Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 11

Thread: cachecleaner

Junior Member

Angry cachecleaner

vb 3.8 uusin vBET varten VB3

Luin vaikka viestit täällä ja mitään ei kiinteä tähän, auttakaa. Mitä voin tehdä tilanteen korjaamiseksi?

Varoitus: require_once ([polku] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-kerran]: failed to open stream: Tiedostoa tai hakemistoa vuonna [polku] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed opening tarvitaan '/ home / z / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / z / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

Fatal error: Call to määrittelemättömän funktion can_administer () in / home / xxxxxxx / public_html / zadmin / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php on line 18
    Viimeksi muokannut chick; 13-01-11 at 20:39. Syy: lisätty info

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

hello,
    Kuvaile tässä mitä minun pitäisi tehdä jäljentää minun testi foorumi .. koska en voi jäljitellä sitä nyt.

Kiitos

Junior Member

Alle vBet TYÖKALUT vuonna adminCP kun osoitan Cache Cleaner se antaa tämän viestin.

Varoitus: require_once ([polku] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-kerran]: failed to open stream: Tiedostoa tai hakemistoa vuonna [polku] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed opening tarvitaan '/ home / xxxxxxx / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / xxxxxxx / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

En tiedä, miten voit kopioida tästä?

Minun admin hakemisto on nimetty OIKEIN ja se tuntuu vbet voi ymmärtää admincp on xxadmin EI admincp

Ok Ymmärrän sen nyt. Aion testata ja palata asiaan ratkaisu sinulle, antakaa minulle aikaa.
    Kiitos

ok joten jos nimeksi nimi admincp kansion sinun täytyy laittaa tähän tiedostoon:
    vbenterprisetranslator_cachecleaner.php ja vbenterprisetranslator_ignoredwords.php
    omaan uusi admincp kansioon, koska on olemassa jokin meidän (vBET) tiedostoja.
    niin:
    1. auki upload / admincp kansio prom vBET pack
    2. Kopioi tämä kaksi tiedostoa uuteen admincp kansioon.

Junior Member

Tämä on jo missä nämä tiedostot sijaitsevat (minun nimeksi XXADMIN kansio ********** muuten muita vBET admin ominaisuudet eivät toimi ******!

Kaikki toimii ... vaikka kaikki cron ominaisuudet toimivat ... myös vbenterprisetranslator_ignorgedwords.php toimii hyvin ....

... Se on vain vbenterprisetranslator_cachecleaner.php päässä xxadmin / ei toimi.

joten minun pitäisi muuttaa url admincp vuonna vBET tiedostoon. Aion tarkistaa sen ja kirjoittaa tässä nopeasti kettu sinulle.

Olen edelleen työtä sen hyväksi. Haluaisin kokeilla sitä. Kiitos kärsivällisyydestä.

hello,
    Olen ratkaisu sinulle.

1. Siirry admincp-> Plugins & Products-> Hallitse Tuotteet->
    2. vBET, tuotteen etsiminen admin_maintenance plugin
    3. Tämän plugin löytää:
    PHP Code:
    require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    4. ja vaihda:
    PHP Code:
    require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    5. Tallenna plugin
    6. testata sitä.

Ratkaistu, sisällytetään seuraavaan Lyö vapauttamalla.
    Kiitos tästä info

Junior Member

Smile

Kiitos paljon kyllä, että toimi hyvin kysymys kiinteä

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •