View Full Version: VBSEO og VbOptimise
Før erhverver produktet fra ønsker jeg at besvare to preguntas.1.-Jeg har set vbulletin fora, der siger, at VB forårsager en negativ indvirkning på serverens ydeevne. Mit websted har 1 million side visninger pr. dag, og bruge Memchached. Sikker på, at serveren ikke slip er? 2.-"VB" er comptabile med Vbseo og VbOptimise? Jeg læste, at de er ikke kompatible, de ønsker mig de var sandheden.Tak.
Hej, besvare dine spørgsmål
1.-Oversættelse er noget yderligere hvad sker når siden er oprettet, så naturligvis vil det tage yderligere ressourcer. Men vi har mange forbedringer ligesom cache, som begrænser denne virkning. Og i tilfælde af gæster vi endog forbedre side generation hastighed (for gæster cachelagrede side genererer hurtigere end i normale vBulletin) - i så fald vi cache endeligt output, så næste anmodninger til samme side er onlinemeddelelser - bare streaming allerede forberedt resultat (mindre CPU'EN og hukommelsen forbrug af omkostninger harddiskplads). Naturligvis indtil det udløber (konfigurerbar). Vi kan ikke garantere du hvor hurtigt du sider vil generere, fordi det afhænger af mange faktorer (antallet af din CPU'er, mængden af hukommelse, forbindelseshastighed til oversættelse udbydere, beløb af anmodninger om oversatte sider). For normale sider vBET har minimal påvirkning (lige føje flag og kontrol for titler skrives på forskellige sprog). Større trafik til oversatte sider vil betyde større Ressourceforbrug. Så længe du vil have ledig hukommelse din server ikke bør falde. Bemærk at du kan altid bruge kun en del af understøttede sprog og efter cache-hukommelsen er fyldt og derefter tilføje flere sprog og kontrollere, hvordan din server håndterer det. Der er ingen magic - yderligere funktionalitet vil producere ekstra omkostninger, men vi arbejder på magic efter at (cache, gæst Cache) at minimere denne effekt og nogensinde er lavet cachelagrede sider generere hurtigere end normale sider.
2. - Ja vi er forenelige med vbseo (du kan se det på dette meget forum) og vi er i stand til at integrere med booth vbseo og vBulletin venlige URL til at oversætte URL-adresser. Vi er også kompatible med vBOptimise - vi bruger det på dette forum også. Det er nødvendigt at integrere med vbseo (klart beskrevet hvordan), men ingen integration er nødvendig for vBOptimise
Tak.
I tilfælde af andre spørgsmål - så spørg bare.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):