View Full Version: Opgelos PHP Fout: stroom nie oopgemaak
Simon Lloyd
28-05-11, 10:14
Hi, het ek is om my fout logs en het 'n groot deel van hierdie:
[28-May-2011 10:05:24] PHP Waarskuwing: file_get_contents (/ home / thecodec / public_html / forumz / vbet.css) [<a href='function.file-get-contents'> function.file-get -inhoud </ a>]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / thecodec / public_html / forumz / vbseo.php op lyn 1395
Enige idee hoekom? Ek het opgegradeer na die nuutste weergawe van vBET
Ek het net nagegaan jou forum en ek sien in HTML uitvoer:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="images/vbet/flags/vbet.css"/>
Ook in vBET kode net 2 plekke met vbet.css is soos hierdie een. So ek het geen idee hoekom vbseo is om dit te probeer vind in forumz / vbet.css nie. Miskien is dit iets met jou. Htaccess en jy het vir CSS omschakeling. Of is dit iets met vbseo. Omdat die probleem is met vbseo - vbseo.php veld op lyn 1395 - vra asseblief vbseo span daaroor. Jy kan wys ons jou htaccess-lêer. En ons sal dit check.
Simon Lloyd
29-05-11, 21:41
Migal, dankie vir die antwoord, kan jy toegang het tot my site / bediener tyd om seker te maak wat jy nodig het as Kamil het al vBET se toegang tot die details, maar die probleem is ek eenvoudig vbet.css van / vbet / departemente / tot / forumz gekopieerde / dit te genees moontlik dit dalk iets te doen met die opgradering vbseo 'n hele ruk terug, in die ou vbseo jy vir ons vertel veranderinge in sekere vbseo lêers in sekere plekke, wanneer die nuwe vbseo gekom het, het dit lêers op verskillende plekke, en jy het ons vertel hoe om te maak veranderinge daar ook, miskien is dit daardie?
In elk geval, voel vry om toegang te kry wat jy nodig het en 'n blik te neem:)
Kamil is nou op vakansie. Stuur vir my net daardie toegang tot die details vir my PM. VBSEO CP toegang besonderhede te stuur - miskien is daar is iets verkeerd met persoonlike doorverwijzing of iets soos dit.
Ek sal kyk kan ek iets vind.
Het nie toegang tot die details. Het jy nog steeds ons hulp nodig hier of is dit opgelos?
Geen antwoord nie - oorweeg opgelos. In die ander geval, dan kan jy net hier te skryf en ons sal terug te gaan na die kwessie.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):