PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Tenir dos lang = BBCode ...

dai-kun
25-10-09, 04:45
Quan té dos contractes BBCode lang i tractar de veure el text original de la segona un, el text original apareix primer obert al seu lloc.

Exemple:

Les coses millors i més belles al món no es pot veure ni tan sols tocar. Que s'ha de sentir amb el cor. L'amor porta la diversió en si. Tristesa per una banda, espero que demà, l'alegria del cor.

¿Arribem a dissipar o disminuir la nostra angoixa? La veritat és que no podríem suprimir ja que nosaltres mateixos som angoixa

En general no compta els dies de 965 dies: Espero que sovint es pot oblidar el cor trist, mosques dia molt feliç, quan el temps no importa a on vaig anar, em llàgrimes de felicitat, i les meves llàgrimes es convertiria en la pluja de colors

EDIT: És igual, sembla que funciona correctament a aquí. No sé per què no està funcionant correctament al meu lloc però.

vBET
25-10-09, 16:41
Quina versió de vBulletin tens?
Em pot donar l'adreça URL de la pàgina amb el comportament descrit? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1