View Full Version: helpen oplossen problemen
Ik ben met behulp van: VB 4.1.1VBSEO 3.5 + de vlag url's in SEO formaat, maar als u actuallyclick op een vlag om te veranderen in die taal en vervolgens alles isall schroef opwaarts, ie worden weergegeven: de volledige pagina: http://www.vipmoneymakersclub.com/ja/If ik gebruik de volgende url, dan alles wat is groot, maar als ik gebruik de bovengenoemde SEO URL, dan is het screwed up: http://www.vipmoneymakersclub.com/?language=jaLike iedereen, verkies ik te gebruiken de SEO URL eerder dan de niet-seo url. === ik hou ook niet de vlaggen uitgevoerd voorbij het scherm, andonto de volgende regel, ziet er een beetje plakkerig. Hoe kan ik instellen de vlaggen van de soortgelijke seoforums.orgnot zo groot, maar ik wil ook de vlaggen op twee lijnen. Dank u
Beste dsimms,
Ik denk dat je probleem met. Htaccess regels. Ze zijn onjuist.
Stuur pm naar mij met Uw gegevens om in te loggen op de ftp zal ik het te controleren en schrijf hier wat er mis is.
ps. Japan taal is schade en ik denk dat er iets is beschadigd met uw sjabloon.
Stuur pm met de details van uw ftp ik zal het controleren of alles ok is.
Beste dsimms,
Ik denk dat je probleem met. Htaccess regels. Ze zijn onjuist.
Stuur pm naar mij met Uw gegevens om in te loggen op de ftp zal ik het te controleren en schrijf hier wat er mis is.
ps. Japan taal is schade en ik denk dat er iets is beschadigd met uw sjabloon.
Stuur pm met de details van uw ftp ik zal het controleren of alles ok is.
hta regels:
# VBET
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
# VBSEO
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
# ANDERE
RewriteCond% {HTTP_HOST} ^ vipmoneymakersclub \\. Com $ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.vipmoneymakersclub.com/ $ 1 [R = 301, L]
Ik dacht aan de template ook ...
het niet goed werkt met een van mijn templates.
Er wordt zelfs niet goed werkt met de standaard template.
Standaard VB heeft deze url:
http://www.vipmoneymakersclub.com/forum.php
Ik heb een redirect instellen in vBSEO dus dit zal blijken:
http://www.vipmoneymakersclub.com
Misschien is dat redirect problemen veroorzaakt?
maar ik wil niet / forum.php laten zien ....
Ik wil forum wortel laten zien: domain.com
ok, ik heb net alleen maar konden de SEO URL op mijn test boord ...
Ik heb alleen het standaard thema, maar het lijkt om daar te werken prima.
Test Forum (http://www.vipmmf.com)
Het werkt een beetje ... het niet helemaal werkt ....
op: http://www.vipmoneymakersclub.com
Voeg taal parameter URL (dat wil zeggen 'adres? Language = nl')
(Deze optie lijkt te werken prima)
Maak URL's SEO koppeling Volgens consensus (dwz '/ nl / adres ")
(Probleem met behulp van deze optie, ook al seo url shows, alle pagina's zijn verknald.)
uitgeschakeld totdat oplossing kan worden gevonden.
okiee ...
omdat niemand lijkt te zijn de intensivering van de plaat hier ....
Moet ik gewoon volledig te verwijderen dit?
Ik heb rond spelen met de htaccess maken van een paar tweaks ...
1: het goede nieuws is dat je het forum zien in de taal die u kiest.
Ik zie niet in de vervorming, maar nog steeds niet goed werkt.
2: het slechte nieuws is dat ik dit krijg: (op een langauge)
Forums is opgegeven is ongeldig. De zaak heeft
gekregen een geldige link, meldt het. Beheerder.
en geen links te werken ....
dus ik neem aan de htaccess die ik gebruik voor vb 4.1.1 en 3.6.0 vBSEO niet goed werkt.
