View Full Version: Opgelos Hoe om my vBAdvanced CMPS bladsy buite die forum wortel te integreer?
Simon Lloyd
05-10-10, 16:36
Hi almal,
Ek het nou net 'n bietjie help om die produk te werk en dit nie pragtig nou, maar ek is met behulp van vBAdvanced CMPS (vBadvanced dinamika nie) en die bladsy is op domein vlak dws www.thecodecage.com / index.php my forum is op hierdie vlak www.thecodecage.com / forumz Hoe kry ek die vertaling op hierdie bladsy te werk?
Groete,
Simon
Simon Lloyd
05-10-10, 16:57
Net om jou te laat weet dat ek sluit / vba_cmps_include_top.php om te lyk soos geredigeer
<? PHP
globale $ vbenterprisetranslatorflags;
globale $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown;
Eval ('$ navbar = "fetch_template (' navbar").'";');
/ / ++============================================== ===========================++
/ / | | VBadvanced CMPS v3.1.0 (VB 3,6 - 3,8 vB) - 88.781
/ / | | © 2003-2009 vBadvanced.com - All Rights Reserved
/ / | | Hierdie lêer kan nie in die geheel of 'n beduidende deel herversprei word.
/ / | | VBadvanced (http://vbadvanced.com)
/ / | | Afgelaai 16:57, Son Jan 11de 2009But die vlae vertoon nie, sodat dit kan nie vertaal word?
Groete,
Simon
kamilkurczak
06-10-10, 08:55
Het jy al probeer om hierdie:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54
Simon Lloyd
06-10-10, 09:53
Dit is die bokant van my domein vlak. Htaccess
RewriteEngine on
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]Track URL's buite is aangeskakel, maar nog steeds dit wys nie?
kamilkurczak
06-10-10, 10:04
. In die eerste plek htaccess na buite bladsy moet wees:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
rewritecond %{query_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
Voeg asseblief die inhoud van hierdie reëls in jou. htaccess
Simon Lloyd
06-10-10, 10:26
Kamil, dankie vir die antwoord, die top van my. Htaccess lyk nou soos hierdie
RewriteEngine on
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
rewritecond %{query_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
maar ek kan nog steeds nie die vlae verskyn en kan dus nie check vertaling.
EDIT: INFACT ander lande nou nie kan sien nie die tuisblad
Simon Lloyd
06-10-10, 10:39
Kamil het ek verleng jou ftp toegang tot die domein vlak:)
kamilkurczak
06-10-10, 10:54
net kyk nou na:
As jy gebruik hierdie URL: Cage Kode - Help pakietu Microsoft Office - Microsoft Office dyskusja (http://www.thecodecage.com/pl/)
vertaal is, maar ek kan nie sien dat die vlae, dus moet ons hierdie vlae met die hand
Simon Lloyd
06-10-10, 11:01
Dankie, hoe ons dit doen?
Groete,
Simon
kamilkurczak
06-10-10, 11:35
ja,
1. Gaan na jou admincp-> vBET-> vlae
2. stel Vlae te Custom
3. voeg by sjabloon in 'n goeie plek (op jou forum, onder die logo prent)
hierdie kode:
$vbenterprisetranslatorflags
(Vind 'n goeie plek soek masjien in jou admincp-> Styles & Templates-> Soek in Templates)
:)
Simon Lloyd
06-10-10, 11:39
Dankie, ek sien wat jy reeds gedoen het en ek waardeer dit :) Daar is net een meer klein probleem, as jy kyk hier Die Kode Cage - Microsoft Office Help - Microsoft Office Bespreking (http://www.thecodecage com. / en /), sal jy sien dat die aanlyn gebruikers name word vertaal, is daar 'n manier om die gebruikers te verhoed dat daar vertaal?
kamilkurczak
06-10-10, 11:49
ok ek sal probeer om 'n oplossing te vind
Simon Lloyd
06-10-10, 11:50
Kamil, baie dankie vir u aandag aan hierdie:)
kamilkurczak
06-10-10, 11:52
»Online Gebruikers boks is 'n mod of normale vB opsie?
Simon Lloyd
06-10-10, 11:56
Dit is 'n normale vBAdvanced module, as jy kyk in admincp by vBAdvanced CMPS> adv_portal_onlineusers dis die sjabloon wat voorsien die module (ek dink), het ek ook pm'd jy' n lêernaam dat ek ftp'd om 'n verandering in die lêer te maak soos volg:
/ / Simons verandering
Simon Lloyd
07-10-10, 13:11
Dankie, ek sien wat jy reeds gedoen het en ek waardeer dit :) Daar is net een meer klein probleem, as jy kyk hier Die Kode Cage - Microsoft Office Help - Microsoft Office Bespreking (http://www.thecodecage com. / en /), sal jy sien dat die aanlyn gebruikers name word vertaal, is daar 'n manier om die gebruikers te verhoed dat daar vertaal?
ok ek sal probeer om 'n oplossing te vind
»Online Gebruikers boks is 'n mod of normale vB opsie Ek vaste hierdie probleem met hierdie draad http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/8-usernames-still-translated-2.html?
kamilkurczak
07-10-10, 13:46
Dankie vir die bevestiging:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):