PDA

Ver Versión Completa: Pode contraio con VBET para comprobar/depura a miña instalación de VBET?

hmspain
12-12-13, 15:19
Eu só acabado coidadosamente VBET instalador (versión máis tardía) seguindo todos os pasos coidadosamente ... Incluíndo engadindo o Google V2 chave de API, e outros pasos de configuración. Ningún erro, mais a tradución é NOT traballando no meu sistema.

Necesito un experto de ollar sobre o sistema :-). Pode contraio con VBET para facer isto para nosoutros?

Marcin Kalak
12-12-13, 18:43
Te Pode comprar servizo de instalación (http://www.vbenterprisetranslator.com/compra.php?Facer=instalacións) e configuraremos para ti vBET.
Se non queres pagar entón podes describir asunto no foro na sección apropiada. Axudarémoste atopa asunto e arranxalo.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1