View Full Version: Ratkaistu Uninstall & Tulokset
Kun käytät vBET4 pari kuukautta, kaikki tuntuu hyvä, mutta olet päättänyt, että haluan poistaa Omat foorumi.
Syistä:
1. Oma erityinen palvelimen tietokanta on tullut erittäin valtava ja jokainen ominaisuus foorumi tulee hitaasti. Minulla oli minun palvelimen kiintolevy: ksi SSD niin, että kaikki tulee Normaali uudelleen. Uskon, että tämä on vain väliaikainen ratkaisu, ja kaikki tullut hidas uudelleen kun tietokannan koko kasvaa Lisää.
2. On maksettava Google käynnistämisen kantamisen rahaa käyttää niiden API-v2.
3. Se ei ole koskaan todella hyvä välimuistiin, jotta se samalta kuin teidän tuomioistuinvaltion on useita säikeitä suoritetaan automaattinen käännös. Olen käyttänyt suorittaa samanlaisia plugin Wordpress ja yksi päivä Google vain poistaa kaikki indeksit muunnetaan automaattisesti sivuille.
Edellä mainituista syistä ei ehkä ole oikea, mutta ne ovat minun syyt ja et halua toteuttaa kaikki riskit.
Koska vBET on hyvin ennakolta ja kehittyneitä plugin, olen varma, että poistamisen menee on helppoa, koska itse asennus ei joko erittäin helposti.
Minulla on 2 koskee nyt:
1. Poista (tarjoat maksettujen "poistaa palvelun")
2. 404 virheitä. Asennuksen, jälkeen on paljon 404 virheitä kääntää sivua poistamisen vuoksi. On olemassa silti tehdä komentosarjan automaattinen uudelleenohjaus moottorin hakurobottien ja vieraat takaisin alkuperäisen säikeen 301 pysyvästi siirretyn koodilla?
VBSEO, on vaihtoehto yleisasetukset > vBSEO asetukset. Ehkä joka auttaa?
"Tiedostoa ei löydy" pyytää käsittely?
Valitse, kuinka "Tiedostoa ei löydy" pyynnöt käsitellään:
-Ohjata Kotisivu
-Lähettää 404 HTTP-koodi ja Näytä "Sivua ei löydy"-sanoma
-Sisällyttää mukautetun virhesivun. Huomautus: Tiedostonimi tulisi sisältää absoluuttinen polku. (Esimerkki: /home/user/public_html/error.php)
Päivitys.
Olen tehnyt seuraavasti:
1. Vammaisten vBET
2. Palauta .htaccess
3. Functions_vbseo_createurl.php ja functions_vbseo_url.php palauttaminen
Kun yritän vierailevat käännetty säikeet, se näkyy tila: HTTP/1.1 301 siirretty pysyvästi ja ohjaa minulle alkuperäistä säiettä. Tämä on hyvä uutinen!
Kuitenkin vain käytöstä vBET mutta et poistaa sitä.
Entä jos Poista se? 301 Siirretty pysyvästi mennyt kuin epäilen, tämä tapahtuu nykyään vBET uudelleenohjaus.
Joitakin muita asioita tarkastelemaan muita usergroups ja jne...
r.dziadusz
08-10-11, 08:13
Asennuksen jälkeen asioita, kuten uusia usergroups (luonut vBET) poistetaan tietokannasta, myös juuri nyt se PHP-robotti, joka poistaa kaikki käyttäjän BBcode - myös linkit saatavilla beta-versio
Kiitos.
Kuka tahansa vahvistaa 301 siirretty pysyvästi otsikot ja uudelleenohjaus on tehty vBET?
Jos se tehdään vBET, poistaa vain käytöstä sitä (ei poista) Koska Jos asennus poistetaan, se aiheuttaa paljon 404 ei löytynyt virheitä.
No 301-uudelleenohjaukset eivät suorittaneet vBET - sinulla on poistettu käytöstä, joten se ei ole mitään vBET. Voit poistaa vBET.
Huomaa, että voit määrittää .htaccess sääntöjä on uudelleenohjaukset - nyt se tapahtuu todennäköisesti vbseo.
