PDA

Ver Versión Completa: Cales mods debe ser apoiada por vBET?

vBET
10-11-09, 05:30
A mellor resposta é - posible;)

Por suposto, moitos mods non necesita de ningunha integración. Pero cada un mod que permitirá a escribir algúns tipos de mensaxes, ou vai utilizar títulos post vai ter algún de integración.

Mods que pensas que debe integrarse en primeiro lugar?

Dar unha información eo seu foro está totalmente integrado con vBET moito máis rápido! :)

RootShell
20-02-10, 23:36
Eu creo que:
- VBadvanced.
- VbMediaWiki.
- IbProArcade (usado en moitos foros).

Konstantin
21-02-10, 01:26
Cyb - Advanced Forum Statistics
[AJAX] Live Search

vBET
21-02-10, 11:57
- IbProArcade (usado en moitos foros).

Este non precisa de integración - é traducido por vBET. Integración pode ser necesaria soamente por mods que:
- Crea novas formas de mensaxes de usuarios engadindo (para apoiar a detección de idioma)
- Mostra títulos de mensaxes (para analizar o código BBCode langtitile)
- Mensaxes de concertos engadidos despois da páxina é xerada (por AJAX - para traducir os resultados AJAX)

badawidollah
10-04-10, 05:06
todo sobre optimización: D
VB como optimizar Lite

vBET
10-04-10, 20:33
todo sobre optimización: D
VB como optimizar Lite

Será que realmente precisa de calquera apoio vBET? ... Por favor, só usalo e comprobar. Como escribimos máis mods só traballar con vBET e non precisa de calquera integración. É dicir, este foro que estamos usando vB optimizada para optimización sen ningún esforzo adicional para a integración.

Por favor, só comproba primeiro funciona:)

Kolbi
16-04-10, 19:37
VSA - chatbox:)

Kolbi
26-04-10, 20:30
Realmente xa o que pasou en termos de integración? (VSA - chatbox)

vBET
26-04-10, 23:30
Realmente xa o que pasou en termos de integración? (VSA - chatbox)

En realidade non comezamos calquera integración chatboxes. Teña en conta que somos durante o recrutamento de novos funcionarios, tan pronto vBET terán máis poder:) Aínda así - non programada tamén a integración chatboxes, pero vemos importancia.

hotslot
27-04-10, 18:29
vBSEO, google maps.

Eu non podo ir meu Google Maps para auto traducir

vBET
27-04-10, 21:07
vBSEO, google maps.

Eu non podo ir meu Google Maps para auto traducir

Booth xa está dispoñible:) Se ten problemas en calquera destes por favor cree un novo comentario na solución de problemas - este fío é sobre novas proposicións integracións:)

trevis
12-05-10, 16:25
vbMediaWiki ******

VGF
23-05-10, 15:40
Son outro que concorda con Konstantin

sería óptimo complemento. Non debe ser moi difícil converter máis.

Só parece 'Última mensaxe publicada' esta (na páxina principal) continúan en inglés cando se cambia a outras linguas.

Vou instalar o plugin Grazas en breve tamén. Non tente ver se aínda compatible.

Ambos son plugins moi popular.

Gaming Perfection
03-10-10, 01:34

Son outro que concorda con Konstantin

sería óptimo complemento. Non debe ser moi difícil converter máis.

1 a este. Ligazón a mod na vb.org (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=235841).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1