalde grenzen en kunt u een account met hen, waar na het oversteken van de grens vertalingen af te sluiten tot het einde van de periode.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):