PDA

View Full Version: Opgelost Power-servers

Valdo
21-04-10, 10:58
We geprobeerd om te testen alle parameters dat u ons hebt gegeven in de afgelopen weken, maar de server niet.Dan mijn hosting wil me om te vragen u welke functies mijn toekomstige server hebben moeten te werken goed met uw plugin overwegen deze maandelijkse bezoeken: verkeer statisticsAll verkeer statistieken zijn schat wereldwijd unieke bezoekers (cookies) 65KUnique bezoekers (gebruikers) 33KPage views120Kvisits71 Khttps://www.google.com/adplanner/site_profile#siteDetails? identifier=scuo.la&geo=001&trait_type=1&lp=falseQuali server functies advies?Uw andere klanten met soortgelijke bezoeken aan mijn wat servers gebruiken?Bedankt

vBET
22-04-10, 15:05
Gelieve monitoren uw server in CPU-en geheugengebruik gebied en bepalen welke bron is vereist.

Vergeet niet over het uitschakelen van sommige talen als de server niet kunt maken met alle (te beginnen met weinig, en meer van tijd toe te voegen aan de tijd als de server houdt het).

Ook - Ik zie in onze database die u nooit vBET gedownload onder uw licentie. Hoe weet u dat uw server niet genoeg is voor vBET? ...

Valdo
22-04-10, 15:51
sorry Ik begrijp het niet: dat ziet eruit zoals ik deed installeren vbet aan u .... je kunt beter uitleggen?

Valdo
22-04-10, 15:54
En 'Maar mijn hosting provider me verteld om deze vraag te krijgen: de server ik gebruik nu, betaal ik ongeveer 600 € per jaar, kan niet maken om het forum te ondersteunen. De kenmerken zijn: XEN Virtual Server XVPS 10000 10GB HD 768 MB RAM gewijd 1Mbps plat OS Centos 5.x normaal lijkt dat je niet kunt dit doen of is er een software-probleem? We hebben alles geprobeerd en geen zand over de constante verbinding druppels te voorkomen. bedankt

vBET
22-04-10, 20:30
sorry Ik begrijp het niet: dat ziet eruit zoals ik deed installeren vbet aan u .... je kunt beter uitleggen?

Het spijt me - het is mijn fout. Ik controleerde onze databank, waar we zien welke bestanden is gedownload door onze klanten. Op dit moment controleerde ik uw bestelling en ik zie dat je installatie service gekocht - dat is de reden waarom ik niet zag alle gedownloade bestand.
Nogmaals - zeer sorry. Ik was te controleren om te zien wat is je forum URL en welke versie van vBET bent u lopen.

Kunt u stuur dan uw URL forum en welke vBET versie die u gebruikt te vertellen.

vBET
22-04-10, 20:34
En 'Maar mijn hosting provider me verteld om deze vraag te krijgen: de server ik gebruik nu, betaal ik ongeveer 600 € per jaar, kan niet maken om het forum te ondersteunen. De kenmerken zijn: XEN Virtual Server XVPS 10000 10GB HD 768 MB RAM gewijd 1Mbps plat OS Centos 5.x normaal lijkt dat je niet kunt dit doen of is er een software-probleem? We hebben alles geprobeerd en geen zand over de constante verbinding druppels te voorkomen. bedankt

Verbinding wordt verbroken worden definitief niet iets dat normaal helemaal.

Op welk niveau je hebt connecties problemen? Tussen uw server een browser? Tussen uw server en Google? Tussen VB en MySQL?
Wat is de snelheid van de vertaling? Kunt u stuur ons dan je forum URL?

Valdo
22-04-10, 21:57
De url van het forum is school-Forum tags door Zoints (http://scuo.la/) en wanneer het is down.We hebben verscheidene weken van bewijs, maar wij onze problemen niet oplossen.Wat uw hulp, alsmede zo nodig is goed vond.Bedankt

vBET
23-04-10, 03:08
Wij helpen u met plezier. Om dit te doen dat we meer info nodig hebben. Gelieve antwoord op mijn laatste vragen. Ook welke versie van vBET gebruikt u?

Ik zie dat vertalingen zijn vrij snel. Nog steeds ...

