PDA

View Full Version: Tekst Disapears

MajorKokosnuss
05-08-14, 16:42
Ik heb de installatie van de plugin op mijn website, maar als ik de taal veranderen, alles klusser verdwijnen.

Ik heb geen idee hoe dit te verhelpen.

In dat geval heb je drie mogelijkheden:
1 U niet braak installatie-instructies. U MOET configureren Forum taal optie. Gewoon configureren mod
2 U hebt ingesteld verkeerd Google Vertaling API-sleutel - stel deze in op de juiste waarde of verwijderen (niet geadviseerd - stel het op de juiste wijze)
3 je Om een bepaalde reden werd geblokkeerd door Google

1 de taal is ingesteld op nederlands
2 geen idee hoe je een goed en ik gegoogled maar niets gevonden
3 ik denk het niet :s

Mijn Tekst disapears kies ik voor een vlag

Marcin Kalak
06-08-14, 11:26
Als je de gratis versie van vBET u vervolgens op set-toets om te Yandex, niet voor Google.
Zorg ervoor dat je de juiste sleutel te Yandex.

MajorKokosnuss
06-08-14, 12:53
Belangrijkste Yandex?Waar vind ik de do: O?

Marcin Kalak
07-08-14, 17:55
Moet u de sleutel in het AdminCP->vBET->Yandex Vertaling API-sleutel. In het AdminCP->vBET->Yandex Vertaling API-sleutel wordt een link gegeven waar je kunt krijgen een sleutel Yandex (http://api.yandex.com/key/form.xml?service=trnsl).

MajorKokosnuss
07-08-14, 20:56
Deze link werkt niet voor mij :/

Marcin Kalak
08-08-14, 11:49
Gebruik deze link (http://api.yandex.com/key/form.xml?service=trnsl). U heeft waarschijnlijk niet de laatste gratis versie van vBET.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations