View Full Version: vBulletin Version 4.1.10
Olen tämän mod ajattelemaan, mutta vain haluat tietää seuraavat
1. On sen operaation asentaminen on ollut kokemusta asentaminen mod mutta ei pidän todella ottaa manuaalisen Muokkaa koodia.
2. Voit mainitaan, että vapaa käännöspalvelut on rajoituksia, miten tämä toimii?
3. Mitä kustannusten Me tarkastelemme maksettujen käännöspalvelut kanssa?
4. Se toimi minun repeämiä PurevB.com
Mielestäni se kaikki toistaiseksi puolipistettä
r.dziadusz
21-03-12, 19:32
Hi
1) Meillä on täysi instalation service päiviltä forumilta varoitussanoma, jos tässä ei ole kaikki aion mielellään auttaa, myös sinulla on se ostaa "Integration ja instlation palvelun":) tehty
2) Generaly jälkeen joidenkin merkkien määrä käännös tarjoaja ei tee käännös enää samana, mutta siitä seuraavana päivänä se otetaan käyttöön uudelleen:)
3) Voit määrittää omia raja-arvot niin, että kustannukset riippuvat vain sinun:) - myös meille seuraavan julkaisusta, voit tehdä käännöksiä manuaalisesti vapaa!
4) vBET toimivat jokaisen ihon vBulletin foorumi
Ota rohkeasti kysymyksiä edelleen, aion olla onnellinen auttaa
Hyvin I ostetun tuotteen jo ja asentanut sen, mutta mielestäni on hankittava yhdentymisen/instlation-palvelu, mutta ei voi nähdä, jos halutaan tehdä tämän nyt
PS lähettää sähköpostia mutta vastausta tähän mennessä ja voit Ota otat pois minun virkaan hillitsevästi juttu
r.dziadusz
22-03-12, 18:16
Hi
Kerromme sinulle url: http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations
Lisäksi voit lähettää viestejä ilman ennakkomaksulla sallia
OK Kiitos meillä olla ostamisen tämän palvelun pian puolipistettä
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):