Ik heb geprobeerd een ander htaccess -. Nu de taal niet veranderen in de loop helemaal ....
kamilkurczak
21-02-11, 11:10
hello,
Over SEO URL's op je echte forum:
1. Zorg ervoor dat u alle opties goed in admincp-> settings-> vBET hebben
- Forum voertaal - Engels
- Link Type om VBSEO_URI
alle integratie voor vBET gratis versie met vBSEO is regels in htaccess-bestand.
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
als het werkt op uw test-bord - misschien deze regels niet goed? please comment deze regels voor de test:
#OTHER
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^vipmoneymakersclub\.com$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.vipmoneymakersclub.com/$1 [R=301,L]
Indien nog steeds niet ok - Schakel vBET en ik zal testen.
2. over vlaggen - je moet bewerken een vBET sjabloon: vbenterprisetranslator_flags
of we maken een vlaggen in de haak: parse_templates
probeer het gewoon.
Ik voegde uw regels en toegepaste uw suggestie.
werkte niet.
vBet is ingeschakeld.
Is ingesteld op Engels
is ingesteld op VBSEO_URI
toen ik zei dat het werken aan de test bord. Ik heb gemerkt dat sommige
van de regels er niet waren, ook al lijkt het om te zetten, niet
alles werkt, ook bekend als links niet werken ... Ik denk dat het probleem
wordt duidelijk bij de htaccess regels ... Ik denk dat er iets mis is
met de regels die in dit forum niet graag ...
Dit zijn de regels die ik gebruik op de test board, en ik heb ook
paste deze toe op het forum, dit is wat het werken als ik kan krijgen om te werken
op dit punt, zoals hierboven beschreven.
Forums is opgegeven is ongeldig. De zaak heeft
gekregen een geldige link, meldt het. Beheerder.
en geen links werken .... in ieder geval vertaalt de pagina, maar
het probleem is dat zegt de url ongeldig is, en geen links werken.
RewriteRule archief / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [L, QSA]
Als ik de regels die u hierboven heeft geplaatst, dan maakt het helemaal niet werkt ... pagina is helemaal vervormd.
kamilkurczak
22-02-11, 12:28
Ik was op het forum en je hebt een goede url met vlaggen, maar nog steeds ongeldige link of doorverwijzen naar de hoofdpagina.
Als u gebruik maakt vBSEO moet u deze regels in de htaccess.
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
Plak hier uw htaccess-bestand de inhoud weer.
ok.
zoals reeds eerder aangegeven dat ook niet werken.
probeer het opnieuw.
Ik was op het forum en je hebt een goede url met vlaggen, maar nog steeds ongeldige link of doorverwijzen naar de hoofdpagina.
Als u gebruik maakt vBSEO moet u deze regels in de htaccess.
Plak hier uw htaccess-bestand de inhoud weer.
# Commentaar van de volgende regel (voeg '#' aan het begin)
# Om mod_rewrite functies uit te schakelen.
# Let op: je moet nog steeds de hack uit te schakelen in
# De vBSEO bedieningspaneel om te stoppen url herschrijven.
RewriteEngine On
# Sommige servers vereisen de RewriteBase richtlijn te worden
# Ingeschakeld (verwijder '#' aan het begin om te activeren)
# Let op: indien ingeschakeld, moet u het pad ook
# Om je root vB map (dat wil zeggen RewriteBase / forums /)
# RewriteBase /
# RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Uwdomein \\. Com
# RewriteRule (.*) http://bizwebforum.com/images/ $ 1 [L, R = 301]
# VBET
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
# VBSEO
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
# ANDERE
# RewriteCond% {HTTP_HOST} ^ vipmoneymakersclub \\. Com $ [NC]
# RewriteRule ^(.*)$ http://www.vipmoneymakersclub.com/ $ 1 [R = 301, L]
kamilkurczak
22-02-11, 14:26
Zoals ik het zie na vertaling hebben we een probleem met een site stijl. misschien is dit wordt verzorgd door een aantal mods, misschien is er een conflict.
Kunnen we gewoon testen. Gewoon uit te schakelen al je mods een voor een (zonder vBET) en test het.
Als dit nog steeds niet goed - dit is een vBET kwestie. Als dat niet - we hebben een conflict met mod. Test het!
Uw htaccess ziet er goed uit (en de vertaling is werken - er is een stijl kwestie).
Ik heb gemerkt dat in uw site de bron na vertaling je veel basis labels hebben:
<base href="http://www.vipmoneymakersclub.com/" />
<base href="http://www.vipmoneymakersclub.com/pl/" /><base href="http://www.vipmoneymakersclub.com/" />
Zoals ik het zie na vertaling hebben we een probleem met een site stijl. misschien is dit wordt verzorgd door een aantal mods, misschien is er een conflict.
Kunnen we gewoon testen. Gewoon uit te schakelen al je mods een voor een (zonder vBET) en test het.
Als dit nog steeds niet goed - dit is een vBET kwestie. Als dat niet - we hebben een conflict met mod. Test het!
Uw htaccess ziet er goed uit (en de vertaling is werken - er is een stijl kwestie).
Ik heb gemerkt dat in uw site de bron na vertaling je veel basis labels hebben:
<base href="http://www.vipmoneymakersclub.com/" />
<base href="http://www.vipmoneymakersclub.com/pl/" /><base href="http://www.vipmoneymakersclub.com/" />
Ik ben niet zeker wat basis labels betekenen ...
Je krijgt ook hetzelfde effect op andere stijlen ook.
Ik heb heel wat mods, zal dit enige tijd duren om te gaan
door ze een voor een als dit een mod kwestie.
Ik heb test met alle mods uitgeschakeld, waaronder vBSEO ...
geen verandering ....
en geen verandering met behulp van andere thema's niet.
kamilkurczak
22-02-11, 16:00
dus ik zal analyseren en vergelijken met je echte forum en test forum bron.
ten tweede, kun je sturen naar mij door PM je admincp en FTP details en ik zal proberen om dit probleem te vinden en te repareren voor u op uw verbreken.
dus ik zal analyseren en vergelijken met je echte forum en test forum bron.
ten tweede, kun je sturen naar mij door PM je admincp en FTP details en ik zal proberen om dit probleem te vinden en te repareren voor u op uw verbreken.
uiteindelijk ben ik verantwoordelijk voor mijn vb.
Ik kan niet toestaan buiten te openen.
kamilkurczak
22-02-11, 16:25
Ik weet maar als ik kan uw server te gebruiken - de fix zal beter en sneller. Ik bied u een gratis ondersteuning en vast op uw server.
Natuurlijk zal ik nog steeds proberen om een oplossing te vinden zonder deze toegang, maar als u mij deze toegang - wordt beter en sneller:)
Ik heb de htaccess vervangen op de test forum.
De test forum lijkt goed te werken nu.
Ik heb nu geïnstalleerd een thema van het forum naar
de test forum. Het thema lijkt ok te werken.
Dit lijkt niet een stijl probleem worden.
UG thema, en vb standaard thema werkt prima op de test forum.
waar deze twee thema's, werkt samen met een andere niet op
de live-forum. Ik heb geen reden om te geloven op dit punt dat
dit is stijl verwant zijn, omdat de stijlen van de test forum werken.
het enige verschil dat ik kan zien op dit punt tussen de test
forum en de live-forum is vBSEO .. als beide fora hetzelfde zijn vb lopen.
Test Forum = vBSEO 3.5
Live-Forum = vBSEO 3.6
natuurlijk als schakel ik vBSEO toen soort maakt de test te dempen zoals elke SEO url's zou worden uitgeschakeld ... in orde
om echt te weten te komen ... Ik zou moeten 3.6 verwijderen en opnieuw installeren 3.5 om er zeker van of dit vBSEO gerelateerd.
geïnstalleerd vBSEO 3.5 - geen verandering.
Dit werkt:
http://www.vipmoneymakersclub.com/?language=ja
(Deze url werkt alleen wanneer ze geselecteerd in admin cp)
Dit betekent niet:
http://www.vipmoneymakersclub.com/ja/
Ik ben al eerder verkeerd, maar ik denk dat de kwestie draait
rond SEO URL / htaccess het niet omzetten van de SEO
URL in het leesbare pagina, maar als ik kies niet-seo
formaat, leest de pagina prima.
VBSEO niet echt zoals jullie om wat voor reden ...
"We willen niet raden vBSEO gebruikers om vBenterprise vertaler te gebruiken, en we bieden geen ondersteuning voor borden die vBenterprise vertaler hebben.
Als u ondersteuning voor borden die deze wijziging is geïnstalleerd, moet u alle wijzigingen toegepast op vBSEO bestanden terug en die wijziging uit te schakelen. "
kamilkurczak
23-02-11, 13:58
maken we gebruik van vBSEO 3.5 nog steeds. vBET is niet getest op vBSEO 3.6. Ik zal schrijven Michał en ik zal deze versie test voor vBET.
Als ik kan zien op je forum - heb je een probleem met stijl na vertaling. Ik zou graag om te controleren of er zelf (vind conflict of te bewerken templates) zo weer kunt u - voor mij verzenden via PM uw admincp en FTP gegevens - zal ik u schrijven over alle wijzigingen en werkt op uw server tijdens mijn werk. :)
Ten tweede, Heb je bewerken wat vBET of een andere sjablonen?
maken we gebruik van vBSEO 3.5 nog steeds. vBET is niet getest op vBSEO 3.6. Ik zal schrijven Michał en ik zal deze versie test voor vBET.
Als ik kan zien op je forum - heb je een probleem met stijl na vertaling. Ik zou graag om te controleren of er zelf (vind conflict of te bewerken templates) zo weer kunt u - voor mij verzenden via PM uw admincp en FTP gegevens - zal ik u schrijven over alle wijzigingen en werkt op uw server tijdens mijn werk. :)
Ten tweede, Heb je bewerken wat vBET of een andere sjablonen?
Kam,
Het is niet een stijl geven ...
waarom weet ik dit?
Omdat het niet werken met elke stijl aan de live-forum.
en het werkt met alle stijlen van de test forum, dus is het niet
stijl gerelateerd. Ik nam dezelfde stijl van de live forum,
en het werkt prima op de test forum (zonder wijzigingen)
Ik ben niet veranderd geen vBet bestanden. Als u nog steeds het gevoel dat het
is gerelateerd stijl dan ik kan geven u toegang tot de stijl, of
een bepaald gedeelte van vb ... zo ver als het bewerken van andere sjablonen,
Ik heb een live-forum, dus natuurlijk bewerk ik templates uit
tijd tot tijd.
kamilkurczak
24-02-11, 09:37
ok dus geef me een toegang tot het vBET, stijl en product & plugins in uw admincp:) Thanks
Ik heb de laatste 3 dagen scheuren mijn vb de kop proberen deze bug track.
Ik denk dat jullie moet geven mij een 50% korting op de aankoop van dit ... nu heb ik
aan zet alles weer in elkaar nu, na het rippen van mijn forum uit elkaar.
Ik vond het probleem ...
het was in de vbet opties allemaal langs.
wanneer URL tracking is ingeschakeld de stijl kijkt verkloot.
wanneer url tracking is uitgeschakeld, werkt het meestal ... ja ik zei
meestal, het sorta voegt / forum.php aan het eind van de url
als het niet te bedoeling, dan moet je reclick
nogmaals in om de taal te wijzigen ...
Dus het probleem is URL Tracking optie of dat het iets te doen met deze.
als je nu controleren, het werkt een beetje ... (met url tracking uitgeschakeld)
dus tot dit is vast, met url tracking uitgeschakeld, zal het uit te schakelen tracking
de langugage van de ene pagina naar de volgende ... zo'n beetje als whats the point
als je niet kunt dezelfde taal van pagina naar pagina bijhouden ....
kamilkurczak
24-02-11, 09:52
Ik heb nog steeds voor te stellen voor u een gratis service (normaal - het kost 30 $) op uw server en admincp te repareren. Het is heel moeilijk te vinden waar het probleem is wanneer ik kan het niet reproduceren op mijn test forum (dit probleem is specifiek voor uw forum). Als u een volledige versie van vBET - waarschijnlijk zal alles ok.
Dus ik stel voor u een FIX dienst gratis - als je naar mij te sturen door PM je admincp en FTP details.
Ik heb nog steeds voor te stellen voor u een gratis service (normaal - het kost 30 $) op uw server en admincp te repareren. Het is heel moeilijk te vinden waar het probleem is wanneer ik kan het niet reproduceren op mijn test forum (dit probleem is specifiek voor uw forum). Als u een volledige versie van vBET - waarschijnlijk zal alles ok.
Dus ik stel voor u een FIX dienst gratis - als je naar mij te sturen door PM je admincp en FTP details.
Ik zal moeten vervolgens dalen.
mijn antwoord was het eindverslag van de eerste keer dat je dat vraagt.
als je niet kan zelfs helpen nadat waardoor u die optie,
dan zal ik alleen maar uit te schakelen en verder te gaan.
Ik heb gewoon geen tijd meer voor.
Ik probeerde de nieuwe versie. Het was niet vast niets. in feite heeft gemaakt
nog erger, voor de niet-seo-optie werkte, nu is het niet,
lijkt erop dat de home pagina werkt, en alle andere links / pagina's zijn
met een handicap en maakt ze lijken te zijn offline, en toen ik uit te schakelen
de mod, alle pagina's weer aan het werk, wanneer deze is ingeschakeld, hoeft vlaggen niet zien ....
kamilkurczak
01-03-11, 13:41
Ik heb deze gratis versie geïnstalleerd op mijn test forum en alles werkt prima - misschien is het specifiek voor je forum (sommige configuraties, mods, veranderingen).
Ik zou graag nog een keer vragen - als je me een toegang tot uw FTP zal ik het probleem te verhelpen GRATIS.
Ik heb deze gratis versie geïnstalleerd op mijn test forum en alles werkt prima - misschien is het specifiek voor je forum (sommige configuraties, mods, veranderingen).
Ik zou graag nog een keer vragen - als je me een toegang tot uw FTP zal ik het probleem te verhelpen GRATIS.
Ik laat het net als voor het moment.
Het lijkt goed te vertalen als URL Tracking is uitgeschakeld, maar wanneer
Ik klik naar een andere band dan gaat het terug naar standaard engels
als de url tracker is uitgeschakeld, dan moet ik opnieuw vertalen en opnieuw
beginnen over wanneer ik naar een andere link.
kamilkurczak
02-03-11, 09:04
ok dus ik zal proberen te achterhalen waar dit probleem kan zijn en proberen om een oplossing voor u te vinden
ok dus ik zal proberen te achterhalen waar dit probleem kan zijn en proberen om een oplossing voor u te vinden
net veranderd servers (niet gerelateerd aan vbet)
hetzelfde - dus dit is niet server gerelateerd.
Dat is wat ik weet:
vbet werkt op de test domein.
vbet werkt niet op de live-forum.
de test forum maakt gebruik van dezelfde thema's als de live-forum.
Dus ik alle mods verwijderd van de live-forum-niets.
het is niet thema gerelateerd.
Het is niet mod gerelateerd.
het is niet server gerelateerd.
Ok, dus ik herstarten van de live-forum uit het niets.
Ik installeerde vBet, vBSEO, UG thema.
vBet liep goed
maar ik kon het niet houden zo als al mijn inhoud is in back-up.
Dus ik herstelde het db back-up, om het forum te herstellen.
Fout begint helemaal opnieuw.
Dus wat heeft dit te zeggen?
misschien een glitch in de db.sql? en sinds
dit is gerelateerd aan url tracking, misschien wat seo url vertaling te leveren.
Ik merkte niet dat dit al eerder:
htaccess
# Vbet
# VBSEO
twee identieke lijnen, geschreven net een beetje anders ...
zou dit de problemen veroorzaakt?
Mijn gastheer heeft twee lijnen waardoor een eindeloze lus.
1 lijn: vbet:
1 lijn vBSEO:
Ik heb dit gecontroleerd wanneer deze lijnen worden ingeschakeld, dan heb ik
een dode pagina / website in firefox, hoewel het een beetje werkt in IE:
toen ik deze lijnen uit te schakelen, het forum lijkt weer aan het werk.
mijn eerste gedachte vanaf het begin dat deze iets had ook doen
met uw htaccess, en je zei dat de htaccess correct was, die het
was niet, en ik had gelijk. Toen vBSEO gaf me hun te repareren,
Ik heb ook het zelfde aan vbet regels worden toegepast, is alles werkt nu.
Ik wist altijd al dat het een seo vertaling probleem. Als jullie
zou hebben genomen een kijkje op de htaccess dan je had kunnen
dit lang geleden opgelost, in plaats van mij proberen te rippen mijn forum uit elkaar proberen
het vinden van een glitch / fout die alleen bestond in het htaccess bestand.
hier is de correcte werking vbet lijn:
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?)?)$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
U moet bieden me een korting van 50%.
dit probleem was in plain site alle langs, en je niet vangen.
kamilkurczak
07-03-11, 11:35
Ik schreef dat htaccess juist was want het was een juiste (van instructies - u kunt bevestigen omdat het werkt op uw test-forum). Nu is het ok?
Ik schreef dat htaccess juist was want het was een juiste (van instructies - u kunt bevestigen omdat het werkt op uw test-forum). Nu is het ok?
U hoeft niet om me te vertellen wat juist is als ik alleen maar bewees u dat het onjuist was, en als een coder, moet je weten dat alle codering
niet gelijk is aan alle servers. Het feit van de kwestie is dat het de
htaccess, en dat is wat de oorzaak van het probleem. Ik verving een herschrijven
bevel zoals hierboven weergegeven, en het is correct werkt sinds die tijd.
de server was niet de htaccess-formaat te lezen en had problemen met de verwerking van vbet, en vBSEO opdrachtregels, werden ze gecorrigeerd, zodat de server kan ze begrijpen, en te verwerken correct.
Gratis versie werkt niet meer ...
iets in htaccess veranderen?
Het ziet eruit als een htaccess probleem als ik eerder meldde.
Ik heb gehoord dat Google de API sluiten.
Dus wat is vBet te doen? vBet sluiten ook?
Ik denk dat ze vond dat je bent geld van hen af:)
Ik ben veranderd urls:
http://www.buyadtraffic.com/forum/
kamilkurczak
18-06-11, 09:48
zorg er dan hier je vorige link naar uw site.
Als u toegevoegd / forum pad - je nodig hebt om het te veranderen in admincp-> vBET-> belangrijkste in pad naar je forum.
en natuurlijk in htaccess bestand in vBET regels
zorg er dan hier je vorige link naar uw site.
Als u toegevoegd / forum pad - je nodig hebt om het te veranderen in admincp-> vBET-> belangrijkste in pad naar je forum.
en natuurlijk in htaccess bestand in vBET regels
Bedankt Kam,
dat was het ...
admincp was de eerste plek waar ik keek, maar omdat ik zag leeg
velden, dan heb ik niet veel aandacht over de sub-domein.
ok, aangezien Google API is afgesloten ..
wat nu?
Is vBet nog steeds inspelen op de google API te vertalen?
kamilkurczak
21-06-11, 22:00
Plak hier je htaccess en url van het forum, zal ik check it
Ik kwam net terug van vakantie - heeft u nog steeds hulp nodig of problemen zijn opgelost? :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):