PDA

Veure la Versió Completa: Resolt problema

KaRiMoO
30-09-10, 10:05
hola tots els cossos
Tinc un problema que
i ja teniu el moudle però quan entro

/forums/de/
donar-li per a mi

Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

perquè jo no escriure una entrada en el. htaccess, perquè no entenc el que entenem per

#Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)

qualsevol organisme pot explicar

vBET
30-09-10, 15:18
Si us plau doni el seu enllaç del fòrum - en veure'l.

KaRiMoO
01-10-10, 15:40
Si us plau doni el seu enllaç del fòrum - en veure'l.

bé que `s
releasehour.com / fòrums /
però puc desactivar el producte després de problema resolt

vBET
02-10-10, 23:10
He de veure com funciona - no és problema amb el producte, però amb la instal lació. El més probable és dolent. Htacces regles. Si us plau, activa VBET i desactivar les banderes. Vaig a ser capaç de posar el codi d'idioma en l'adreça URL a mà, i no influirà en els seus usuaris en tot (ja que les banderes es pot desactivar).

kamilkurczak
07-10-10, 21:09
sense resposta - resolt. Si no, si us plau escrigui aquí i vaig a obrir aquest fil.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1