View Full Version: Opgelos Leë bladsy toe matigende.
Leë bladsy toe matigende.
Wanneer 'n moderator verwyder, beweeg, smelt, ens' n boodskap kry hulle 'n leë bladsy
Enige oplossing?
Is dit gebeur op 'n normale bladsy of op vertaalde bladsy? Neem asseblief kennis dat vBET gee nie om oor die vertalings vir administrateurs en moderators - sodat ons nooit getoets hierdie gebied - sulke take behoort gedoen te word op normale bladsye nie op vertaal.
As dit gebeur op 'n normale bladsy beskryf asseblief hoe presies reproduseer hierdie kwessie. Ook asseblief gaan na jou fout logs en vind fout vir hierdie. Waarskynlik iets ontbreek - 'n funksie / klas nie sigbaar nie.
Is dit gebeur op 'n normale bladsy of op vertaalde bladsy? Neem asseblief kennis dat vBET gee nie om oor die vertalings vir administrateurs en moderators - sodat ons nooit getoets hierdie gebied - sulke take behoort gedoen te word op normale bladsye nie op vertaal.
As dit gebeur op 'n normale bladsy beskryf asseblief hoe presies reproduseer hierdie kwessie. Ook asseblief gaan na jou fout logs en vind fout vir hierdie. Waarskynlik iets ontbreek - 'n funksie / klas nie sigbaar nie.
Dit gebeur op normale bladsye. Ek het geïnstalleer vBET 3.x en wanneer 'n moderator PE verwyder' n pos wat hy verkry PE hierdie URL:. Forum.com / show thread PHP t = 43.971 en die bladsy is leeg. As jy terugkeer na die forum die post is verwyder
Ek het net toetse op hierdie forum en dit is OK. Daarom is ons nie in staat is om dit op ons forum om voort te plant (miskien omdat opset verskille).
Kontroleer asseblief jou fout logs - jy sal daar inligting kry wat verkeerd is. Stuur vir ons fout boodskap sodat ons in staat sal wees om om te veg met. Soos ek geskryf het voor - waarskynlik sommige lêer is nie ingesluit het, so daar is 'n gebrek aan gebruik funksie of klas. Maar ons moet fout boodskap om uit te vind wat aangaan.
PS.
Ek sien jy nie op vBET SEO skakels geword het - ons raai dit om te draai op. dan sal dit lyk / PL / plaas? language = pl
Jy kan dit in Admin CP -> vBET -> Main. Dit sal vereis dat htaccess veranderinge in parameter beskrywing sal jy al die besonderhede.)
As jy reeds bladsye in language = styl, dan een addisionele reël in geïndekseer htaccess sal redirect dit lekker met behulp van 301 lei - vir Google dit beteken: "Dit is nou in 'n ander plek, maar dit is nog steeds dieselfde bladsy - gemaak update in die indeks sonder my posisie te verloor ". Hier vind u hierdie addisionele reël: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1541
Dankie, opgelos
Die fout was PHP Fatal error: Call to undefined funksie vbet_vbseo_filter_replace_text () in / var / www / vhosts / forum.com / http docs / vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
Ek het net verander Htacces, set "Skakel soort" te VBSEO_URI en draai op die vBET SEO skakels om 'n werk goed
Danksy
Dit veronderstel is om te werk, selfs sonder SEO skakels (nog SEO skakels is baie beter vir jou forum, en dit is te adviseer om dit te gebruik). Dankie vir foutboodskap Ek sal dit regmaak om selfs werk sonder SEO skakels.
WOORDE
Ek het net dit nagegaan word - hierdie funksie is slegs gebruik word vir integrasie met vBSEO, so dit is OK. Beide vBET en vbseo span advies SEO skakels. Dit is die rede waarom ons aanneem dat enigiemand wat omgee vir skakels vertaling ook sal omgee oor SEO tipe. So sal geen verandering in vBET vir so lank as wat niemand vertel dat hy dit moet sonder SEO skakels (wat nie sin;)).
Weereens dankie vir jou bevestiging - opgelos:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):