PDA

View Full Version: Løst Config problem efter instalation ...

legendofmir
13-11-10, 21:20
Jeg instaled vBet 4.0.0 på mit forum og i sproget EN, fungere fint, men på alle andre sprog, siger til mig:

Fatal error: Call to undefined funktion curl_init () i .... \\ forum \\ indeholder \\ vbenterprisetranslator_functions.php on line 647

Jeg tror, må for at opsætte dette produkt somewere, men jeg forstod ikke hvad de skal gøre, læser dette i readme.html fra do_not_upload:

Nogle trin er markeret som (KUN til utf-8 charactersets) eller som (Kræves til IKKE utf-8 charactersets) - det betyder, at du gjorde dette trin i henhold til jeres forum characterset (hvordan man kan kontrollere mit forum characterset).

(Påkrævet) Sæt "Meta Description" - også selvom du bruger nogle MOD der ændrer meta beskrivelse for tråde, skal du indstille en vis værdi her - ellers RSS kan brydes.
(Påkrævet) Sæt "Gennemtving Canonical URL" til 'Strict' - ellers vBuletinTM kan bryde nogle tegn tager mere end 1 byte (dvs. fra japansk).
(Påkrævet for IKKE utf-8 charactersets) Sæt "Antal tegn før indpakningen tekst" til '0 '- ellers vBuletinTM kan bryde nogle tegn tager mere end 1 byte (dvs. fra japansk).
(Påkrævet for IKKE utf-8 charactersets) Clear "Blank Character Stripper" værdi - ellers vBuletinTM kan bryde nogle japanske tegn (de tegn er en del af japansk tegn)

Hvor kan du indstille denne ... nemmere hjælp er for denne coz i min LanguageManager don? t vist:

Meta Description

kun engelsk og EDIT / Oversæt ....

Skal til at tilføje alle sprog derinde, manuelt?

Hvad gør man, at arbejde og for de andre sprog, som græsk, rumænsk, ... mere?

På 647 linje er dette i vbenterprisetranslator_functions.php:

$connection = curl_init();

PS: Ingen vBSEO instaled, eneste forum og få produkter ... med min host (dedikere)

vBET
14-11-10, 05:56
Giv vores forum URL - Jeg ønsker at se denne adfærd.

legendofmir
14-11-10, 18:52
Coz det direkte link Jeg kan ikke skrive her, coz jeg dont have enought tråde, vil jeg skrive sådan her

forum. (mitnavn). ro

Når du forsøger at ændre på alle andre sprog ... vil du se fejlen. For at vende tilbage til standard sprog (da) brug HOME og ændre sproget.

Thanks.

kamilkurczak
15-11-10, 09:02
Hej,
Jeg kan ikke genskabe problemet på min test-forum. Hvis du indsætter her dit forum url og linket til dette spørgsmål (skriv hvordan man kan reproducere det) Jeg vil ordne det for dig.

legendofmir
15-11-10, 10:05
I dont forstå, hvad du siger, alligevel ... hvordan jeg sige mit forum link er

http:// forum. legendofmir. ro
Jeg kan ikke skrive her direkte link coz jeg dont enought tråde her, men jeg tror du forstår dette ... linket er denne ene, men uden mellemrum:)

Normalt på engelsk fungere fint, men hvis du ønsker at skifte til andre sprog
og vises denne fejl ...

Fatal error: Call to undefined function curl_init() in ....\forum\includes\vbenterprisetranslator_functions.php on line 647

PS: jeg deaktivere ved AdminCP / Option alle produkter (hugger), men fejlen er den samme.
Dette vises, hvis du er på mit forum, og hvis du ændrer på andre sprog.

Linket er meget enkle.

================================================== ========================

Redigeret dag 2010/11/17

OK, fordi dette mod dont arbejde for mig, jeg beslutter at deaktivere dette hack, fordi der ikke er en god mulighed for mig ... så linket
for mit forum er tilgængelige uden sprog oversætter ... alligevel du prøve at lave noget med dit produkt.

Nyd for ur livet,

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations