PDA

Ver Versión Completa: Erro moi grave cando web desactivado

brubros
12-01-10, 01:39
Oi Cando AdminCP / setup / transformar o seu vBulletin activado ou desactivado e cambia-lo para 'off' e despois saír AdminCP e logout e entón re-introducir a URL á páxina de inicio, recibín:

Erro fatal: Call to undefined function vbet_getSupportedTranslations () no ... / html / foros / includes / class_bootstrap.php (283): eval () 'd código na liña 9

Eu podo entrar de novo no AdminCP e cambiar o vBulletin on / off de novo 'ligado', e despois saír e re-introducir a URL da páxina inicial e ... a páxina principal de novo aparece correctamente. Entón, o problema parece estar implicado co xiro vBulletin off.

Estou executando vBulletin 4.0.0 Nivel Patch 1 (Gold) e vBET 2.4.1 (activado), sen vBSEO (aínda).

Precisa máis detalles ou vostede sabe que pode estar mal? Moitas grazas!

vBET
12-01-10, 02:38
Imos investigar iso e tratar de reproducir. Porémonos en contacto con vostede sobre este asunto máis tarde.

Tamén esta cuestión é sobre a versión libre, entón eu mover este post para versión gratuita sub-foro:)

PS.
Ten en conta que temos programado lanzamento da versión de pago vBET 3.3.0, versión tan libre ten prioridade máis baixa. É posible que imos tratar con esta cuestión a próxima semana. Esperanza de que é OK para ti - a este tempo pode desactivar versión gratuita se prexudica o seu foro.

brubros
12-01-10, 03:35
Michał - Grazas. Eu apoio totalmente o seu foco na liberación vBET 3.3.0! O erro que eu estou de informes para 2.4.1 non é crítico para min, pero pode axudar en código depanagem para o 3.3.0. Estou ansioso para ser un cliente pagar, polo que é 3.3.0 lanzado!

vBET
14-01-10, 00:13
Teña en conta que vBET 3.3.0 non soportan vB4 aínda! vBulletin 4.0 será compatible con vBET serie 4.x. Marcados vBET 4.0.0 para marzo:)

vBET
23-01-10, 03:46
Arranxado - será incluído no punto 2.4.2

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1