Op dit moment kan ik definitief zeggen dat je veel performance verliezen omdat je dubbele redirects, die reeds worden geëlimineerd in de nieuwste vBET versie. Please update naar nieuwste versie en vBET weer vBSEO integratie (hier heb je meer informatie over de nieuwe integratie stappen:
Houdt u er rekening mee dat nieuwste versie zijn ook tal van andere prestatieverbeteringen. Als u al draait op de - nog steeds nieuw gemaakt vBSEO integratie - dit zal veilig je LOT van de server belasting. Geloof me - veel gebruikers schreven grote woorden over:)
Als je niet goed voelen in updates en integraties, kunnen wij het voor u - hoeft alleen maar yo onze upgrade service (http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php) te kopen.

Nog een ding - Ik zie dat u ernstig probleem hebben met vertaald URL's. Op uw server niet werkt links die speciale letters hebben.
Dat wil zeggen: deze in het Pools werkt, omdat er geen speciale letters:
Nowa definicja magnetyzm (http://scuo.la/pl/fisica/1198-nowa-definicja-magnetyzm.html)
En deze hebben speciale letters (AZ) en het werkt niet:
Szkoły - Tags Forum przez Zoints (http://scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-książki.html)
Dit is heel belangrijk - op dit moment talen als Arabisch of Japans (en enkele anderen) niet werken op alle op de server, want er zijn alleen speciale tekens voor die.

Valdo
23-04-10, 07:08
ok, Ik kocht de update service. ga je gang als je wilt: toegang tot gegevens die u moet hebben ze de andere keer sinds ik de vbet geïnstalleerd, zijn niet veranderd.

vBET
23-04-10, 18:17
We verzamelen geen toegang tot de gegevens van onze gebruikers voor beveiligingsdoeleinden. Ook die kan worden gewijzigd elk moment. Dit is waarom vragen we telkens voor de werkelijke toegang tot de gegevens.

Dringend: Zie onze mails informatie.

vBET
23-04-10, 21:44
OK - update te voltooien. Ook stuur je in de e-mail enkele hints over hoe om te diagnosticeren wat er gebeurt als probleem nog steeds bestaat.

Nog een hint: denk over het uitschakelen van sommige talen als uw werkelijke forum kunnen niet overweg met al die.

Ook heel belangrijk! Gelieve braak tips onder de link hieronder. Ik zie nu dat je geen irrelevante pagina's in robots.txt te blokkeren, zodat u definitief kunt uw prestaties te verbeteren. Details hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Valdo
24-04-10, 10:10
Hallo, ik heb niet om het even wat nog gedaan maar al bekend twee problemen: het brengt al honderden fouten van dit type mysql_connect () [<a href="/forum/nl/function.mysql-connect">function.mysql-connect</a>]: Te veel verbindingen scuo.la/public_html/includes/class_core.php/home/scuola/domains/on lijn 311 pagina's vertaald URL's werk boete met firefox, maar niet met IE. Bijvoorbeeld, deze paginaale... e-ksi ążki? (http://scuo.la/pl/film-libri-musica/4171-ale-e-ksi%C4%85%C5%BCki.html) in firefox het leest zo goed maar met Explorer geen.Niet in staat om aan te passen u, eh?Mijn hosting en mijn webmaster is alles wat ze doen proeven, maar niet in slagen deze problemen op te lossen.Voor service u betaalt, don't worry.

vBET
24-04-10, 18:28
Hallo,

Over uw problemen:
1. Dit is MySQL configuratie probleem. Je zorgen voor meer Apache discussies die dan MySQL verbindingen, dus als uw server veel klanten en alle discussies die Apache heeft zijn bezig er is niet genoeg MySql verbindingen. Please change MySQL fongiuration. Hier is handmatig: MySQL:: MySQL 5.1 Reference Manual:: B.5.2.7 Te veel verbindingen (http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/too-many-connections.html)
2. Ik controleerde deze URL in de stand van IE en Opera en in stand het werkt prima. Houdt u er rekening mee dat onder IE deze link kan raar uitzien, maar het is juiste link - IE is gewoon alleen de browser in dit woord, die geen ondersteuning biedt voor de weergave van letters in% notatie. Het is nog steeds dezelfde link - maar zie de HTML output onder Opera en u zult hetzelfde% notatie te zien. Opera (en alle andere browsers met uitzondering van IE) gewoon laten zien dat het mooi. Gelieve ook rekening mee dat dit is wereld standaard, dus Google (en andere robots) weten hoe het en indexeren adequaat interpreteren. Er is geen probleem hier:) (of ik heb niet begrepen waar het over gaat;))

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1