PDA

View Full Version: Opgelos Registrasie Probleem

beaconsfield
05-10-10, 19:55
Wanneer ongeregistreerde lid wil 'n nuwe rekening te registreer, kry hy databasis mislukking na die indien van al die tafels aan die einde. Niemand kan 'n nuwe rekening te registreer nou? Ek moet jou onmiddellike hulp.

Ongeldige SQL:
INSERT INTO gebruiker
(Opsies, parentemail, e-pos, gebruikersnaam, sout, passworddate, wagwoord, usergroupid, languageid, usertitle, customtitle, showbirthday, birthday_search, verjaarsdag, Time Zone Offset, **** rok, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastvisit, lastactivity, autosubscribe, showvbcode threadedmode, reputationlevelid, reputasie, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
WAARDES
(11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** com "," kardelenksk22', '\\ \\ W (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ "", FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709 ', 3, 12,' Yeni Üye ', 0, 0, '1985-04-26', '04-26-1985 ', '2', '88 .242.91.77 ', "tr",'' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

MySQL Fout: Unknown kolom "vbet_def_lang" in 'field list'
Fout Nommer: 1054
Versoek Datum: Dinsdag, 5de Oktober 2010 @ 21:47:35
Fout Datum: Dinsdag, 5de Oktober 2010 @ 21:47:35
Scenario: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
Refereerder: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
IP Address: 88.242.91.77
Gebruikernaam: kardelenksk22
Class Name: vB_Database
MySQL Version:

Simon Lloyd
05-10-10, 20:53
As jy my htaccess herskryf. Reëls het, het jy die woord forumz vir jou forum gids?

beaconsfield
05-10-10, 21:10
Nee, ek het nie. Ek gebruik nie die forum gids. Wat moet ek doen?

Simon Lloyd
05-10-10, 21:15
. Htaccess het my gids uitbreiding, as jou forum soos hierdie is www.mysite.com / forum verander dan die forumz forum en jy moet goed wees:) (BTW ek net gekoop en vandag geïnstalleer)

beaconsfield
05-10-10, 21:19
Myne is www.mydomain.com

Simon Lloyd
05-10-10, 21:23
Dan sou ek raai maar wat jy kan doen nie erger as die verandering your.htacces van die een wat jy gekopieer het van my oplossing aan hierdie en sien hoe jy gaan

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]As dit nie werk nie stel jou herskryf terug na hoe dit was voor jy al ooit dit vandag verander en wag vir iemand om van hier te kry in kontak met jou, ten minste sal hulle in staat wees om jou forum te gebruik :)

beaconsfield
05-10-10, 21:27
Dankie vir jou hulp, maar dit is nie my databasis probleem op te los. Die probleem is dat niemand kan nou 'n nuwe rekening te registreer. As gevolg van die standaard taal tafel is nie bekend nie. Enige idee?

Simon Lloyd
05-10-10, 21:33
verander die verstek taal in jou admincp> vbet> MAIN> standaard taal

Dan vir jou om te sien jou forum www.mydomain.com/en/ en as jou verstek taal is Engels.

Dis die beste wat ek kan doen as sy nie my mod en im geen kodeerder - jammer!

beaconsfield
05-10-10, 21:34
In elk geval dankie dat jy: DI sal Migal se antwoord wag..

kamilkurczak
06-10-10, 08:50
hallo
Ek was op jou site en ek kan dit nie vind vlae. Is jy seker dat jy ingevoer van 'n vBET product.xml lêer van doen-nie-uploadfolder deur admincp-> produkte en plugins-> Voeg by / invoer produk?

vBET
06-10-10, 11:25
Wanneer ongeregistreerde lid wil 'n nuwe rekening te registreer, kry hy databasis mislukking na die indien van al die tafels aan die einde. Niemand kan 'n nuwe rekening te registreer nou? Ek moet jou onmiddellike hulp.

As dit nog steeds bestaan - asseblief een meer tyd invoer vBET produk lêer. Gedurende die installasie vBET skep hierdie kolom. Jy kan vind in die produk-lêer:

$vbulletin->db->query_write('ALTER TABLE ' . TABLE_PREFIX . 'user ADD vbet_def_lang VARCHAR(5)');

Dit blyk dat iets verkeerd geloop het, eerste keer. Maak asseblief seker maak dit verdwyn na die invoer van vBET produk lêer weer. Indien steeds nie werk nie - PM asseblief toegang tot die details na jou FTP en Admin CP - ons sal dit check.

beaconsfield
06-10-10, 18:46
Ek geïnstalleer plugin (overite) twee keer probleem nog bestaan. Ek het julle gestuur om 'n PM.

vBET
06-10-10, 23:29
Het dit. Let asseblief daarop dat ons die nag op ons tyd nou. Kamil sal sorg vir môre daaroor:)

kamilkurczak
08-10-10, 12:09
Hallo, ek is nog steeds wag vir PM van jou:)

beaconsfield
08-10-10, 19:00
Jammer vir die laat antwoord. PM gestuur.

beaconsfield
08-10-10, 22:18
Ek unistalled en weer geïnstalleer. Die probleem is opgelos.

kamilkurczak
08-10-10, 22:42
Hallo,
Dankie vir jou bevestiging.
:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations