View Full Version: Sitemap Generator-integratie
U kunt eenvoudig integreren vBET met vBSEO Sitemap Generator (het is gratis) om links naar vertaalde pagina's en cms in de gegenereerde sitemap op te nemen.
Als je al je bestanden al bewerkt, upload originele versie
Houdt u er rekening mee dat onderstaande instructies kunt u toevoegen aan uw sitemap links naar onderwerpen die vertaalde pagina's. Omwille van de prestaties die reden links zullen niet worden vertaald - er zal alleen toegevoegd taalcode te zijn. Google vindt werkelijke pagina hoe dan ook, omdat u krijgt 301 redirect. Houdt u er rekening mee dat het geen beste aanpak - Google geeft de voorkeur aan de uiteindelijke verbindingen hebben in sitemap niet bijsturen, maar dwingt vertaling van duizenden links in alle talen in de zelfde tijd kan uw server doden of threated door Google als aanval (als links zijn niet cache nog) niet.
In eerste instantie moet je je vbseo_sitemap_functions_vbseo.php bestand vinden op
forum root -> vbseo_sitemap -> vbseo_sitemap_functions_vbseo.php
Open en bewerken met een tekstverwerkingsprogramma
Op het begin vind deze regel:
global $vbulletin, $vbseo_vars, $vbseo_stat, $vboptions, $db, $forumcache, $bbuserinfo;
En stel na, dit:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el', 'en','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
Opmerking: Verwijder uw standaardtaal CODE vanaf $ alanguages
Ook als u een handicap een aantal talen in optie panel moet je ook verwijderen zijn codes.
En vind deze regel:
vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
voor de integratie vertaald discussies
en als je gebruik maakt van SEO koppelingen dat wil zeggen
/ Nl / titleput na:
if(!$archived) { $strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currenturl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
$currenturl_before = substr($currenturl,0,$strlenhost);
$currenturl_after = "/".substr($currenturl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
global $alanguages;
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currenturl_before.$language.$currenturl_after, $prior, $lastpost, $freq); } }
of in het geval u GEEN gebruik maakt SEO koppelingen dat wil zeggen
adres language = nl?:
if(!$archived) {
global $alanguages;
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&language=';
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl.$language, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
Gebruik niet allebei!
**** Dit deel van de oplossing is alleen voor vBulletin Publishing Suite gebruikers ****
Dan moet je deze twee lijnen vinden
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_cmssec'], $relp2);
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_cmsent'], $relp2);
en als je gebruik maakt van SEO koppelingen dat wil zeggen
/ Nl / title gezet nadat beide van hen:
global $alanguages;
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currenturl = vbseo_url_cms($drow);
$currenturl_before = substr($currenturl,0,$strlenhost);
$currenturl_after = "/".substr($currenturl,$strlenhost);
foreach($alanguages as $language) { $added_urls += vbseo_add_url($currenturl_before.$language.$currenturl_after, $prior, $drow['lastupdated'], $vboptions['vbseo_sm_freq_cms']); }
of in het geval u GEEN gebruik maakt SEO koppelingen dat wil zeggen
adres language = nl na elk van hen?:
global $alanguages;
$currentthreadurl = vbseo_url_cms($drow) . '?language=';
$added_urls += vbseo_add_url($currentthreadurl.$language, $prior, $drow['lastupdated'], $vboptions['vbseo_sm_freq_cms']); }
Geen gebruik maken van beiden (met en zonder seo link)!
End editing en geniet ervan!
Good luck!
De laatste stap met:
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
Ik begrijp niet helemaal.Is het bestand vbseo_sitemap.php origineel?Omdat hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/503-vbseo-sitemap-does-not-work-anymore.html ik moet veranderen?
Sitemap Integratie werkt niet voor mij.
Het Stopps het maken van de sitemap na een bepaalde tijd
Ik ben altijd het krijgen van een Internal Server Error als ik probeer om een taal te vbseositemap te nemen.
