PDA

Ver Versión Completa: vBET 4.1.0 Released - BETA

vBET
03-03-10, 04:43
Outro gran paso no apoio da comunidade multilingüe - vBET4.1.0:)

O mellor - soporta vBulletin suite Publishing. Co agora pode soportar multilingüe no CMS e blogs:) Detalles continuación:
- Multilingual apoio para blogs (blogs entradas e comentarios)
- Multilingual apoio para comentarios CMS
- Traduce Blogs URLs
- Traduce para URLs CMS artigos e seccións CMS

Enjoy: D

PS.
Teña en conta que vBET 4.x non está apoiando aínda vBSEO, pero será en breve. Isto é o que nós estamos indo o próximo lanzamento. Así, en breve será capaz de utilizar 4.x vBET con vBSEO - por favor, non intente facelo agora;)

Kolbi
03-03-10, 06:58
Bo update:) Aínda que eu aínda teño que esperar para o Apoio vBSEO:)

bhanuprasad1981
12-03-10, 20:20
calquera actualizacións sobre vbet traballar con vBSEO, desde o día i desactivado porque vbet de vBSEO, meu tráfico é case a metade: (

vBET
13-03-10, 00:57
Neste momento temos vBET traballar con vBSEO e traducir as ligazóns a: threads, blogs, CMS artigos, seccións CMS, CMS categorías.

Hoxe imos proba-lo con páxinas de arquivos, RSS e RSS do blog. Se todo vai estar ben, estamos preparados para lanzamento. Polo tanto, hai un cambio que será esta semana:) Non é unha promesa ... Dacordo, imos facer o noso mellor;)

Sei que ter case o tráfico de media non é bo, pero do outro lado pode sentir agora como boa idea era mercar vBET;) Aceptar - só a xogar. Outra forma ... : D

Faremos o noso mellor:)

vBET
13-03-10, 04:30
OK - arquivar e RSS están funcionando ben con vBSEO:) Agora a limpeza de código, comprobación fai algo deixou todo para esta versión e estamos preparados:)

Eu podo dicir que non hai posibilidade de 95% que a liberación de novos vBET (apoio vBSEO) será esta semana:)

bhanuprasad1981
13-03-10, 07:07
Espero a ver que en breve: (

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1