PDA

Veure la Versió Completa: Text Disapears

MajorKokosnuss
05-08-14, 16:42
He instal lat el plugin al meu lloc web, però si puc canviar l'idioma, tot desaparèixer.

No tinc ni idea de com arreglar-lo.

En aquest cas, vostè té tres possibilitats:
1 vostè no descans instruccions d'instal·lació. Heu de configurar l'opció idioma de fòrum. Tan sols configureu mod
2 posa API de traducció de Google equivocat clau - posar-lo a valor adequat o eliminar-lo (no s'aconsella - només posi'l adequadament)
3 per alguna raó vostè va ser bloquejat per Google

1 que es defineix com l'idioma a anglès
2 cap idea com aconseguir un i jo googled però no trobava res
3 jo no ho crec: s

El meu Text disapears si selecciono una bandera

Marcin Kalak
06-08-14, 11:26
Si teniu la versió lliure de vBET llavors vostè posar clau Yandex, no per Google.
Assegureu-vos que heu correctament establert la clau a Yandex.

MajorKokosnuss
06-08-14, 12:53
Yandex clau?On puc trobar la do: O?

Marcin Kalak
07-08-14, 17:55
Cal definir la clau a AdminCP -> vBET -> clau d'API de traducció Yandex. A AdminCP -> vBET -> Yandex traducció API clau es dóna un enllaç on podreu obtenir una clau Yandex (http://api.yandex.com/key/form.xml?service=trnsl).

MajorKokosnuss
07-08-14, 20:56
Aquest enllaç no està funcionant per mi :/

Marcin Kalak
08-08-14, 11:49
Utilitzeu aquest enllaç (http://api.yandex.com/key/form.xml?service=trnsl). Probablement no teniu el últims Alliberen versió de vBET.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1