PDA

View Full Version: vBET personeel afwesigheid vir 2 dae

vBET
07-07-10, 11:28
Hi:)

In Ming die beste belang van ons kliënte wat ek wil oficially aankondig dat vBET Ondersteuning span afwesig sal wees in 8-11 Julie. Dit is 2 werksdae + 2 naweek dae. Hou nie van plan om enige updates in hierdie tyd - sal ons nie in staat om jou te help in geval van 'n paar kwessies.

Ek wil jammer vir so 'n situasie wat gebeur eerste keer in vBET geskiedenis. Ek weet dat dit ooit sou gebeur nie, maar Kamil het reeds beplan en betaalde vakansies voordat hy by ons aansluit en ek is van plan om my vakansies in gedagte dat ek plaasvervanger sal hê. In kort woorde: Ek scrued en ek is regtig jammer vir dit. As verskonings wat ons sal gee bykomende 1 maand gratis opgraderings aan al ons kliënte.

Vandag sal ek sluit soveel kwessies soos Ek wil nie in staat wees om voor verlof. Die res sal hanteer Kamil - hy sal wees op die forum sedert Maandag. Ek sal op die see, so ek sal geen moontlikheid het om enige probleem te hanteer - moet asseblief nie PM my. Skryf op die forum, so Kamil sal in staat wees om jou te help.

Vir al ons kliënte: Weereens baie jammer, en ek hoop dat 1 maand bonus gratis opgraderings sal jou laat voel dat ons omgee vir jou.
Vir al my vriende, wens my 'n groot tyd! :)

Cheers
Migal

PS.
Ek sal gee additinal 1 maand van updates na terugkeer. Ek sal terug van die see 19de Julie. Voel vry om my te herinner aan As jy nie kan sien nie ekstra maand na 20.

kamilkurczak
13-07-10, 13:15
Hi,

Ons forum is weer aan die werk.
Ek is alleen nou maar ek sal probeer om almal te help!

StarBuG
14-07-10, 15:37
Het jy 'n lekker reis

vBET
19-07-10, 07:25
Hi:)

Ek wil net vir jou te laat weet dat ek is weer terug:) Ek het gehoor dat daar was 'n server probleem, maar dit was deur Kamil opgelos. Ek sal antwoord op alle PM en poste wat my steun, net na die hantering van paar sake dinge wat wag vir my na vakansies - so gou genoeg.

Trip was wonderlik en is nog steeds - goed om terug te wees:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1