PDA

View Full Version: Opgelost vBSEO sitemap probleem - sitemap url redirect naar homepage

Snake
23-02-10, 23:57
Hallo, in mijn admin cp in vBSEO sitemap wordt weergegeven wanneer ik mijn sitemap @ Your Google Sitemap Index URL: http://www.domain.com/forums/sitemap_index.xml.gz krijg ik doorgestuurd naar mijn home page. Dit is een htaccess probleem. Het werkte perfect voordat ik opgewaardeerd.

vBET
24-02-10, 03:17
Gelieve zet alle vBET regels Net voor regels om vbseo.php bestand EN VOOR regels voor sitemap generator. Als het nog steeds gebeurt - kunt u ons laten zien (hier of via PM) hoe ziet je hele htaccess-bestand..

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1