PDA

View Full Version: Watter mods moet ondersteun word deur vBET?

vBET
10-11-09, 05:30
Die beste antwoord is - alle moontlike;)

Natuurlik is baie mods nie nodig om enige integrasie. Maar elke mod sal toelaat dat sommige vorme van boodskappe te skryf, of sal boodskap titels gebruik sal moet integrasie.

Watter mods dink jy ons moet eerste integreer?

Gee vir ons 'n wenk en jou forum sal ten volle geïntegreer word met vBET baie vinniger! :)

RootShell
20-02-10, 23:36
Ek dink:
- VBadvanced.
- VbMediaWiki.
- IbProArcade (wat gebruik word in talle forums).

Konstantin
21-02-10, 01:26
Cyb - Gevorderde Forum Statistieke
[AJAX] Live Search

vBET
21-02-10, 11:57
- IbProArcade (wat gebruik word in talle forums).

Hierdie een het nie nodig om integrasie - dit is vertaal deur vBET. Integrasie kan slegs deur die mods wat vereis word:
- Skep nuwe maniere van die toevoeging van boodskappe (opsporing van die taal te ondersteun)
- Toon boodskap titels (langtitile BBCode te parse)
- Toon boodskappe na die bladsy gegenereer word (deur AJAX - AJAX resultate te vertaal)

badawidollah
10-04-10, 05:06
al oor optimaliseer: D
soos VB optimaliseer Lite

vBET
10-04-10, 20:33
al oor optimaliseer: D
soos VB optimaliseer Lite

Is dit regtig nodig het enige vBET ondersteuning? ... Let asseblief net gebruik en probeer dit. Soos ons het die meeste mods werk net met vBET en hoef nie enige integrasie. Dit wil sê op hierdie forum ons vB Tune gebruik vir die optimalisering sonder enige ekstra moeite vir die integrasie.

Neem asseblief net eers seker maak dit werk:)

Kolbi
16-04-10, 19:37
VSA - chatbox:)

Kolbi
26-04-10, 20:30
Regtig al wat gebeur het in terme van die integrasie? (VSA - chatbox)

vBET
26-04-10, 23:30
Regtig al wat gebeur het in terme van die integrasie? (VSA - chatbox)

Eintlik het ons nie begin om enige chat boxen integrasie. Let asseblief daarop dat ons tydens die nuwe werknemers werwing, so gou vBET meer krag sal hê:) Nog steeds - ons het nie beplan nog chat boxen integrasie, maar ons sien belang.

hotslot
27-04-10, 18:29
vbseo, Google Maps.

Ek kan nie my Google Maps om outomaties te vertaal

vBET
27-04-10, 21:07
vbseo, Google Maps.

Ek kan nie my Google Maps om outomaties te vertaal

Booth is reeds ondersteun:) As jy 'n probleem in enige van daardie Skep' n nuwe onderwerp by die oplos van hierdie draad is oor die nuwe integrasie proposisies:)

trevis
12-05-10, 16:25
vbMediaWiki ******

VGF
23-05-10, 15:40
Ek is 'n ander een wat dit eens met Konstantin

'n goeie toevoeging wees. Dit behoort nie te moeilik om te sit oor.

Net lyk soos die "Last Post" skakels (home page) bly in Engels toe oor te skakel na ander tale.

Ek gaan om dankie plugin te gou te installeer. Het nie probeer as verenigbaar om nog te sien.

Beide is baie gewild plugins.

Gaming Perfection
03-10-10, 01:34

Ek is 'n ander een wat dit eens met Konstantin

'n goeie toevoeging wees. Dit behoort nie te moeilik om te sit oor.

1 by hierdie. Link na mod op vb.org (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=235841).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1