View Full Version: Ratkaistu 2 Bigs kysymys vBET on soved mahdollisimman pian
1. Suorituskykyä.
Käytän maksulliseen versioon. [KYLLÄ]
Olen tutustunut minun asettaminen ja jäsennetään monia skenaario. [KYLLÄ]
Olen optimoitu MySQL käyttäen tämä http://www.day32.com/MySQL/ [YES]
Olen kasvanut RAM [YES]
Käytän vBET välimuisti + memcache VB [YES]
mutta näyttää se laahaavat vielä minun palvelimeen. Katso cpu kuorman näyttö-shot alla:
[ADMIN POISTETTU rikkinäisen kuvan]
Olen huomannut, että MySQL-slow.log monia hitaita kyselyt (776 esiintymää) tuli vBET tuotteesta. Kuten näyttää mistä seuraava komento
$grep "vbenterprisetranslator" /var/log/mysql/mysql-slow.log |wc
776 170475 3149151
2. Syy kaksoiskappaleet Otsikko Tag
Ennen: Olen käyttäen tätä modia, monistaa otsikko tag olin oli noin 1xx-1xxx korkeintaan.
Jälkeen: 5xxx-1x, xxx tai enemmän
Kuten voitte nähdä kuvakaappaus alla:
Tämä on todella vakava kysymys sen sijaan, että sivustosi saada hyvää sisältöä ja sijoitus, Google rankaisee mitään pahaa verkkosivuilla, että sai liian monta päällekkäistä title tag. Jos ongelma ei ratkea. Kaikki nämä ihana käännös ominaisuus merkitse mitään.
Suorituskyky kysymys:
Pitäisikö minun määritettävä nämä arvo?
Käypä arvo on
HTML koko: leikkaus piste = 100000
HTML koko: aloita leikkaaminen = 150000
Jos puhumme suorituskykyä, tässä linkki, voit lukea ja oppia mahdollisimman optimointeja sekä vBET:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html
Huomaa, että jos käytät suurimman potentiaalin vBET mahdollistamalla kaikkien 52 kielellä, sinun on 52 kertaa enemmän sisältöä ja liikennettä - Vinkki: Voit rajoittaa laskea kielten näitä suosituimpia.
Kaksinkertaiset title tag - me testata ja Vastaa tuloksia pian
Antakaa joitakin tarkkoja esimerkkejä kyselyitä, joita pidetään hitaana niistä - ja koko MySQL loki.
Vastaamalla kysymykseen uudelleenjärjestelyprosesseihin huomautti parametrit - tee se vain jos voit tarkistaa tarkan sukupolven ajan ennen ja jälkeen muutosten. Voit tarkistaa sen lisäämällä joitakin lokit merkinnät ja tarkastaa, miten se vaikuttaa sukupolven ajan palvelimella. Ilman tulosten analysointiin, älä muuta niitä parametreja.
Valitettavasti en näe mitään sisältyviä kuvia et (ei lataudu). Voisitteko kirjoittaa sisältöä kuin tekstinä?
Tarvitsemme tarkkoja esimerkkejä URL sivuillesi kanssa kahdennettu otsikko nähdä, mitä siellä tapahtuu. Oletan että se on käännetty ja kääntämisen tuloksena Google antaa saman tekstin (esimerkissä se on jokin erityinen sana, kuten yrityksen nimi, jota ei / ei voi kääntää), mutta en voi vahvistaa, että ilman URL tarkka sivuilla. Ei voi vahvistaa, mutta odottaa, että vBET toimii hyvin täällä ja olemme kuvanneet tilannetta. Anna URL niin voimme tarkistaa sen.
Mateusz - Ohessa samanlainen kierre jossa kuvattiin, miten lisätä Käännöskieli osastoon tag joten jokainen käännös on erilainen, vaikka Google käännös tulos palaa saman tekstin. Etsi se ja anna tässä linkki.
http://img830.imageshack.us/img830/3430/duplicatedtitletag.png
http://img87.imageshack.us/img87/8096/duplicatedtitletagtotal.png
Tekstin tulos on lähipäivinä
Thanks. En tarvitse tekstiä tuloksia enää tämän ongelman. Näen mitä aiheuttaa. Sinulla on iso ongelma URL uudelleenohjaus. Mielestäni on sama kieli sinulla on eri URL-osoitteet - tämä olisi suunnattava uudelleen asianmukainen. Siksi näet tämän tageja päällekkäisyyttä.
Kerro Oletko tehnyt mitään koodia muutoksia vBET tiedostoja? Jos kyllä - kumpi?
Varmista, että olet asianmukainen integrointi vBSEO!
Tämä yksi todella olisi ratkaistava nopeasti! Joten aluksi haluaisin keskittyä tämän yhden. Kun se on ratkaistu antakaa lisätietoja noista hitaasti quries.
Olen vain ollut teidän foorumi, ja näen, että uudelleenohjaus toimii ... Oletko varma että kyse on olemassa kysymys? Mitkä ovat päivämäärät tunnustamisen Tämä kysymys? Muistathan, että Verkkovastaavan työkalut näyttää historiallisia tietoja.
Olen vain ollut teidän foorumi, ja näen, että uudelleenohjaus toimii ... Oletko varma että kyse on olemassa kysymys? Mitkä ovat päivämäärät tunnustamisen Tämä kysymys? Muistathan, että Verkkovastaavan työkalut näyttää historiallisia tietoja.
En ole koskaan tehnyt mitään muutoksia vBET koodia lainkaan.
Tämä ongelma tällä hetkellä tapahtuu juuri nyt.
Näin mitä näet. Google saattaa nähdä ero linkkiä tai jotain.
Todella outoa
En ole koskaan tehnyt mitään muutoksia vBET koodia lainkaan.
Tämä ongelma tällä hetkellä tapahtuu juuri nyt.
Näin mitä näet. Google saattaa nähdä ero linkkiä tai jotain.
Todella outoa
Ehkä päivitetty vBSEO äskettäin eikä tehnyt täysimääräistä yhdentymistä välittömästi. Kuten kirjoitin juuri nyt uudelleenohjaus työskentelee your forum. Joten tämä mitä näet ei voi tapahtua nyt. Tarkista itse ja asettaa 2 eri URL-osoitteiden sama kierre samaa kieltä (yksi pari Webmaster Tools-luettelo) - Tämä pitäisi ohjata sopiva URL, joten päällekkäisiä osaston ilmestyy. Tarkista se. Jos se on niin kuin kuvailin, niin se on historiallinen asia, joka ei tapahdu enää (tarkista päivämäärät kysymyksiä - Webmaster Tools aina kertoo, kun hän sai tietää asiasta, ja osoittaa historiallisia kysymyksiä). Onko se OK - silloin se on ratkaistu. Kuten kirjoitin teille tämä voisi johtua esimerkissä takia vBSEO päivittää ilman asianmukaista yhdentymistä. Mutta en voi olla varma tästä, jos ongelma on jo ratkaistu.
Jos se ei ole - ja näet, että se todella vielä ohjaukset, ota tarkkoine 2 URL johon testattu - anna se tekstit. Joten voimme tarkistaa sen ja käsitellä sitä.
IF ratkaistu - antakaa niille hidas kyselyt lokit johon oli kirjallisesti - me tarkastelemme tätä.
En ole koskaan päivittää vBSEO koska asennettu VB.
Juuri nyt ongelma on edelleen olemassa ja tuntuu kuin olisin aiheuttaa kaksi suurta ongelmia
1. ERITTÄIN HIGHT suorittimen kuormitus @ mysql
2. TONS päällekkäistä otsikko tag (viimeksi noin 10k nyt 40K)> _ <
1. Sinulla enemmän liikennettä, enemmän virkaa, kierteet, ja 52 kertaa enemmän sisältöä, jos sinulla on kaikki kielet käyttöön.
Täällä (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html) löydät useita vinkkejä suorituskyvyn parantamiseksi. Suosittelemme lukemaan tätä.
Toinen ratkaisu on rajoittaa tuettuja kieliä näihin hyödyllisin kunnes välimuisti täyttyy, lisää sitten ensi kielillä ajan.
Mikä on enemmän, voit kokeilla "guest cache ', jotka vapauttavat MySQL kyselyt, mikä tekee sinusta CPU vähemmän ladattu.
2. alkaen viimeiseen viestiin:
Jos se ei ole - ja näet, että se todella vielä ohjaukset, ota tarkkoine 2 URL johon testattu - anna se tekstit. Joten voimme tarkistaa sen ja työtä it.Please tarkkoine 2 URL johon testattu ..
En ole koskaan päivittää vBSEO koska asennettu VB.
Juuri nyt ongelma on edelleen olemassa ja tuntuu kuin olisin aiheuttaa kaksi suurta ongelmia
1. ERITTÄIN HIGHT suorittimen kuormitus @ mysql
2. TONS päällekkäistä otsikko tag (viimeksi noin 10k nyt 40K)> _ <
Jälleen kerran - antakaa tarkat tiedot.
1. Anna hidas lokit kyselyt johon oli kirjallisesti.
2. Antakaa esimerkkejä URL-osoitteita, jotka ovat kahdennettu otsikoita (kuten teksti ei kuvaa).
Varmistamme sen ja käsitellä sitä.
Ei vastauksia tätä säiettä pitkään - merkitty ratkaistu nyt.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):