PDA

View Full Version: vBET 4.2.2 frigivet

vBET
07-05-10, 13:31
Hej:)

I dag har vi for jer nye udgivelse med nogle bugs faste og lidt forbedringer. - For detaljer se venligst nedenfor.

Hvad er nyt:

Muligheder for flag drop-down menu positioner for CMS og Blog Navbar
Tilføjet target = "_blank" for kredit linket for at undgå brugerne forlader dit forum

Skabeloner ændres: (tilføjet flag dimensioner i henhold til Google hints)

vbenterprisetranslator_inpost_translate vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin vbenterprisetranslator_flagsvbenterprisetranslator_flags

Fejl rettet:

Re-encode alle indlæg af data fra oversat synspunkter for ikke utf-8 fora Rettet bug for vBAdvanced CMPs integration
globale langtitle parsing
vBSEO script beskeder oversat
Query string for lighttpd
Daglig / ugentlig fordøjer for vBSEO brugere
Skær langtitle i CMS blokke oversættelse
Blank side for nogle CMS blokke med langtitle

PS for vBET 3.x brugere:
Snart vil vi gjorde også 3.x release med bugs fix

Jesh
07-05-10, 14:57
Tak. Installeret og arbejder ... alle de sproglige spørgsmål med forum blokke fast. : D

Kolbi
12-06-10, 14:10
Er det foreneligt med vBulletin 3.5.1?

vBET
14-06-10, 23:04
Ikke kontrolleres på 3.5.1 endnu. Jeg vil bede Kamil for det, og vi vil give dig en bekræftelse her:)

kamilkurczak
15-06-10, 13:47
Hej,

Jeg tjekkede en vBSEO 3.5.1 og alt fungerer korrekt. Vores forum arbejder på denne version nu.

Så vBET er kompatibel med vBSEO 3.5.1.

god fornøjelse:)

Kolbi
15-06-10, 14:50
Tak for svaret! Men i går havde jeg allerede har opdateret, og kunne nu også finde nogen fejl.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations