PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Google nega a indexar la URL addicional creada per VBET

myandy99
25-08-11, 04:07
VBET 3.4.1
Matías 06/03
vBulletin 3.6.8
vBSEO Sitemap

I integrat amb VBET Sitemap Matías i l'URL generada al mapa augmentar significativament a causa de altres idiomes. No obstant això, Google es nega a indexar la majoria d'ells en la web amb el següent missatge que em va enviar en el meu eina de Webmaster:

Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL al seu lloc: http://xxxx.com/

Googlebot tingut problemes durant el rastreig del seu lloc http://xxxx.com/.

Googlebot trobat un nombre molt gran d'enllaços al seu lloc. Això pot indicar un problema amb l'estructura de la URL del seu lloc. Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre d'adreces URL diferents que apunten al contingut idèntic o similar, o parts de rastreig del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot. Com a resultat Googlebot pot consumir ample de banda molt més del necessari, o pot ser completament incapaç d'índex de tot el contingut al seu lloc.

Més informació sobre aquest tema

Aquí està una llista de URL de mostra amb problemes potencials. No obstant això, aquesta llista no inclogui totes les adreces URL problemàtica al seu lloc.

(Nota: les adreces URL d'exemple s'enumeren les adreces URL de llengües estrangeres (com http://xxx.com/forums/no/something-something.html) i estan treballant URL, no URLs trencat).

Com a resultat, mentre que amb VBET presentar URL molt més que abans (661 934) a través de Google Sitemap, Google va rebutjar la major part d'ells i només 44.506 d'ells indexats.

El missatge detallat que explica per què Google no és índex de les adreces URL com el següent:

URL no va seguir
Quan provem una mostra de les URL del seu Sitemap, hem detectat que algunes URL redirigeixen a altres llocs. Li recomanem que el seu lloc conté URL que apunten al seu destí final (la redirecció de destinació) en lloc de redirigir a una altra URL.

Error HTTP: 301
URL:
http://xxx.com/forums/sl/blah-blah-blah/314-what-ever-sample.html
Problema de detecció: 18 agost 2011

No ha índex de Google més de la meva URL, si no tots? He llegit en aquest fòrum les bones històries sobre VBET l'augment de la URL indexades a la web, de manera que en el tràfic addicional. Això no ha succeït a mi.

Com solucionar el meu problema?

kamilkurczak
25-08-11, 08:21
hola,
potser enganxeu aquí un missatge ple de google? amb la llista completa d'adreces URL mal? si no vols que el pegui aquí - pot PM a mi. He de comprovar això es vincula vaig adonar de Google:) gràcies

myandy99
26-08-11, 06:15
Igual que tu PM'ed. Un total de 2 PMS perquè el missatge de Google és molt llarga. Gràcies

kamilkurczak
26-08-11, 09:02
hola,
Vaig revisar els enllaços i jo no vaig notar cap url mal i redireccions dobles. Potser enganxeu aquí el contingut del seu arxiu robots.txt?
en segon lloc - utilitzant les eines de Google Chrome (Ctrl + Shift + J en crom) em vaig adonar d'alguns errors - es pot comprovar que USNG navegador Google Chrome.
(400 sol.licitud incorrecta, la imatge no es troba = 404) es pot comprovar.

Vaig a tractar d'esbrinar per què google enviar aquest missatge.

en segon lloc. Em vaig adonar que algunes pàgines amb doble idioma en url, per exemple: així que no hi ha problema amb la redirecció. Estàs segur que s'integrin VBET amb Matías correctament?

myandy99
26-08-11, 17:33
Vaig pensar que de seguir les instruccions per integrar VBET amb Matías. Què creus que jo podria haver passat per alt? Em pot verificar.

fòrums / no pl / / photoplog és per a un tercer mod vBulletin i no s'ha integrat amb VBET (no sé com fer-ho) així que no estic sorprès de veure URL estranya per photoplog en VBET. Photoplog està instal lat en l'arrel del lloc, no com a root fòrum per a la direcció URL hauria de ser root / el que sigui, el llenguatge / photoplog no root / fòrums / idioma el que sigui, / photoplog. Però de totes maneres Google es queixa de la meva URL fòrum regular que massa problemes.

Aquest és el meu robots.txt abans de rebre el missatge de Google:

User-agent: Slurp

User-agent: *
Disallow: / fòrums / cron.php
Disallow: / fòrums / login.php
Disallow: / fòrums / newreply.php
Disallow: / fòrums / newthread.php
Disallow: / fòrums / printthread.php
Disallow: / fòrums / private.php
Disallow: / fòrums / profile.php
Disallow: / fòrums / register.php
Disallow: / fòrums / report.php
Disallow: / fòrums / reputation.php
Disallow: / fòrums / search.php
Disallow: / fòrums / sendmessage.php
Disallow: / fòrums / payments.php
Disallow: / fòrums / cgi-bin /
Disallow: / fòrum / includes /
Disallow: / fòrums / living_avatars /
Disallow: / fòrums / customavatars /
Disallow: / fòrums / members.php
Disallow: / fòrums / memberlist.php
Disallow: / company de pis
Disallow: / company de pis-Notus
Disallow: / 3rdparty /
Disallow: / cgi-bin /
Disallow: / classes /
Disallow: / crons /
Disallow: / funcions /
Disallow: / import /
Disallow: / includes /
Disallow: / JScript /
Disallow: / llicència /
Disallow: / modules /
Disallow: / / moderador
Disallow: / psystems /
Disallow: / Smarty /
Disallow: / temp /
Disallow: / ajax /
Disallow: / news.php /
Disallow: / fòrums / members /

Mapa del lloc: http://xxxx.com/forums/sitemap_index.xml.gz

Aquest és el meu robots.txt després d'haver rebut missatges de Google (no permetre que he afegit / fòrums / llenguatge / membres)