Ik heb het geprobeerd met een taal meer:)
Oorspronkelijk Duits is inbegrepen en ik probeerde op te nemen Engels ook, maar heeft niet gewerkt. Haal het Internal Server Error tijdens het maken van een nieuwe sitemap.
Met Duits als de enige taal het werkt goed.
De laatste stap met:
Ik begrijp niet helemaal.Is het bestand vbseo_sitemap.php origineel?Omdat hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/503-vbseo-sitemap-does-not-work-anymore.html ik moet veranderen?
Dit is niet laatste stap dit is optioneel ding. Het vertelt u hoe u code aanpassen om ook onder andere thread pagina's niet alleen eerste. Houdt u er rekening mee dat als je veel berichten in sommige thread dan is opgeroepen is. Laat het ons weten welk deel je niet begrijpt - zullen we de omschrijving te wijzigen:)
Het enige bestand dat u moet veranderen is vbseo_sitemap_functions.php - al de rest is ongewijzigd. De link die u wijst het punt staat onofficiële oplossing voor bug fix, die werd gegeven voor de integratie van werd gemaakt. Volg alleen de instructies hier:)
Sitemap Integratie werkt niet voor mij.
Het Stopps het maken van de sitemap na een bepaalde tijd
Wat is de foutmelding? Waarschijnlijk duurt het langer u dat uw mysql-verbinding bestaat. In dit geval moet je je mysql instellingen te wijzigen om langer te ondersteunen. Als er iets anders - geef ons wat details:)
Ik ben altijd het krijgen van een Internal Server Error als ik probeer om een taal te vbseositemap te nemen.
Ik heb het geprobeerd met een taal meer:)
Oorspronkelijk Duits is inbegrepen en ik probeerde op te nemen Engels ook, maar heeft niet gewerkt. Haal het Internal Server Error tijdens het maken van een nieuwe sitemap.
Met Duits als de enige taal het werkt goed.
Gelieve mij veranderd deel van het bestand - rond met enkele originele code. Ik zal controleren doet het OK is:) Ook - wat foutmelding is inbegrepen in uw logs? Interne fout zegt niet veel ...
if($vboptions['vbseo_sm_freq_tsmart'])
{
$dpassed = (time() - $threadrow['lastpost'])/86400;
if($dpassed<3)$freq = 'daily';
else if($dpassed<10)$freq = 'weekly';
else if($dpassed<100)$freq = 'monthly';
else $freq = 'yearly';
}else
$freq = $vboptions['vbseo_sm_freq_t'];
vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
//additional code
$alanguages = array ('en');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
$vbseo_stat['t']++;
$enchancedthreadurl = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
vbseo_add_url($enchancedthreadurl, $prior, $threadrow['lastpost'], $freq);
}
}
//end additional code
for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
{
vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived),
vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived, true),
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);
}
Daarom dat het gewijzigde deel :) ik opgenomen dit :)
<?php
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');</b>
Welke versie van sitemap generator gebruikt u?
Ik gebruik de nieuwste versie. Het is versie 2.6 beta 1
We hebben het getest op 2.6 beta 1 en als ik zie dat je code zetten in de juiste plaats. Nog een ding - gebruik je ook vBSEO? Wij getest met vBSEO alleen.
Gelieve ook deze oplossing. Vervangen:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
door:
require_once(dirname(__FILE__) . '/../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
Ook als u nog meer specifieke fout log / message het nuttig zou zijn:)
Ja, ik gebruik vBSEO ook. Ik denk dat dit is niet het probleem.
Omdat het begint te maken van de sitemap, maar stopt na een bepaalde tijd.
Ik denk dat mijn server is overbelast met het creëren van zo'n grote sitemap. Dus het zou mooi zijn, als je zou dit script lichter of dat het niet zozeer server ressources nodig hebben tijdens het maken van de sitemap.
Ik hoop dat je weet wat ik wilde zeggen:)
Misschien is dit wel een probleem: mysql.connect_timeout 60 seconden??
Ja, ik gebruik vBSEO ook. Ik denk dat dit is niet het probleem.
Omdat het begint te maken van de sitemap, maar stopt na een bepaalde tijd.
Ik denk dat mijn server is overbelast met het creëren van zo'n grote sitemap. Dus het zou mooi zijn, als je zou dit script lichter of dat het niet zozeer server ressources nodig hebben tijdens het maken van de sitemap.
Ik hoop dat je weet wat ik wilde zeggen:)
Misschien is dit wel een probleem: mysql.connect_timeout 60 seconden??
Time-out - het is waarschijnlijk het probleem. Wat is uw normale sitemap generatie tijd? Maat? ETC? ...
Als u PM me details toegang tot uw forum en FTP ik het kan zien en waarschijnlijk te lossen op plaats. Ook kunt u overwegen om Sitemap Gnerator parameters te wijzigen - in het bijzonder het aantal URL's in een sitemap.
De normale generatie tijd is ongeveer 45 tot 50 seconden. Op dit moment, ongeveer 11.000 pagina's in de sitemap (zonder de vertaalde pagina's) De instellingen van de sitemap zijn op dit moment het zien van deze: Max URL's in sitemap Files 50 000 Delay executie na Elk sitemapbestand 0 seconden, maar varieert deze waarde ook al (dwz met de vertaalde pagina's betrokken) en het heeft gebracht niets. Wat u nodig hebt voor de rechten van alle? Of we kunnen helpen nog meer informatie?
Om te kunnen werken op plaats ik nodig Admin CP toegang (voor de configuratie te controleren / veranderingen en sitemap uitvoering) en FTP (voor het controleren / veranderen van bestanden).
Zonder de mogelijkheid om te spelen op het veld, op dit moment zie ik geen hints die ik je kon geven, behalve het instellen groter time-out waarde voor MySQL-verbinding.
badawidollah
27-03-10, 17:05
hallo
niet werken
cant make een sitemap.
totaal gratis gebruik gedeeld buffers cached
Mem: 1179648 969416 210232 0 0 0
- / + Buffers / cache: 969416 210232
Swap: 0 0 0
dit is mijn vps-geheugen
opgelost voor standaard
: D
hallo
niet werken
cant make een sitemap.
dit is mijn vps-geheugen
opgelost voor standaard
Gewoon om er zeker van - is het opgelost of niet op dit moment? :)
badawidollah
27-03-10, 17:26
vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], totaal berichten: $ totalposts, pagina's: $ totalpages, views: $ threadrow [views] $ voorafgaande");
/ / Aanvullende code
$ Alanguages = array ('nl');
if (! $ gearchiveerd) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ gearchiveerd);
foreach ($ alanguages als $ taal) {
$ Vbseo_stat ['t']++;
$ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Taal ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, $ voorafgaande, $ threadrow ['lastpost'], $ freq);
}
}
/ / Einde aanvullende code
for ($ p = 1; $ p <= $ totalpages; $ p + +)
niet werken aan addon sitemap maken
niet werken aan addon sitemap maken
Als u meer informatie PM me de toegang tot uw Admin CP en FTP ik zal controleren en te werken aan it:)
badawidollah
27-03-10, 17:36
werken nu sitemap maken
allemaal hier
http://www.nusantaraku.org/forum/vbseo_sitemap/data/sitemap_index.xml.gz
maar vBSEO team zei zijn te lang
en kan hier downloaden
Forum NusantaraKu Maleisië - Indonesië (http://www.nusantaraku.org/forum/sitemap_index.xml.gz)
maar cant nu na het installeren van vbet
wat te doen?
badawidollah
27-03-10, 17:44
vergeet het maar boven de
Ik hoop dat met extra / vbseo_sitemap / data-URL
mijn sitemap kan indexeren snel te
bedankt
werken nu sitemap maken
allemaal hier
http://www.nusantaraku.org/forum/vbseo_sitemap/data/sitemap_index.xml.gz
maar vBSEO team zei zijn te lang
en kan hier downloaden
Forum NusantaraKu Maleisië - Indonesië (http://www.nusantaraku.org/forum/sitemap_index.xml.gz)
maar cant nu na het installeren van vbet
wat te doen?
