PDA

View Full Version: Fatale fout wanneer webwerf afgeskakel

brubros
12-01-10, 01:39
Hi. Toe ek admincp / setup / draai jou vBulletin op of af en verander dit na 'uit' en dan afrit admincp en meld en dan weer in die URL vir die tuisblad, het ek die volgende ontvang:

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_getSupportedTranslations () in ... / html / forums / includes / class_bootstrap.php (283): eval () "D kode op die lyn 9

Ek kan terug log in admincp en verander die vBulletin op / af terug op 'aan', en dan meld en gee weer die URL vir die tuisblad en ... die tuisblad vertoon weer korrek. Dus is die probleem blyk te wees wat betrokke is by die draai vBulletin af.

Ek hardloop vBulletin 4.0.0 Patch Vlak 1 (Goud) en vBET 2.4.1 (geaktiveer) met geen vbseo (nog).

Het jy behoefte aan verdere besonderhede of weet jy wat kan verkeerd wees? Dankie!

vBET
12-01-10, 02:38
Ons sal ondersoek instel en probeer om voort te plant. Ons sal kontak met jou oor hierdie kwessie later.

Ook hierdie kwessie is oor die gratis weergawe, so ek skuif hierdie pos na die gratis weergawe sub-forum:)

PS.
Let asseblief daarop dat ons die vrylating van betaal weergawe vBET 3.3.0 geskeduleer het, is so 'n gratis weergawe laer prioriteit. Dit is moontlik dat ons hierdie probleem sal hanteer in die volgende week. Hoop dat dit OK is vir jou - vir hierdie tyd wat jy kan gratis weergawe af of dit nadelig vir jou forum.

brubros
12-01-10, 03:35
Michał - dankie. Ek is dit heeltemal eens met jou fokus op die vrystelling van vBET 3.3.0! Die fout wat ek rapporteer vir 2.4.1 is nie van kritieke belang vir my nie, maar kan help in die oplos van probleme kode vir 3.3.0. Ek sien daarna uit om 'n betalende kliënt so gou as wat dit is 3.3.0 vrygestel word!

vBET
14-01-10, 00:13
Neem asseblief kennis dat vBET 3.3.0 sal nie ondersteun vB4 nog! vBulletin 4,0 sal ondersteun word in vBET 4.x reeks. Ons beplan vBET 4.0.0 vrylating vir Maart:)

vBET
23-01-10, 03:46
Gerectificeerd - sal ingesluit word in 2.4.2

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1