View Full Version: Al gedaan Talen
Hallo, ik heb slechts drie talen ingeschakeld voor gebruikers, maar ik wil de zoekmachines zijn beschikbaar in alle talen. ¿Ik kan drie talen beschikbaar zijn voor gebruikers en 52 voor de zoekmachines?. Ik heb geconstateerd dat talen niet zijn geactiveerd op de vlaggen niet werkt. Voorbeeld: Ik heb ingeschakeld Engels, Catalaans en Galicisch forum.com / nl forum.com / ca forum.com / gl en werkt goed. Maar ik wil graag forum.com / cn forum.com / het forum.com / *.* actief blijven op de achtergrond. Dank u.
Op dit moment is het uitschakelen van vlag betekent het uitschakelen van vertaling in deze taal. Het is om je forum te beveiligen tegen de verzoeken om vertalingen die niet moeten gebeuren, omdat u niet over een dergelijke vlag, maar kan iemand handmatig in te stellen URL.
Leg uit voordeel van het hebben van alle vertalingen beschikbaar, maar beperken dit voor gebruikers? Op dit moment is naar onze mening kan dit verwarren sommige gebruikers. Vooral degenen die kwamen om uw vertaalde forum gelezen dat je meerdere talen steun van de gemeenschap, maakt de registratie en dan blijkt dat ze niet kunnen schrijven in hun eigen taal ...
Gelieve ons ervan overtuigen dat het goed idee is in sommige situatie, die wij niet zien op dit moment. Als het is dat we u graag deze mogelijkheid toe te voegen, maar zo niet, dan het toevoegen van meer opties die niet worden gebruikt is niet goed voor product.
Hallo, ik geef mijn 3 redenen: mijn forum zoals vele anderen zijn gericht op een land, 4 talen worden gebruikt in mijn land en degenen die willen hebt geactiveerd zijn.Mijn forum is niet nuttig voor buitenlanders in de modus voor deelname, maar ja als een raadpleging.Bijvoorbeeld, met behulp van de opties van: omleiden naar gebruiker taal buitenlandse bezoekers hadden alle het Forum in uw taal.De voordelen van deze zou worden: verbeteren van de laadtijd van de pagina (de pagina van de relantizan van de 52 talen) visueel beter voor de meerderheid van mijn gebruikers (52 talen, bewegingen op 4, maar echt iedereen zou nog steeds beschikbaar zijn) de mogelijkheden van vbet zou nog steeds zijn beschikbaar (52 talen en hun indexeren in zoekmachines).Ik denk dat de voordelen zijn vele ;)
Ja. Het kennen van je standpunt kunnen we zeggen - dit is echt geweldig idee:) En we willen u bedanken voor het instellen van onze aandacht voor dit probleem. We gewoon niet besefte dat voorheen.
Toegevoegd in TODO lijst en moet worden opgenomen in de volgende release:)
Ik hoop dat de nieuwe versie met ongeduld: D
Uitgevoerd - zal worden opgenomen in 3.3.0:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):