View Full Version: probleem met navigatiebalk Top plasing en vBstyle
mickknutson
11-07-11, 17:52
Ek kan nie 'n foto van my probleem, want die beeld perke op jou bediener is super klein. Dit hou dus misluk.
Maar toe ek kies NavBar bo-op my vBstyle, die kroeg met my rekening, profiel, ens .. vermis word. Dit gebeur nie op die standaard VB styl. Nie seker hoe op te spoor wat die probleem is, maar ek wou dit bo die navigatiebalk, sodat dit meer sigbaar is.
Dit lyk asof jy 'n fout in jou styl. As standaard is werk goed, dit beteken dat vBET is werk goed.
Neem asseblief kennis dat wanneer jy verkies NavBar-top vBET voeg vlae gebruik van plugin naam Voeg vlae en hierdie deel van die kode:
} else if ('nt' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_flagsplace']) {
vB_Template::preRegister('navbar', array('vbenterprisetranslatorflags' => $vbenterprisetranslatorflags));
$vbulletin->templatecache['navbar'] = substr_replace($vbulletin->templatecache['navbar'], ' $vbenterprisetranslatorflags .', 17,1);
} else if ...
Daar word aanvaar dat die inhoud van $ vBulletin-> templatecache ["navbar '] begin met' $ final_rendered = '.
Het jy hulp nodig het hier?
mickknutson
11-07-11, 18:57
Laat my sien wat vBstyles sĂȘ oor hierdie.
Geen probleem - as jy hulp nodig het, net te skryf:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):