PDA

View Full Version: Løst vBSEO sitemap problem - sitemap url omdirigeringer til hjemmesiden



Snake
23-02-10, 23:57
Hei, i min admin cp i vBSEO sidekart skjermen når jeg viser min sitemap @ Google Sitemap Index URL: http://www.domain.com/forums/sitemap_index.xml.gz jeg blir omdirigert til hjemmesiden min. Dette er en htaccess problem. Det fungerte perfekt før jeg oppgraderte.

vBET
24-02-10, 03:17
Vennligst la alle vBET reglene like før regler for å vbseo.php fil OG FØR regler for sitemap generator. Hvis det fremdeles skjer - vennligst vis oss (her eller PM) hvordan ser hele htaccess fil..

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1