PDA

View Full Version: Løst Trouble med aditional brugergrupper konfiguration i min hjemmeside

forosmb
23-06-11, 14:00
Efter en mindre test i vores test spejl domæne, installerede vi på én gang vbSEO & VBET produkter på produktionsstedet.

Vi havde et spørgsmål vedrørende karakter "[" på urls. Det becomed noget i retning af # 20: (figurs html-kode) og nogle links standsede i orden. Da vi ikke aktiverer url oversættelse af vBet, vi synes, det er mest sandsynligt skyldes vBSEO håndtering.

(Nogen har oplevet dette alligevel?)

Men på den anden side er han netop har oplevet problemer med aditional brugergrupper konfiguration. Stor mængde af brugere har fået deres aditional brugergruppe deaktiveret.

Jeg kan ikke garantere det skyldes VBET men vi har ikke manipuleret nogen anden config denne gang.

Ny brugergruppe indsættelse af vare kunne have påvirket denne?

Hvordan kan jeg genindeksere brugergrupper konfiguration i tilfælde vores database indeholder fejl?

kamilkurczak
24-06-11, 18:58
hej,
Giv mig en url til siden med denne url problemer, vil jeg tjekke det.

Er du sikker på at du har konfigureret vBET med vBSEO godt? kan du tjekke alle konfigurationer trin igen?

om brugergrupperne - vBET have sit eget brugergrupper - sproggrupper. vBET har intet at gøre med VB eller andre grupper. Kan du beskrive bedre, hvad jeg skal gøre for at Chek det på min test-forum?

vBET
28-06-11, 16:45
Jeg bare komme tilbage fra ferie - har du stadig brug for hjælp her? :)

forosmb
30-06-11, 22:25
Ja,
www sexomercadobcn com

Vi har et spejl til test på
www pulpoman com

Mange aditional brugergrupperne er blevet deaktiveret til brugerne.
id 15, 20, 28

gruppe id er faldet fra 600 til 570 brugere, der tilhører.

Jeg sender admin brugeren ved MP.

vBET
01-07-11, 01:21
Vi havde samme problem med vBET4.x version, og vi fandt løsningen for det. Hvis det er den samme spørgsmål så vil det løser også dit problem. Se her og brak quick fix. Vent et stykke tid og se, ikke problemet stadig eksisterer - du bekræfte, hjalp det:)

Quick Fix her:

Dette vil blive medtaget i næste udgave.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations