PDA

View Full Version: Fatal fejl ved hjemmesiden slukket

brubros
12-01-10, 01:39
Hej. Når jeg admincp / setup / tænde din vBulletin til eller fra og ændre det til 'off' og derefter afslutte admincp og logge ud og derefter igen indtaste URL'en for den hjemmeside, jeg modtager:

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_getSupportedTranslations () i ... / html / fora / includes / class_bootstrap.php (283): eval () 'd code on line 9

Jeg kan logge ind admincp og ændre vBulletin on / off tilbage til 'on', og derefter logge ud og indtaste URL'en til startsiden og ... hjemmesiden igen vises korrekt. Så det problem synes at være involveret i at vende vBulletin slukket.

Jeg kører vBulletin 4.0.0 Patch Niveau 1 (guld) og vBET 2.4.1 (aktiveret) uden vbseo (endnu).

Har du brug for yderligere oplysninger eller vil du vide, hvad der kan være galt? Tak!

vBET
12-01-10, 02:38
Vi vil undersøge dette og forsøge at reproducere. Vi vil i kontakt med dig om dette emne senere.

Også dette spørgsmål er, om gratis version, så jeg flytte dette indlæg til gratis version sub-forum:)

PS.
Bemærk, at vi har planlagt frigivelse af betalte version vBET 3.3.0, så gratis version har lavere prioritet. Det er muligt, at vi vil behandle dette emne i næste uge. Håber, at det er OK for dig - for denne gang, kan du deaktivere gratis version, hvis det skader dit forum.

brubros
12-01-10, 03:35
Michał - Tak. Jeg støtter dit fokus på at frigive vBET 3.3.0! Fejlen jeg rapportering for 2.4.1 er ikke afgørende for mig, men kan måske hjælpe med fejlfinding kode for 3.3.0. Jeg ser frem til at være en betalende kunde, så snart det er 3.3.0 er frigivet!

vBET
14-01-10, 00:13
Bemærk venligst, at vBET 3.3.0 ikke vil støtte vB4 endnu! vBulletin 4.0 vil blive støttet i vBET 4.x serien. Vi har planlagt vBET 4.0.0 overgang til marts:)

vBET
23-01-10, 03:46
Rettet - vil indgå i 2.4.2

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1