PDA

View Full Version: Opgelos Veranderende taal in usercp, maar hou skakel in 'n URL na die

Cybershaolin
16-11-09, 06:03
Wanneer die taal van die forum verander in usercp na 'n ander taal, laat ons sê hierdie voorbeeld:

Nou: Engels
Verandering vir die Franse
Verandering terug in Engels

As jy gered is, die leser URL die ou lang = en hou toe te voeg aan die einde of enige URL's (of in hierdie geval, hier op jou forum, dit hou: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/fr/usercp. PHP

Is dit 'n fout?

BTW is die rede waarom dit anders hier? Hier kry ons forum / fr en op my forum kry ons die lang = en aan die einde van die URL's?

vBET
16-11-09, 10:52
Wanneer die taal van die forum verander in usercp na 'n ander taal, laat ons sê hierdie voorbeeld:

Nou: Engels
Verandering vir die Franse
Verandering terug in Engels

As jy gered is, die leser URL die ou lang = en hou toe te voeg aan die einde of enige URL's (of in hierdie geval, hier op jou forum, dit hou: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/fr/usercp. PHP

Is dit 'n fout?

BTW is die rede waarom dit anders hier? Hier kry ons forum / fr en op my forum kry ons die lang = en aan die einde van die URL's?

Ek sal check doen dit sommige maar met koekies - dankie vir die kennisgewing.

Oor die vorm van die URL - gaan na Admin CP -> vBET -> Main en sien wat jy vir Translation skakels tipe

vBET
16-11-09, 17:55
Gerectificeerd - sal ingesluit word in 3.1.3

Cybershaolin
28-11-09, 20:30
Wel, ek nog ondervind hierdie probleem met behulp van 3.2.2. So jy prbably hou dit oop in plaas van beslote ...

vBET
28-11-09, 21:16
Wel, ek nog ondervind hierdie probleem met behulp van 3.2.2. So jy prbably hou dit oop in plaas van beslote ...

Jammer dit is reggemaak word en getoets word in 3.1.3, miskien gekorrigeer ons iets soortgelyks.

Sê asseblief vir my jy hierdie fout sien op ons bediener. So nie, PM vir my die URL van jou forum.

Cybershaolin
29-11-09, 07:40
Nee, dit lyk OK hier, maar jy gebruik vbSEO skakels dopgehou hier so ek kan regtig nie vergelyk nie, want aan my kant, ek gebruik die "taal = nl" patroon.

vBET
29-11-09, 16:05
En dit is 'n baie nuttige inligting vir ons. Ons sal dit toets nie hierdie verstellings op ons toets bediener.

Ook - Ons beveel aan om jou patroon te verander geskik is vir SEO konsensus. Let asseblief daarop dat jy nie hoef te gebruik vBSEO - vBET ondersteun dit selfs vir rou vBulletin skakels (en in 3.3.0 sal ondersteun dit ook met skakels vertaling GRATIS SEO mod - Zoints SEO).

Cybershaolin
29-11-09, 17:48
Ek gebruik nie vBSEO en my voorkeure weerspieël dit. Dankie vir die tyd geneem het om te kyk na hierdie.

vBET
29-11-09, 18:03
Van die kursus. Weereens kan jy mooi SEO vertaling links (dws / en /) sonder vBSEO, ons het dit konfigureerbare om jou te laat die besluit geneem het:)

Cybershaolin
30-11-09, 02:50
Ek hoef dit nie. Dit is waarom ek dit nie gebruik nie en die opset van VBet weerspieël dit. Dit is waarom ek het berig dat die werklike probleem met die "language = nl" in hierdie spesifieke draad. :)

vBET
15-01-10, 01:38
Gerectificeerd - sal ingesluit word in vBET 3.3.0

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations