PDA

View Full Version: Løst Google nægter at indeksere yderligere webadresser skabt af vBET

myandy99
25-08-11, 04:07
vBET 3.4.1
vBSEO 3,6
vBulletin 3.6.8
vBSEO Sitemap

Jeg integreret vBET med vBSEO Sitemap og de webadresser genereres i sitemap steget markant på grund af yderligere sprog. Men Google nægter at indeksere de fleste af dem på internettet med følgende besked sendt til mig på min Webmaster Tool:

Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted: http://xxxx.com/

Googlebot der opstod problemer under gennemgangen af dit websted http://xxxx.com/.

Googlebot stødt ekstremt stort antal links på dit websted. Dette kan indikere et problem med webadressen på dit websted struktur. Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. Som et resultat Googlebot kan forbruge meget mere båndbredde end nødvendigt, eller kan være ude af stand til helt at indeksere alt indholdet på dit websted.

Mere information om dette emne

Her er en liste af prøven URL'er med potentielle problemer. Dog kan denne liste ikke omfatter alle problematiske webadresser på dit websted.

(Bemærk: prøven opført webadresser er det fremmede sprog URL'er (som f.eks http://xxx.com/forums/no/something-something.html), og de arbejder webadresser, knuste URL'er).

Som et resultat, mens den med vBET jeg sendt langt flere webadresser end før (661.934) til Google via sitemap Google afviste de fleste af dem, og kun indekseret 44.506 af dem.

De detaljerede budskab, som forklarer, hvorfor Google ikke indeksere disse webadresser er som følgende:

Webadresser blev ikke fulgt
Da vi testede et eksempel på webadresser fra dit sitemap, opdagede vi, at nogle webadresser omdirigere til andre steder. Vi anbefaler, at dit sitemap indeholder webadresser, der peger på den endelige destination (for omdirigeringen) i stedet for at omdirigere til en anden URL.

HTTP-fejl: 301
URL:
http://xxx.com/forums/sl/blah-blah-blah/314-what-ever-sample.html
Problem fundet på: Aug 18, 2011

Bør ikke Google indeksere flere af mine webadresser, hvis ikke alle? Jeg læste på dette forum de gode historier om vBET øge indekserede webadresser på nettet, og dermed bringe i ekstra trafik. Det er ikke sket for mig.

Hvordan til at løse mit problem?

kamilkurczak
25-08-11, 08:21
hej,
kan du indsætte her en fuld besked fra Google? med fuld liste over de forkerte webadresser? hvis du ikke vil indsætte den her - kan du PM til mig. Jeg har brug for at tjekke dette link bemærket ved at google:) tak

myandy99
26-08-11, 06:15
Bare PM'ed dig. Alt 2 PMs fordi Google budskabet er meget lang. Thanks

kamilkurczak
26-08-11, 09:02
hej,
Jeg har tjekket dine links, og jeg lagde ikke mærke noget forkert URL'er og dobbelt Omadressering. Kan du indsætter her din robots.txt-fil indhold?
For det andet - ved hjælp af Google Chrome-værktøjer (Ctrl + Shift + j i krom) lagde jeg mærke til nogle fejl - du kan tjekke det usng Google Chrome-browseren.
(Dårlig anmodning 400, billedet blev ikke fundet = 404), kan du tjekke det.

Jeg vil forsøge at finde, hvorfor Google sender til dig, at meddelelsen.

det andet. Jeg lagde mærke til nogle sider med dobbelt lang i URL, for eksempel: så der er problem med omdirigering. Er du sikker på, at du integrerer vBET med vBSEO korrekt?

myandy99
26-08-11, 17:33
Jeg troede, jeg fulgte vejledningen til at integrere vBET med vBSEO. Hvad tror du, jeg måske har savnet? Jeg kan dobbelttjekke.

Forums / nej / pl / photoplog er for en tredjepart vBulletin MOD og det har ikke været integreret med vBET (jeg ved ikke hvordan man gør det), så jeg er ikke overrasket over at se mærkelige webadresser til photoplog under vBET. Photoplog er installeret i henhold til websitets rod, ikke forum roden, så den webadresse virkelig skal være root / hvad-sprog / photoplog, ikke root / fora / hvad-sprog / photoplog. Men alligevel Google klager over mit regelmæssigt forum URL'er bliver for mange og problematisk.

Dette er min robots.txt, før jeg fik Google besked:

User-agent: slubre

User-agent: *
Disallow: / fora / cron.php
Disallow: / forum / login.php
Disallow: / fora / newreply.php
Disallow: / fora / newthread.php
Disallow: / fora / printthread.php
Disallow: / fora / private.php
Disallow: / fora / profile.php
Disallow: / fora / register.php
Disallow: / fora / report.php
Disallow: / fora / reputation.php
Disallow: / fora / search.php
Disallow: / fora / sendmessage.php
Disallow: / fora / payments.php
Disallow: / fora / cgi-bin /
Disallow: / fora / includes /
Disallow: / fora / living_avatars /
Disallow: / fora / customavatars /
Disallow: / fora / members.php
Disallow: / fora / memberlist.php
Disallow: / roommate
Disallow: / roommate-notused
Disallow: / 3rdparty /
Disallow: / cgi-bin /
Disallow: / klasser /
Disallow: / crons /
Disallow: / funktioner /
Disallow: / import /
Disallow: / includes /
Disallow: / JScript /
Disallow: / licens /
Disallow: / moduler /
Disallow: / moderator /
Disallow: / psystems /
Disallow: / Smarty /
Disallow: / temp /
Disallow: / ajax /
Disallow: / news.php /
Disallow: / fora / medlemmer /

Sitemap: http://xxxx.com/forums/sitemap_index.xml.gz

Dette er min robots.txt, efter jeg fik Google beskeder (jeg tilføjet forbyde til / fora / sprog / medlemmer)

User-agent: slubre

User-agent: *
Disallow: / fora / cron.php
Disallow: / forum / login.php
Disallow: / fora / newreply.php
Disallow: / fora / newthread.php
Disallow: / fora / printthread.php
Disallow: / fora / private.php
Disallow: / fora / profile.php
Disallow: / fora / register.php
Disallow: / fora / report.php
Disallow: / fora / reputation.php
Disallow: / fora / search.php
Disallow: / fora / sendmessage.php
Disallow: / fora / payments.php
Disallow: / fora / cgi-bin /
Disallow: / fora / includes /
Disallow: / fora / living_avatars /
Disallow: / fora / customavatars /
Disallow: / fora / members.php
Disallow: / fora / memberlist.php
Disallow: / roommate
Disallow: / roommate-notused
Disallow: / 3rdparty /
Disallow: / cgi-bin /
Disallow: / klasser /
Disallow: / crons /
Disallow: / funktioner /
Disallow: / import /
Disallow: / includes /
Disallow: / JScript /
Disallow: / licens /
Disallow: / moduler /
Disallow: / moderator /
Disallow: / psystems /
Disallow: / Smarty /
Disallow: / temp /
Disallow: / ajax /
Disallow: / news.php /
Disallow: / fora / medlemmer /
Disallow: / fora / AF / medlemmer /
Disallow: / fora / m² / medlemmer /
Disallow: / fora / AR / medlemmer /
Disallow: / fora / Hy / medlemmer /
Disallow: / fora / AZ / medlemmer /
Disallow: / fora / eu / medlemmer /
Disallow: / fora / være / medlemmer /
Disallow: / fora / BG / medlemmer /
Disallow: / fora / CA / medlemmer /
Disallow: / fora / zh-CN / medlemmer /
Disallow: / fora / t / medlemmer /
Disallow: / fora / cs / medlemmer /
Disallow: / fora / da / medlemmer /
Disallow: / fora / nl / medlemmer /
Disallow: / fora / da / medlemmer /
Disallow: / fora / ET / medlemmer /
Disallow: / fora / TL / medlemmer /
Disallow: / fora / fi / medlemmer /
Disallow: / fora / FR / medlemmer /
Disallow: / fora / GL / medlemmer /
Disallow: / fora / KA / medlemmer /
Disallow: / fora / DE / medlemmer /
Disallow: / fora / el / medlemmer /
Disallow: / fora / ht / medlemmer /
Disallow: / fora / iw / medlemmer /
Disallow: / fora / hi / medlemmer /
Disallow: / fora / hu / medlemmer /
Disallow: / fora / er / medlemmer /
Disallow: / fora / id / medlemmer /
Disallow: / fora / GA / medlemmer /
Disallow: / fora / it / medlemmer /
Disallow: / fora / JA / medlemmer /
Disallow: / fora / ko / medlemmer /
Disallow: / fora / lv / medlemmer /
Disallow: / fora / LT / medlemmer /
Disallow: / fora / mk / medlemmer /
Disallow: / fora / ms / medlemmer /
Disallow: / fora / mt / medlemmer /
Disallow: / fora / nej / medlemmer /
Disallow: / fora / FA / medlemmer /
Disallow: / fora / pl / medlemmer /
Disallow: / fora / pt / medlemmer /
Disallow: / fora / ro / medlemmer /
Disallow: / fora / RU / medlemmer /
Disallow: / fora / sr / medlemmer /
Disallow: / fora / sk / medlemmer /
Disallow: / fora / SL / medlemmer /
Disallow: / fora / es / medlemmer /
Disallow: / fora / sw / medlemmer /
Disallow: / fora / sv / medlemmer /
Disallow: / fora / zh-TW / medlemmer /
Disallow: / fora / th / medlemmer /
Disallow: / fora / tr / medlemmer /
Disallow: / fora / England / medlemmer /
Disallow: / fora / ur / medlemmer /
Disallow: / fora / VI / medlemmer /
Disallow: / fora / CY / medlemmer /
Disallow: / fora / yi / medlemmer /
Disallow: / fora / member.php
Disallow: / fora / AF / member.php
Disallow: / fora / m² / member.php
Disallow: / fora / AR / member.php
Disallow: / fora / Hy / member.php
Disallow: / fora / AZ / member.php
Disallow: / fora / eu / member.php
Disallow: / fora / være / member.php
Disallow: / fora / BG / member.php
Disallow: / fora / CA / member.php
Disallow: / fora / zh-CN / member.php
Disallow: / fora / t / member.php
Disallow: / fora / cs / member.php
Disallow: / fora / da / member.php
Disallow: / fora / nl / member.php
Disallow: / fora / da / member.php
Disallow: / fora / ET / member.php
Disallow: / fora / TL / member.php
Disallow: / fora / fi / member.php
Disallow: / fora / fr / member.php
Disallow: / fora / GL / member.php
Disallow: / fora / KA / member.php
Disallow: / fora / DE / member.php
Disallow: / fora / el / member.php
Disallow: / fora / ht / member.php
Disallow: / fora / IW / member.php
Disallow: / fora / hi / member.php
Disallow: / fora / hu / member.php
Disallow: / fora / er / member.php
Disallow: / fora / id / member.php
Disallow: / fora / GA / member.php
Disallow: / fora / it / member.php
Disallow: / fora / JA / member.php
Disallow: / fora / ko / member.php
Disallow: / fora / lv / member.php
Disallow: / fora / LT / member.php
Disallow: / fora / mk / member.php
Disallow: / fora / ms / member.php
Disallow: / fora / mt / member.php
Disallow: / fora / nej / member.php
Disallow: / fora / FA / member.php
Disallow: / fora / pl / member.php
Disallow: / fora / pt / member.php
Disallow: / fora / ro / member.php
Disallow: / fora / RU / member.php
Disallow: / fora / sr / member.php
Disallow: / fora / sk / member.php
Disallow: / fora / SL / member.php
Disallow: / fora / es / member.php
Disallow: / fora / sw / member.php
Disallow: / fora / sv / member.php
Disallow: / fora / zh-TW / member.php
Disallow: / fora / th / member.php
Disallow: / fora / tr / member.php
Disallow: / fora / Storbritannien / member.php
Disallow: / fora / ur / member.php
Disallow: / fora / VI / member.php
Disallow: / fora / CY / member.php
Disallow: / fora / yi / member.php
Disallow: / fora / Hy / member.php
Disallow: / fora / AZ / member.php
Disallow: / fora / eu / member.php
Disallow: / fora / KA / member.php
Disallow: / fora / ur / member.php

Sitemap: http://xxxx.com/forums/sitemap_index.xml.gz

kamilkurczak
29-08-11, 09:12
Du kan tjekke vores robotter fil herfra
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html # post1178

vBET
29-08-11, 20:10
Hej. Jeg har lige oprettet info til Kamil at sende mig din PM. Som jeg ser problemet er forårsaget af dobbelt sprogkode i URL'er - det er derfor, du fik e-mailen fra Google - du har mange URL med samme indhold.

Først og fremmest - disse links skal ikke oprettes. Årsagen her kan ikke integreres plugins.

Næste selv om en sådan URL er skabt vBET vel at finde ud af om det og omdirigere. Omdirigering ikke sker på dit forum, og det er problemet. Jeg ved ikke, hvorfor den ikke omdirigerer - er det vBET bug, eller fordi du bruger det på ikke offentligt støttede vBulletin version. vBET 3.x er for vBulletin 3.8, og du bruger vBulletin 3.6. Jeg har brug for at tjekke det på plads. Venligst PM mig din Admin CP og FTP-adgang detaljer.

myandy99
30-08-11, 04:47
Bare PM'ed dig

vBET
31-08-11, 04:33
OK så - nu ser jeg reelt problem - links til photoplog bør ikke indeholde / fora på alle. Dette var integration problem - du har ikke foretaget nogen integrationsindsats og link var relativ ikke absolut, så vBET antages, at det stadig er forum link.

Du behøver ikke se, hvordan det er medvirkende til Google klage, men jeg ser det. Hver (de fleste) af links inkluderet der er oversat links - hver oversat side indgår brudt link til photoplog (som DOMAIN / fora / pl / photoplog / index.php var inkluderet på hver side med polsk oversættelse). Så hver oversat side inkluderet link til kopier af indholdet, fordi i henhold til disse brudte links, du har photoplog side, der omfatter de vigtigste forum sidens indhold.

Jeg har netop tilføjet photoplog at ignoreret webadresser, så vBET IKKE vil skabe en sådan brudte links til photoplog længere. Det ville være bedre at integrere og få det også oversat, men det er ikke dækket af gratis support. Vær åbne nye tråd i integration afsnittet om hjælp - endnu Det vil være vanskeligt, hvis muligt på alle, fordi du har det kombineret med vBSEO regler - så de fleste nok standard integration hints vil ikke være nok. At gøre integrationen af vores medarbejdere er betalt service og det koster $ 30 (http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php).

Så faktiske løsning løser problemet ved at holde din photoplog sider ud af vBET system. Brudte links vil ikke blive genereret længere, og allerede anerkendt brudte links fra Google, vil blive omdirigeret, så linket som:
DOMAIN/forums/pl/photoplog/gallery-view-3.html
vil blive omdirigeret til:
DOMAIN/forums/photoplog/gallery-view-3.html

Så du stadig nødt til at tilføje htaccess regel, der vil omdirigere sådanne anmodninger til:. DOMAIN/photoplog/gallery-view-3.html
Dette er allerede ude af vBET system (vBET nu ignorerer photoplog på dit forum) - er det fordi dit forum tillader en sådan brudte links.

Dette skulle løse problemet - jeg kan ikke se nogen andre anomalier. Hvis du gør - så lad os vide hvor. Tag venligst særlig opmærksom på alle links gå udenfor dit forum mappe - tjek ikke efter oversættelse dem, er korrekte. Disse skal være absolut, ellers vBET vil se det som en del af forummet indhold og tilføje oversættelse sporing der. Det er muligt at spore oversættelse til sider uden forum mappe og støtte oversættelse, der, hvis det skaber ved hjælp af vBulletin motor, men det kræver integration - som standard vBET oversætter forum.

Fortæl Har du brug for mere hjælp på dette område.

PS.
Endnu en anomali, men ikke relateret til vBET - Google vise flere links til e-kort sider, hvor efter at gå der, jeg så samme side indhold, efter omdirigering, men anden webadresse, skal du sørge for, at omdirigere sender passende overskrift sigende, at indholdet ikke eksisterer.

vBET
04-09-11, 19:48
Besvarelse af dit spørgsmål i PM, hvorfor du havde advarsel om side som nu er helt i orden.

Mulige årsager:
1. Det havde forbindelse til duplikeret indhold (til forkerte PhotoPost link, der var på hver din oversat side, før vi foretog ændringen)
2. Da Google kom der første gang, du kunne have problemer med Google oversættelse sig selv - ligesom overskredet kvoten, eller midlertidig blokeret udgående anmodninger fra din server, eller midlertidig blokeret af Google Oversæt API selv (fra anden årsag end oversættelse) - så hvis nej af skete dem når Google robot besøgt din IKKE cached endnu side, så robotten så kun layout med alle tekster, blank (oversættelse Resultatet var tom streng for hver oversættelse) - så alle sider var samme dengang.

Kan ikke sige gjorde det skete, men de er mulige årsager, som vi ser lige nu. Også Bemærk venligst, at lige nu, når din cache er fyldt er det mindre sandsynligt, at du vil overstige Google Oversæt API-kvote (den er sat i et stykke tid - efter Google lavet meddelelse om, at Oversættelse API vil blive lukket).

I dette øjeblik har vi ikke se nogen problemer med resten af dine webadresser. Hvis du ser noget problem, så lad os vide, at vi vil reagere øjeblikkeligt for at hjælpe dig. På nuværende tidspunkt ser det fint. Har du brug for mere hjælp til dette problem? :)

vBET
07-09-11, 19:04
Som du skrev i PM - i dette øjeblik ikke mere er brug for hjælp her. I tilfældet, hvis du får brug for mere hjælp på dette område, så bare skriv her:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1