View Full Version: Løst strpos(): Offset, som ikke er indeholdt i snor i ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 435
Link til fejl: http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/46135-turbina_dzwieki_turbo_gwizdanie_-6.html?language=ro
Hej. Jeg tjekkede nogle andre sider på dit forum, og som jeg kan se fejlen er relateret til indholdet af denne specifikke side. Vi vil forsøge at reproducere det på vores test-server. Hvis vi ikke vil være i stand til at reproducere det vi vil kontakte dig og løse problemet på din side.
Hej igen. Jeg fandt den linje kode i arkivet, og vi har allerede en rettelse til det, men det er ikke frigivet endnu.
For hurtig løsning:
1. Åbn filen /includes/vbenterprisetranslator_functions.php
2. Ændring:
$closePosition = strpos($outputPart, '>',$openPosition + 1);
Til:
$closePosition = @strpos($outputPart, '>',$openPosition + 1);
Fortæl har du brug for mere hjælp til dette problem eller er det løst :)
Når jeg gør kommer det op en tom side.
Jeg tjekkede på din forum-det er ikke en bug vBET, bare ikke udfyldt korrekt installationsprocedure og ikke konfiguration, henholdsvis, af hvilke indfødte iconv funktionen returnerer en tom streng, forsøger at konvertere tekst fra utf-8 til utf-8. Jeg ved ikke hvorfor lige netop på dette sted, men det skete. Du har ikke ændret sig-'8' for '8', som er tydeligt beskrevet i installationsvejledningen. Problem løst. Af den måde, jeg vil foreslå dig: - Tænd Apertium - er gratis uden grænser-aktiver oversættelse af Microsoft-er gratis for visse begrænsninger og du kan oprette en konto hos dem, hvor efter at have krydset grænsen oversættelser til at lukke ned indtil udgangen af perioden.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):