PDA

View Full Version: pos en draad

Valdo
25-02-10, 16:50
Ek het geïnstalleer vbSEO Sitemap Generator volg hierdie instruksies: VB Enterprise Translator - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=220886)
Ek het die nodige kode geplak, soos uiteengesit, vir die SEO skakel na die lêer vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php.
Sedert daardie oomblik het ek begin met 'n groot voorkoms van draad aantal opsigte nommer te post om op te let, nie iemand van julle weet wat die rede van hierdie?
Dankie

vBET
25-02-10, 20:07
Ja - want dit integrasie kode sorg net oor die draad skakels. So is dit dra by tot sitemap vertaling skakels net vir drade.

Valdo
25-02-10, 20:52
dus is dit normaal? Is alles OK? want dan het ek gestuur en 200,000 URL's geïndekseer net 20.000?
danksy

vBET
27-02-10, 03:31
Dit is OK:) Google sal nie kruip al die bladsye wat jy stuur in sitemap in een minuut;) hoe vinnig skakels word geïndekseer word, hang af van Google algoritmes.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1