User-agent: Slurp

User-agent: *
Disallow: / fòrums / cron.php
Disallow: / fòrums / login.php
Disallow: / fòrums / newreply.php
Disallow: / fòrums / newthread.php
Disallow: / fòrums / printthread.php
Disallow: / fòrums / private.php
Disallow: / fòrums / profile.php
Disallow: / fòrums / register.php
Disallow: / fòrums / report.php
Disallow: / fòrums / reputation.php
Disallow: / fòrums / search.php
Disallow: / fòrums / sendmessage.php
Disallow: / fòrums / payments.php
Disallow: / fòrums / cgi-bin /
Disallow: / fòrum / includes /
Disallow: / fòrums / living_avatars /
Disallow: / fòrums / customavatars /
Disallow: / fòrums / members.php
Disallow: / fòrums / memberlist.php
Disallow: / company de pis
Disallow: / company de pis-Notus
Disallow: / 3rdparty /
Disallow: / cgi-bin /
Disallow: / classes /
Disallow: / crons /
Disallow: / funcions /
Disallow: / import /
Disallow: / includes /
Disallow: / JScript /
Disallow: / llicència /
Disallow: / modules /
Disallow: / / moderador
Disallow: / psystems /
Disallow: / Smarty /
Disallow: / temp /
Disallow: / ajax /
Disallow: / news.php /
Disallow: / fòrums / members /
Disallow: / fòrums / af / members /
Disallow: / fòrums / sq / members /
Disallow: / fòrums / ar / members /
Disallow: / fòrums / hi / members /
Disallow: / fòrums / az / members /
Disallow: / fòrums / eu / members /
Disallow: / fòrums / ser / members /
Disallow: / fòrums / bg / members /
Disallow: / fòrums / ca / members /
Disallow: / fòrums / zh-CN / members /
Disallow: / fòrums / hr / members /
Disallow: / fòrums / cs / members /
Disallow: / fòrums / da / members /
Disallow: / fòrums / nl / members /
Disallow: / fòrums / a / members /
Disallow: / fòrums / et / members /
Disallow: / fòrums / tl / members /
Disallow: / fòrums / fil / members /
Disallow: / fòrums / fr / members /
Disallow: / fòrums / gl / members /
Disallow: / fòrums / ca / members /
Disallow: / fòrums / de / members /
Disallow: / fòrums / el / members /
Disallow: / fòrums / ht / members /
Disallow: / fòrums / iw / members /
Disallow: / fòrums / hi / members /
Disallow: / fòrums / hu / members /
Disallow: / fòrums / és / members /
Disallow: / fòrums / id / members /
Disallow: / fòrums / ga / members /
Disallow: / fòrums / a / members /
Disallow: / fòrums / ko / members /
Disallow: / fòrums / lv / members /
Disallow: / fòrums / lt / members /
Disallow: / fòrums / mk / members /
Disallow: / fòrums / ms / members /
Disallow: / fòrums / mt / members /
Disallow: / fòrums / no / members /
Disallow: / fòrums / de la cap / members /
Disallow: / fòrums / pl / members /
Disallow: / fòrums / pt / members /
Disallow: / fòrums / ro / members /
Disallow: / fòrums / ru / members /
Disallow: / fòrums / sr / members /
Disallow: / fòrums / sk / members /
Disallow: / fòrums / sl / members /
Disallow: / fòrums / sw / members /
Disallow: / fòrums / sv / members /
Disallow: / fòrums / zh-TW / members /
Disallow: / fòrums / th / members /
Disallow: / fòrums / tr / members /
Disallow: / fòrums / Regne Unit / members /
Disallow: / fòrums / ur / members /
Disallow: / fòrums / vaig veure / members /
Disallow: / fòrums / na / members /
Disallow: / fòrums / ii / members /
Disallow: / fòrums / member.php
Disallow: / fòrums / af / member.php
Disallow: / fòrums / sq / member.php
Disallow: / fòrums / ar / member.php
Disallow: / fòrums / hi / member.php
Disallow: / fòrums / az / member.php
Disallow: / fòrums / eu / member.php
Disallow: / fòrums / ser / member.php
Disallow: / fòrums / bg / member.php
Disallow: / fòrums / a / member.php
Disallow: / fòrums / zh-CN / member.php
Disallow: / fòrums / h / member.php
Disallow: / fòrums / cs / member.php
Disallow: / fòrums / da / member.php
Disallow: / fòrums / nl / member.php
Disallow: / fòrums / et / member.php
Disallow: / fòrums / tl / member.php
Disallow: / fòrums / fil / member.php
Disallow: / fòrums / fr / member.php
Disallow: / fòrums / gl / member.php
Disallow: / fòrums / ca / member.php
Disallow: / fòrums / de / member.php
Disallow: / fòrums / el / member.php
Disallow: / fòrums / ht / member.php
Disallow: / fòrums / iw / member.php
Disallow: / fòrums / hu / member.php
Disallow: / fòrums / és / member.php
Disallow: / fòrums / id / member.php
Disallow: / fòrums / ga / member.php
Disallow: / fòrums / it / member.php
Disallow: / fòrums / ko / member.php
Disallow: / fòrums / lv / member.php
Disallow: / fòrums / lt / member.php
Disallow: / fòrums / mk / member.php
Disallow: / fòrums / ms / member.php
Disallow: / fòrums / mt / member.php
Disallow: / fòrums / no / member.php
Disallow: / fòrums / de la cap / member.php
Disallow: / fòrums / pl / member.php
Disallow: / fòrums / pt / member.php
Disallow: / fòrums / ro / member.php
Disallow: / fòrums / ru / member.php
Disallow: / fòrums / sr / member.php
Disallow: / fòrums / sk / member.php
Disallow: / fòrums / sl / member.php
Disallow: / fòrums / és / member.php
Disallow: / fòrums / sw / member.php
Disallow: / fòrums / sv / member.php
Disallow: / fòrums / zh-TW / member.php
Disallow: / fòrums / th / member.php
Disallow: / fòrums / tr / member.php
Disallow: / fòrums / Regne Unit / member.php
Disallow: / fòrums / ur / member.php
Disallow: / fòrums / vaig veure / member.php
Disallow: / fòrums / na / member.php
Disallow: / fòrums / ii / member.php
Disallow: / fòrums / az / member.php
Disallow: / fòrums / eu / member.php
Disallow: / fòrums / ca / member.php
Disallow: / fòrums / ur / member.php

Mapa del lloc: http://xxxx.com/forums/sitemap_index.xml.gz

kamilkurczak
29-08-11, 09:12
pots consultar el nostre arxiu de robots d'aquí
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html # post1178

vBET
29-08-11, 20:10
Hola. Acabo d'enviar informació a Kamil m'enviï la seva PM. Com veig el problema està causat pel codi de doble llenguatge a la URL - això és pel que va rebre el correu electrònic de Google - té moltes URL amb el mateix contingut.

En primer lloc - com vincles no s'han de crear. La causa aquí no es pot integrar plugins.

A continuació, encara que aquesta URL es crea VBET suposa que ha de saber sobre això i de redireccionament. Redirecció no succeeix en el fòrum i aquest és el problema. No sé perquè no dirigir - és VBET error o perquè l'estan utilitzant en la versió vBulletin no suportats oficialment. VBET 3.x és per vBulletin 3.8, i està utilitzant vBulletin 3.6. He de comprovar que en el seu lloc. Si us plau, em PM l'administrador CP i les dades d'accés FTP.

myandy99
30-08-11, 04:47
Igual que tu PM'ed

vBET
31-08-11, 04:33
Val, - ara veig problema real - enllaços per photoplog no ha d'incloure / fòrums en absolut. Això va ser tema de la integració - que no va fer cap esforç d'integració i enllaç és relatiu, no absolut, de manera VBET suposa que segueix sent enllaç del fòrum.

