View Full Version: Opgelos Taal kodes wys!!
Sien aanhangsel. Man, sedert gaan na 3.3.6, het dit 'n gemors!
http://i35.tinypic.com/244e7gn.png
kamilkurczak
18-08-10, 19:33
ok, wat vasgestel word deur die wêreld die pars eer - dit is op jou forum nie werk nie.
Ek kan nie voortplant hierdie kwessie op my toets forum (jy kan sien dit op die hoof forum) sodat PM asseblief vir my 'n admincp en FTP-besonderhede en ek sal dit regmaak (en ook jou eerste uitgawe van die vorige pos (as jy kan 't reproduseer dit op ons vernaamste forum)).
Danksy
kamilkurczak
19-08-10, 09:10
Ek was op jou fourum:
Kan jy verduidelik dit beter? Kan jy plak url op die webwerf met hierdie kwessie, kan jy beskryf hoe om hierdie probleem op te reproduseer?
Ek moet ingeteken wees of nie?
As hierdie probleem is 'n onmain webwerf - jy beskryf' n deel van die werf met die kwessie. danksy
kamilkurczak
19-08-10, 09:18
ok, ek het dit gevind.
Is dit slegs op die hoof webwerf in die "Last Post" deel?
kamilkurczak
19-08-10, 10:34
Ek was op jou forum, ek het 'n toets-draad in Pools, het ek jou werf in te laai na die tuisblad en ek kan nie sien langtitle = pl.
Dus, hoe kan ek doen om hierdie probleem?
edit: Ek het my profiel taal van uit Engels in Pools - Nou het ek dit!
Enige oplossing op hierdie onderwerp?
kamilkurczak
19-08-10, 18:10
Ek werk op dit. asseblief wees geduldig omdat Michał is op die regte pad, en ek het 'n baie werk. Dankie vir die verdraagsaamheid.
Ek is regtig probeer om geduldig te wees hier, maar my forum is op soek verskriklik, en ek begin om te los lede as gevolg van hierdie wit bladsye Ek noem ook in 'n ander draad hier.
Ek het geantwoord na jou PM, en niks.
Ek is nou regtig gefrustreerd omdat die taal titels toon steeds op my tuisblad en nie een van die ander foute is vasgestel. Kan jy klaar is dit nou, en nie net op en af van my forum.
Ek kry talle PM's van my lede is nou woedend oor hierdie wit bladsye Hulle hou aan om by die antwoord ook.
kamilkurczak
20-08-10, 19:31
Jammer vir.
Soos jy sien - soms het dit gewerk groot, maar wanneer iemand antwoord - [langtitle] weer. vB kas nog hierdie webwerf, en dit is moeilik vir my om te werk.
Ons sal die hele naweek werk oor hierdie kwessie en dit sal vasgestel word.
Jammer een keer weer.
Ek werk nou oor hierdie kwessie. Dit lyk soos 'n paar vBulletin fout. Op jou forum parser ontleed korrek slegs eerste langtitle en na wat vir 'n ander parsings eenvoudig terugkeer dieselfde teks wat ontleed word - sonder die roeping van die toepaslike funksie wat die teks parse. Net soos dit nie erken langtitle BBCode nie - en dit is wat gebruik word om die einste parser voorwerp volgende tekste te parse. Ek stuur julle logs besonderhede in PM. Dit kan ook 'n paar konflik. Ek is nog steeds op soek is daar en jy sal ingelig word as ek niks meer word.
Ek het die oplossing vir jou hier. Neem asseblief kennis dat dit nie gepubliseer sal word in die volgende vrystelling, omdat dit lyk asof jou probleem is nie vBET, maar maar 'n paar vBulletin fout, of integrasie kwessie. Hierdie probleem maak nie moontlik by dieselfde parser gebruik om 'n paar keer. Oplossing is dus om nuwe parser vir elke langtitle pars eer van te skep. Dit sal jou prestasie (klein impak) afneem omdat meer voorwerpe sal gebruik word. Instruksies is geloei.
Let asseblief daarop dat as jy nie dit hanteer op vBulletin vlak sal jy hierdie stappe na elke vBET update. Ons sal nie publiseer kode met 'n afname in die prestasie in volgende release wanneer dit is nie verwant aan vBET fout. Jy kan probeer om konflik te vind deur die aanskakel van jou ander plugins - Ek sal nie op jou forum, want daar is te veel ander plugins en Ek wil net nie jou forum leed aan te doen. So jy het om te kyk vir konflik jouself. As dit nie vind dan kan jy vB span vra vir hulp met hierdie fout - in hierdie geval kan ons u help om die probleem te beskryf, maar jy het om dit te skryf, omdat vB span kon besonderhede op jou forum om te sien.
Om hierdie probleem op te los (nou reeds op jou forum):
1. Edit sluit / / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
2. Vind funksie vbet_parseTitleMultiple
3. Vind en lewer kommentaar in hierdie funksie:
$parser =& new vB_BbCodeParser($vbulletin, $tag_list, false);
4. Vind en lewer kommentaar in hierdie funksie:
unset($parser);
5. Vind in hierdie funksie:
$parsed = $parser->do_parse($toParse, 1, 0, 1, 0, 0, 0);
6. Vervang deur:
$parser =& new vB_BbCodeParser($vbulletin, $tag_list, false);
$parsed = $parser->do_parse($toParse, 1, 0, 1, 0, 0, 0);
unset($parser);
Dit sal verander werk op dieselfde parser voorwerp en sal 'n nuwe een skep vir elke pars eer van. Soos ek geskryf het sal afneem met 'n klein impak op jou prestasie. Ook dit behoort nie nodig nie - dieselfde parser moet toegelaat word om hergebruik. Dat hoe dit werk ook op ons forums en op ons ander kliënte forums. Oorweging van hierdie en logs resultate - ons dink dat dit vBulletin bug of konflik met 'n ander mod.
As jy enige raad met hierdie probleem - wil net vra. Ek is seker dat die oplossing wat veranderinge vir elke update nie groot is nie, maar die fout is nie aan ons kant nie. Nie volgens ons werklike kennis oor hierdie kwessie.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):