PDA

View Full Version: I betragtning Mulighed for at vælge sprog i rullemenuen om registrering

tavenger5
15-03-10, 16:18
Jeg arbejder på at gøre min tilmelding side mere strømlinet. Ville det være muligt at have mulighed for at de sprog, en pull-down menuen eller radio-knapper? Radioen knapper fylder en betydelig mængde plads.

vBET
15-03-10, 20:59
Du kan bare deaktivere flag i tilmeldingsformularen og så vil det være enkelt at vælge listen. Jeg er ikke sikker på, at pull down menu som i Navbar kan understøttes i en del af tilmeldingsskemaet (sandsynligvis ja).

Vi vil tage denne anmodning i betragtning.

tavenger5
16-03-10, 04:20
Jeg tænkte en form drop down menu i stedet for en som i Navbar ...

vBET
17-03-10, 00:00
Ja:) Og vi vil tjekke det:) Det er ikke accepteret endnu kun fordi vi er ikke sikre på ikke vB scripts ansvarlig for rullemenuen i Navbar kan også arbejde i andre steder.

Så vi vil undersøge det:) De fleste formentlig denne anmodning vil blive accepteret. Definitivt vil vi arbejde på det:) Stadig - lav prioritet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations