View Full Version: Al gedaan Uitzonderingen voor: "vertrouwen Google"
Hallo, beste vind ik de instelling: "Google vertrouwen wanneer het resultaat vertrouwen waardig is" mij kan niet zwenking voort maar, zo geschreven in mijn forum in verschillende talen. In mijn forum in Duits, Engels en Portugiesisch.Es aardig zou zijn als voor de functie "Vertrouwen Google" wanneer het resultaat vertrouwen waardig is talen kunnen worden ingesteld om nooit worden vertaald.GrussChristian
Begrijp ik het duidelijk. U wilt extra configuratie-optie, waarmee je vBET, dat als boodschap blijkt te zijn geschreven in specifieke talen (instelbaar), dan hoef je niet wilt dat dit bericht automatisch opaqued door lang bbcode vertellen. Is dat wat je nodig hebt?
Hi,
Ik wil de optie in te stellen om:
Trust Google als resultaat is vertrouwen waard
En toevoeging een veld of checkbox of wat dan ook.
Maar niet als Google denk dat het is: de (standaard), en, pt
Deze talen zijn slechts als voorbeeld. Dit is handig voor forums met meertalige gebruikers. Dus "normale" gebruiker in staat zijn om te schrijven, zelfs in vreemde talen. Maar Gebruikers met een soort van exotische talen wordt vertaald.
Groeten
Christelijk
Zullen we overwegen om het te configureren.
Op dit moment kunt u eenvoudig wijzigingen aan dit hebben. Als u wilt, kunt u braak deze instructies:
1. Open / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
2. Zoek:
if (!vbet_isLangSupported($lang)) {
3. Vervangen door:
if (in_array($lang, array('de', 'en', 'pt')) || !vbet_isLangSupported($lang)) {
Houdt u er rekening mee dat het niet was getest.
Hi,
Ik veranderde de code een aantal minuten geleden.
De eerste test op zoek naar goed. Laten we eens kijken hoe het werkt bij normaal gebruik.
Bedankt
Christelijk
kamilkurczak
05-10-10, 11:55
Bedankt voor uw antwoord.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):