Kerro, tarvitsetko lisäohjeita täällä?
PS.
vBET tavoite ei ole tehdä keskustelualueellasi samalta kuin se sivuja on enemmän kuin kirjoitit - ajatus on tukemaan monikielistä yhteisöjen, olivat kaikki kirjoittaminen ja lukeminen omalla kielellään:)
On mielenkiintoista, että vBSEO tietää missä käännetty säikeen ohjaaminen alkuperäistä säiettä.
I ajoittaa poistaa täysin vBET huomenna. Jätä tämä säie auki toistaiseksi.
Vaikka olen samaa mieltä kanssanne että vBET pystyy tekemään meidän monikielinen tuki keskustelufoorumilla, mutta valitettavasti Google ei välttämättä näy sen tällä tavoin.
vBET on toistaiseksi edistyksellinen, koska se muuntaa URL-osoitteen ja sisällön ja Google ei vielä ole tietoinen siitä.
Wordpress plugins paljon ei käännä URL-osoite ja ne kaikki olivat seuraamukset.
Esimerkiksi vbet.com/blog/test, Venäjän käännetty SEO url olisi vbet.com/blog/test/ru tai vbet.com/blog/ru/test, joka tunnistaa helposti automaattisen käännetyn sivun.
Tasalla hyvää työtä, vaikka olen päättänyt lopettaa sen käyttämistä, mutta silti sanoisin, se on hyvä mod.
vbseo tunnistaa säikeen tunnuksen, joka sisältyy URL-osoite, sitten tarkastusten URL on syytä ja jos ei-uudelleenohjaukset - sama asia tapahtuu, kun määrität kirjoitusvirheen URL-osoite.
Uskomme, että ilman kielellisiä kaiteita internet on tulevaisuudessa:) Ja se on suljettu joka kerta, kun käännös moottorit parantaa niiden käännöksen laatua. Muuttaminen vapaa API maksettava yhden hidastaa tämä mutta ei pysähtyy, se. Niin kauan kuin ihmiset haluavat tulla kuulluksi kaikkialla. Niin kauan kuin ihmiset haluavat toimitettava kaikkien kanssa. Tämä on mitä Internet olemassa:)
Asennuksen aikana mahdollisesti ilmenevät ongelmat kyse vain Kirjoita tähän - me autamme sinua.
Toistaiseksi poistaa sakon. Lisää usergroups poistettiin onnistuneesti.
Nyt roskapostiviesteistä vain otsikoita
Löysin säiettä jonnekin komentosarjan tai SQL-komento poistaa sen. Kokeile siirtymistä.
r.dziadusz
11-10-11, 06:14
Luulisin, näet "[langtitle =]" jne
Kyllä komentosarjan, löydät täältä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556
Tämä säie olen kiehumakiviä, koska roskapostiviesteistä tuhansia Google-Verkkovastaavat virheitä, mukaan lukien, välimuistit tietokannasta siivotaan täydellinen asennuksen jälkeen.
Katso oheisen kuvan.
http://i.imgur.com/mCH8a.png
ID näiden käännetty URL-osoitteita ei saada pysyvästi sivulta alkuperäistä säiettä.
Asenna vBET näkyviin, jos ne ovat uudelleenohjaus oikein yrittänyt mutta ei voi asentaa, koska foorumin päättynyt kuin tyhjä sivu. Huomasin, että tämä tapahtuu heti, kun vBSEO-tiedostot on päivitettävä. .htaccess on ehdottomasti oikea, koska palautettu vanhempi versio, kun vBET oli vielä käynnissä.
Myös löysin uusimmat vBET ZIP ei sisällä 4.4.5 ladata-kerran kansioon.
Joka on ehkΣ ongelman syy?
r.dziadusz
14-12-11, 13:51
Olemme juuri päättänyt Simpsonit nämä kaksi kansiot Lataa ja lataa-kerran yhteen. Lataa sisältö-vielä kerran olemassa, joten sen ei pitΣs olla ongelma.