No veig com es contribueix a la queixa de Google, però jo ho veig. Cada un (la majoria) dels enllaços que s'inclouen no es tradueixen enllaços - cada pàgina traduïda inclou un enllaç trencat per photoplog (com domini / fòrums / pl / photoplog / index.php es va incloure a cada pàgina amb la traducció d'ungles). De manera que cada pàgina traduïda inclou enllaços a contingut duplicat, perquè en els enllaços trencats que hagi photoplog pàgina que inclou el contingut principal fòrum.

Acabo d'afegir URL a photoplog ignorats VBET no generarà aquests vincles trencats per photoplog més. Seria millor per integrar i fer que també es tradueix, però no està cobert per suport tècnic gratuït. Si us plau, obriu nou fil a la secció d'integració per ajudar - encara Serà difícil, si és possible en absolut, perquè l'ha combinat amb regles mcloud - el més probable pistes estàndard d'integració no serà suficient. Que la integració del nostre personal de servei es paga i costa $ 30 (http://www.vbenterprisetranslator.com/integration-service.php).

Així que la solució real es soluciona el problema en mantenir les seves pàgines photoplog fora del sistema VBET. Els enllaços trencats no es generaran més i ja reconeguts vincles trencats per Google serà redirigit per enllaç com:
DOMAIN/forums/pl/photoplog/gallery-view-3.html
serà redirigit a:
DOMAIN/forums/photoplog/gallery-view-3.html

Pel que encara necessita afegir regles htaccess que tornarà a dirigir peticions a:. DOMAIN/photoplog/gallery-view-3.html
Això ja està fora de VBET sistema (VBET ara ignora photoplog al fòrum) - és perquè el fòrum permet aquests enllaços trencats.

Això hauria de resoldre el problema - no veig cap altra anomalia. Si ho fa - si us plau contacteu amb nosaltres on. Si us plau, prengui especial atenció per a tots els enllaços va fora del seu directori fòrum - comprovar fa després de la traducció ho són correctes. Aquests haurien de ser absoluta, en cas contrari VBET el veurà com a part del contingut del fòrum i afegir el seguiment de traducció allà. És possible fer un seguiment de traducció de les pàgines fora del directori del fòrum i suport a la traducció que si es genera utilitzant el motor de vBulletin, però requereix de la integració - per defecte es tradueix VBET fòrum.

En quina àrea es necessita més ajuda en aquesta àrea.

PS.
Una anomalia més, però no en relació amb VBET - Google mostra diversos enllaços a pàgines de targetes electròniques, on després de passar-hi vaig veure contingut de la pàgina mateixa, però després de redirigir URL, si us plau assegureu-vos que redirigir envia encapçalat apropiat dir que el contingut no existeix.

vBET
04-09-11, 19:48
Responent a la pregunta de per què havia PM advertència sobre la pàgina que està perfectament bé.

Les possibles raons:
1. Tenia enllacen amb contingut duplicat (per vincular PhotoPost mal que va ser en el seu cada pàgina traduïda abans de fer el canvi)
2. Quan Google va entrar allà per primera vegada podria tenir problemes amb la traducció de Google en si - com a quota superada, o bloqueig temporal de les sol.licituds de sortida del seu servidor, o bloqueig temporal per Google Translation API en si (per la raó que no sigui la traducció) - pel que si més encara dels que va passar quan Google va visitar el robot fora de la memòria cau però, la pàgina, llavors només va veure robot de disseny amb tots els textos en blanc (resultat de la traducció va ser una cadena buida per a cada traducció) - per a totes les pàgines que va ser el mateix després.

No es pot dir el que va passar, però aquestes són les possibles raons que veiem ara mateix. També tingui en compte que en aquest moment quan la memòria cau està ple, és menys probable que excedeixi de traducció API de Google quota (que es troba des de fa algun temps - després que Google va fer l'anunci que l'API de traducció estarà tancada).

En aquest moment no veiem cap problema amb la resta dels seus URL. Si veu algun problema, si us plau contacteu amb nosaltres que va a reaccionar immediatament per ajudar-lo. En aquest moment es veu bé. Necessita més ajuda amb aquest problema? :)

vBET
07-09-11, 19:04
Com es va escriure en PM - en aquest moment sense més ajuda que es necessita aquí. En cas que es necessita més ajuda en aquesta àrea, si us plau, acaba d'escriure aquí:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1