PDA

View Full Version: Løst Spørgsmål om 'Standard Language' indstilling.

moman
24-01-10, 06:37
Da jeg installerede vBET, jeg allerede havde omkring 18.000 forum brugere, hvoraf de fleste endnu ikke har sat deres 'default sprog' i deres bruger CP. Jeg ønsker ikke at kræve dette, da det vil resultere i mange tech noobs spørger mig, hvorfor systemet vil ikke lade dem se tråde.

Derfor mit spørgsmål er dette, hvad MySQL forespørgsel skal jeg manuelt køre for at opdatere alle 'Ikke indstillet' værdier til bare 'engelsk'?

vBET
24-01-10, 19:30
Først og fremmest - når brugeren standardsprog er ikke indstillet så vBET antager, at det er den samme som forum standardsprog. Så du behøver ikke at sætte den på alle:)

Hvis du stadig ønsker at dette er forespørgslen (BEMÆRK: Tilføj tabel præfiks, hvis du bruger det før tabelnavn):

UPDATE user SET vbet_def_lang='en' WHERE vbet_def_lang IS NULL OR vbet_def_lang='';

moman
26-01-10, 08:47
Tak!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1