Ystävällisesti kertoa minulle, jos ollut kaikki tarvittavat vaiheet: ollut tekemäsi muutokset vBSEO tiedostoihin? Becouse jos ei, vanha .htaccess tiedosto ei toimi
Kyllä ollut kaikki vaaditut toimenpiteet. vBulletin on asennettu kansioon /forum.
1. Foorumi pääkansion ladata kaiken Lataa palvelimeen-kansiosta.
2. Tuotteen asennettu admincp
3. Päivitetty htaccess.
RewriteEngine
RewriteBase / forum /
RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www.raymond.cc $ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.raymond.cc/forum/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ ((URL-osoiteluettelon | sitemap_) .* \\. (Xml | txt) (\\. Gz)?) $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php? Sitemap = $ 1 [L]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! ^ (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! / (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
4. Muutettu functions_vbseo_createurl.php ja functions_vbseo_url.php mukaan, readme.html käskyn.
2 Vbseo-tiedostojen muuttamisen, jälkeen minun foorumi tuli tyhjäksi. Tietysti olet tarkistanut vBET kokoonpano ja varmista, että jokainen tärkeä valinta määrittää kuten lisenssiavain ja jne...
Moikka. Jos haluat saada lisää .htaccess asianmukaiset säännöt uudelleenohjaukset. Jos ou valmis vBET kanssa ei ole järkeä asentaa se vain uudelleenohjaukset ovat. Vielä vBET on uudelleenohjaukset Jos joku siirtyy ei tueta kieli, mutta ottaa yksinkertainen .htaccess säännöt on parempi suorituskyky.
Google näyttää virheet, kunhan se ei poistaa vanhan linkit indeksit ja niin kauan kuin muiden sivujen sisältää URL-osoitteita sivuille. Olisi sama, jos sivun URL-osoite Lisää: your_domain ja not_existing_page
Näet sitten yksi lisää Google-virhe, koska hän ei löydy URL-osoitteesi foorumi hän fallowed. Siten vain voi ohittaa se tai uudelleenohjata. Kuten olen nähnyt ampui näytössä vain yhden URL-osoite on käännetty sivut - loput on normaali - myös ole olemassa olevat sivut. Ja niihin on imeytetty yksi käännetty yksi on yksinkertaisesti väri oman 6 sijainneista.
vBET vaikutus keskustelualueellasi valmis, kun olet asentanut sen. Nyt olet tekemisissä jo indeksoidut sivut ja linkit haluat keskustelualueellasi muista palveluista. Jos et halua käyttää vBET ei tarvitse asentaa sitä. Lisää vain yksinkertaisesti sääntöjen kanssa 301 kääntää sivua. Radek - olemme jo antoi tällaisten sääntöjen joitakin säikeessä. Löytyi ne, ja Julkaise tähän raymond.
r.dziadusz
15-12-11, 15:21
Hi
Tässä on artikkeli:
Sillä jo indeksoitu - Luo vain uudelleenohjaus sääntöjen ohjaa kaikki nämä pyynnöt takaisin alkuperäiseen. Käytä tätä (testaamalla niitä):
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]
Lisää foorumi hakemisto olemassa. Tai toisin sanoen - 2 ensimmäisen vBET säännöt silloin olisi poistaa vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1 & sivulta ovat =
vBulletin on asennettu kansioon /forum/. Onko neuvoja, jos minun .htaccess tiedosto alla perustuvan rewrite säännön pitäisi lisätä?
Myös Älä unohda laittaa 301-uudelleenohjauksen koodi. Kiitos.
RewriteEngine On
RewriteBase /forum/
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www.raymond.cc$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.raymond.cc/forum/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
r.dziadusz
17-12-11, 12:36
Muokkaa vain edellisen .htaccess sisältö
RewriteEngine On
RewriteBase /forum/
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www.raymond.cc$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.raymond.cc/forum/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,R=301]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,R=301]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
r.dziadusz
27-12-11, 14:34
Tämä säie merkitä, kuten ratkaista. Jos sinulla on vielä kysyttävää ongelman pyydä, muut - Avaa uusi säie
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):