PDA

Ver Versión Completa: Resolto google aviso e Etiquetas só

tsak76
06-02-11, 18:49
Vin un aviso en Google Webmaster Tools que o meu URLs son moitos. polo que fixen un robots.txt para deixar todas as páxinas traducidas do indexadas. Existe algunha maneira podo ter só as páxinas TAG traducido sempre que teñan as palabras clave máis importante?

kamilkurczak
07-02-11, 11:16
Ola,
Dereito, proba a usar o ficheiro robots.txt - debe axudar.
Sobre tags - que pode explicar mellor porque agora eu non entendo.

tsak76
07-02-11, 23:52
ι ter bloqueado os / forum / en / forum / etc de robots de txt

pero eu quero só o índice de páxinas tag para todas as traducións. como facelo co robots.txt

kamilkurczak
08-02-11, 14:33
ok eu entendo agora, así que vou tentar atopar algunha información sobre ese robots.txt

Se vai bloquear todas as páxinas traducidas por arquivo robots.txt e engade no seu Tag do meta, por exemplo: <meta name="robots" content="index, follow"> no seu encabezamento?

aquí ten todos os exemplos como usar etiquetas meta con bots.
http://www.seoconsultants.com/meta-tags/robots/

tsak76
08-02-11, 19:58
Non, quero bloquear todas as traducións foro ex / foro / de

pero para que a indexación de todos os traducido tag / foro / de / tags

eu quero só as etiquetas sendo indexado para traducións nada máis

kamilkurczak
11-02-11, 12:59
Teña en conta que se bloquear páxinas por exemplo foro / ja / tamén bloquear as URLs todos con foro / ja / interior.

Intente unha etiqueta meta

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1