Ver Versión Completa: Resolto Códigos de lingua que amosa!
Por favor, vexa anexo. Home, xa que vai 3.3.6, foi unha desorde!
http://i35.tinypic.com/244e7gn.png
kamilkurczak
18-08-10, 19:33
ok, que deben ser corrixidos pola análise global - no seu foro iso non é traballo.
Eu non podo reproducir este problema no meu foro de proba (podes velo neste foro principal) polo que debes PM-me un detalles AdminCP e FTP e vou resolve-lo (ea súa primeira edición do post anterior tamén (se pode 't reproducir-lo no noso foro principal)).
Grazas
kamilkurczak
19-08-10, 09:10
Eu estaba do seu fourum:
Pode explicar iso mellor? Podes pegar url á páxina web con este problema, pode describir como reproducir este problema?
Eu debería estar conectado ou non?
Se esta cuestión é o sitio onmain - por favor, describir unha parte do sitio web coa cuestión. grazas
kamilkurczak
19-08-10, 09:18
ok, eu o atopei.
Trátase só no lugar principal no "último post" parte?
kamilkurczak
19-08-10, 10:34
Eu estaba no seu foro, eu fixen unha proba-thread en polaco, eu actualizar o seu sitio para sitio web e eu non podo ver langtitle = pl.
Entón, como podo facer esta cuestión?
edit: eu mudei a miña lingua Perfil do inglés para o polaco - agora eu teño iso!
Calquera solución para iso?
kamilkurczak
19-08-10, 18:10
Estou traballando niso. por favor, sexa paciente porque Michał está fóra de liña e eu teño unha chea de traballo. Grazas pola paciencia.
Estou realmente intentando ser paciente aquí, pero o meu foro está a buscar terrible, e eu estou empezando a perder membros por mor destas páxinas brancas eu mencionar noutra thread aquí tamén.
Eu respondín a súa PM, e nada.
Agora estou realmente quedando errado porque os títulos da linguaxe aínda están sendo amosados na miña páxina de inicio e ningún dos outros erros foi corrixido. Por favor pode concluír isto agora, e non só ir sobre e fóra do meu foro.
Estou recibindo numerosos PM é da miña membros agora furioso a estas páxinas en branco que recibo ao responder tamén.
kamilkurczak
20-08-10, 19:31
Desculpe por iso.
Como ve, ás veces traballou moito, pero cando alguén responder - [langtitle] de novo. vB aínda almacenar en memoria neste sitio e é difícil para min traballar.
Imos traballar todos os fins de semana sobre esta cuestión e será corrixido.
Sentímolo unha vez máis.
Eu estou a traballar sobre este asunto agora. Parece que algún erro vBulletin. No seu analizador foro analiza correctamente só langtitle primeiro e despois a outro parsings simplemente regresa o mesmo texto que debe ser analizado - sen chamar función apropiada, que debe analizar o texto. Así como non recoñece bbcode langtitle máis - e é usado o obxecto parser mesmo para analizar os textos a continuación. Eu vos mando rexistros detalles en AM. Podería ser tamén algún conflito. Eu aínda estou buscando alí e será informado de se era eu atopar nada.
Teño solución para vostede aquí. Teña en conta que este non será publicado o próximo lanzamento, porque parece que o problema non é vBET mais, pero problema algún erro vBulletin, ou de integración. Esta cuestión non fai posible usar analizador mesmo varias veces. Así solución é crear novo analizador para cada análise langtitle. Isto diminuír a súa performance (pequeno impacto) porque os obxectos máis se utilizará. As instrucións están abaixo.
Ten en conta que se non vai tratar con isto a nivel vBulletin terá que fixo este pasos tras cada actualización vBET. Non publicaremos código con diminución do rendemento no próximo lanzamento, cando non está relacionada coa erro vBET. Podes tentar atopar conflito, desactivando os seus plugins outros - non vou facelo no seu foro, porque hai moito outros plugins e eu simplemente non quero prexudicar o seu foro. Entón tes que mirar para o conflito só. Se non atopa, entón podes solicitar o equipo vB para axudar con este erro - neste caso, podemos axudar a describir o problema, pero tes que escribir, porque vB equipo podería ter para ver os detalles do seu foro.
Para solucionar este problema (agora xa fixo no seu foro):
1. Editar / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
2. Buscar vbet_parseTitleMultiple función
3. Procurar e comentar nesta función:
$parser =& new vB_BbCodeParser($vbulletin, $tag_list, false);
4. Procurar e comentar nesta función:
unset($parser);
5. Procurar nesta función:
$parsed = $parser->do_parse($toParse, 1, 0, 1, 0, 0, 0);
6. Substituír por:
$parser =& new vB_BbCodeParser($vbulletin, $tag_list, false);
$parsed = $parser->do_parse($toParse, 1, 0, 1, 0, 0, 0);
unset($parser);
Isto vai cambiar a traballar no obxecto parser mesmo e vai facer unha para cada análise. Como escribín iso vai diminuír co pequeno impacto o seu funcionamento. Tampouco debe ser necesario - analizador mesmo debe poder reutilizada. Que a forma como funciona nos nosos foros e nos nosos foros outros clientes tamén. Considerando este e rexistra resultados - nós pensamos que é erro vBulletin ou conflito con algún outro mod.
Se precisa algún consello con esta cuestión - por favor, é só solicitar. Estou seguro que a solución esixe cambios para cada actualización non é grande, pero o erro non é do noso lado. Non de acordo co noso coñecemento actual sobre esta cuestión.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):