PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Matías problema Mapa del lloc - url del lloc redirecciona a la pàgina principal



Snake
23-02-10, 23:57
Hola, al meu cp admin a vBSEO mostrar mapa quan veig el meu mapa @ L'Índex de Google URL del lloc: http://www.domain.com/forums/sitemap_index.xml.gz em redirecciona a la meva pàgina d'inici. Aquest és un tema htaccess. Funcionar perfecte durant l'actualització.

vBET
24-02-10, 03:17
Si us plau, posi totes les regles VBET Just abans de les regles per presentar vbseo.php I abans que les regles per al generador de mapa. Si encara passa - si us plau mostra'ns (aquí o per PM) Com es veu tot el seu arxiu htaccess ..

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1