PDA

View Full Version: Opgelost Mijn site wordt niet geïndexeerd x52?



mario06
27-06-10, 10:57
Hallo Ik gebruik vBSEO sitemap generator zonder vBSEO, ik wilde gewoon de beste instelling voor weten want ik heb gemerkt dat mijn berichten niet vertaald worden geïndexeerd op google en ik heb gecontroleerd en vonden alle 52 talen in de database zijn vol (vertalingen werken), alleen mijn forum moedertaal die worden geïndexeerd op google.

Kan iemand mij helpen bij het configureren van het sinds ik misschien van iets verkeerd gedaan of niet schrijven?

Of moet ik ergens anders een probleem, want ik begrijp dit niet?

Met vriendelijke groeten

mario06
27-06-10, 22:35
Niemand?

Met al deze succesverhalen waarom ben ik zo ongelukkig?

Ik heb de buitenlandse bezoekers komt (veel) en buitenlandse Google voegt (veel), maar ik zie niet in de taal vertaald indexering (geen)??

steve
28-06-10, 01:52
Kunt u de foto's, zodat een aantal leden kunnen een kijkje nemen?

Voor wat het waard is, ik vond het beter om de 10 of zo de meest populaire talen te vertalen. Begin met rijke landen die belang heeft bij uw onderwerp kan hebben. Bijvoorbeeld. voor een voetbal forum zou ik vertaal de Europese talen (Spaans en Portugees zijn ook gesproken in Zuid-Amerika) zou ik ook Japanse en Zuid-Koreaans.

Denk aan de Filippijnen hebben een BBP per hoofd van de bevolking van ongeveer 1.800 dollar USD, Vergelijk dat eens met Noorwegen dat is ongeveer 94.000 dollar USD. Veel Afrikaanse landen hebben een BBP per hoofd van de bevolking onder de $ 500 p / a. : Eek:

Welke landen hebben meer kans op gebruikers die zullen kopen en adverteerders die uitgeven bevatten?

Als Googlebot zou gaan om 1 miljoen pagina's van uw website per maand kruipen, dan zou je het wilt doorzoeken van uw Frans of Noors pagina's of uw Filipijnse of Afrikaans pagina's? ;)

Zonder het zien van je site, ik denk dat de meeste mensen zijn gek probeert te krijgen 52 talen geïndexeerd. Smal naar beneden om een paar welvarende economieën en concentreren op die.

mario06
28-06-10, 05:04
Mijn sites over mobiele telefoons.
Hoe dan ook dit succesverhaal heeft ze al op:

en zoals hij zei dat hij ging naar 12.000 urls geindexeerd in Google, en heeft nu meer dan 130.000 en nog steeds klimmen, ik 59.100 had vbet nu en 61000 met 52x??

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html hier de eigenaar is dat een andere succesverhaal zonder gebruik van een sitemap (zou dit het probleem?), I ' m het gebruik van een sitemap, want zo ver terug als mijn geheugen gaat het was altijd aan te raden??

PS. Kunnen meer setup details worden in deze succesverhalen, want alles is net iets te algemeen voor mij?

Groeten

vBET
05-07-10, 07:27
Houdt u er rekening mee dat u ons vragen waarom Google niet geïndexeerd nog meer van uw pagina's - dit is vraag aan Google ...
Toch kunnen wij u een paar hints:
1. Zorg ervoor dat wat je blokkeren in robots.txt en controleren wanneer de laatste wijzigingen er was gemaakt. Als u bent begonnen het blokkeren van bepaalde websites recentelijk (in de laatste 2-3 maanden) - zoals ledenpagina's, zoals we raden - dan Google is niet alleen indexeren van uw nieuwe sites, maar ook verwijdert geblokkeerd een uit de index.
2. Google doorzoekt en de index-pagina's met zijn eigen niet weten algoritmes - nog een aantal denkt over die bekend zijn. Dwz uw Page Rank zal bepalen hoe snel Google indexeert over uw sites update.
3. U heeft niet officieel ondersteund door vBET versie van vBulletin - 3.6.x en omdat dat al uw archief pagina's waren gebroken na vBET installatie. We lossen dit probleem onlangs - dus archief is weer werken aan je forum. Nog steeds als gevolg van vBulletin bug uw vertaalde forum archief pagina's niet werken, zodat Google zal niet indexeren deze en ook niet vinden vertaald discussies archief pagina's (omdat links naar die zijn op het forum archief pagina's). Net als herinnering - zie hier voor meer informatie: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/804-vbet-serious-bug-found.html

Over sitemap - let er op dat berichten geschreven door onze gebruikers zijn geschreven door onze gebruikers;) Het hoeft geen vBET team officiële verklaringen vertegenwoordigen. Het is heel goed om te hebben sitemap. Het is niet nodig om te integreren met vBET sitemap generator, maar het wordt ondersteund als je wilt om het te doen. Als je niet dan zal Google toch vind je links naar uw vertaalde pagina's - gewoon door kruipen je forum (je moet links naar vertaalde pagina's onder de vlag - Google ook zien).

Over het zetten meer details in de succesverhalen, nogmaals: berichten geschreven door onze gebruikers zijn geschreven door onze gebruikers. Dus vraag draad auteurs over details. U kunt PM hen of vragen of meer details in thread waarin u geïnteresseerd bent over.

Vertel verwacht je wat meer informatie / tips / hulp over dit probleem of we kunnen sluiten.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1