U heeft gebroken. Htaccess regels. Zorg ervoor dat uw sitemap regel is voor vBET regels.
badawidollah
29-03-10, 08:54
<priority> 0,5404 </ prioriteit>
<lastmod> 2010-03-29T03: 23:59 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> maandelijkse </ changefreq>
</ Url>
-
<url>
-
<priority> 0,5404 </ prioriteit>
<lastmod> 2010-03-29T03: 23:59 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> maandelijkse </ changefreq>
</ Url>
thread niet vertalen in sitemap
moet worden als deze
zou het?
thread niet vertalen in sitemap
moet worden als deze
zou het?
Allereerst kunt u een keuze te maken welk type van links die u wilt gebruiken - SEO of taal =. Je het als geïntegreerd voor SEO links en vragen om langauge = type. Als u taal parameter te gebruiken in uw links dan aub uw integratie - u heeft het mis. Beschrijving geeft duidelijk aanwijzingen voor stand soorten links.
Over URL vertaling - zoals we al uit het hoofd - voor prestaties reden waarom we niet vertalen URL's in sitemap op dit moment en zal waarschijnlijk niet in de toekomst.
badawidollah
30-03-10, 15:52
performance is het belangrijk
en seo belangrijker
bedankt
U heeft gebroken. Htaccess regels. Zorg ervoor dat uw sitemap regel is voor vBET regels.
Ik heb hetzelfde probleem, als ik kan de laatste regel dan is mijn sitemap te krijgen doorgestuurd naar hoofdpagina.
Om precies te zijn - ik moest dit commentaar:
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
# $ RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
te maken sitemap werk (en niet doorgestuurd naar hoofdpagina). Maar nadat ik keek vbenterprisetranslator_seo.php content te voegen dat het alleen doorverwijst naar de juiste (bijv. / nl /) links.
Ik heb hetzelfde probleem, als ik kan de laatste regel dan is mijn sitemap te krijgen doorgestuurd naar hoofdpagina.
Om precies te zijn - ik moest dit commentaar:
te maken sitemap werk (en niet doorgestuurd naar hoofdpagina). Maar nadat ik keek vbenterprisetranslator_seo.php content te voegen dat het alleen doorverwijst naar de juiste (bijv. / nl /) links.
Alsjeblieft sitemap regel beweegt voordat vBET regels. Door het uitschakelen van vBET regels loopt u het risico ongepast werkt, zelfs als ze niet nu dan misschien in toekomstige versies. vBET werd getest voor de configuratie met. htaccess regels die we gaven.
Integratie code was opnieuw geoptimaliseerd. Zie eerste bericht voor een nieuwe code.
bhanuprasad1981
19-04-10, 07:59
hello,
Ik heb uitgeschakeld vertaling voor een aantal forums, die zijn voor onze lokale jongens die gebruik maken van alleen in het Engels, maar ik denk dat sitemap is gemaakt voor andere talen ook Hoe kan ik een andere taal creatie uit te schakelen voor specifieke forums?
hello,
Ik heb uitgeschakeld vertaling voor een aantal forums, die zijn voor onze lokale jongens die gebruik maken van alleen in het Engels, maar ik denk dat sitemap is gemaakt voor andere talen ook Hoe kan ik een andere taal creatie uit te schakelen voor specifieke forums?
Probeer dit (niet getest):
Zet vBET extra integratie-code binnenkant van als blok:
$ignoredForums = array('FORUM_ID', 'FORUM_ID');
if (!in_array($threadrow['forumid'] , $ignoredForums)) {
HERE vBET ADDITIONAL INTEGRATION CODE
}
Natuurlijk zet je genegeerd forum ids er:)
Laat het ons weten heeft het te helpen.
hoe we kunnen genereren sitemap URL's voor blogs en cms?
hoe we kunnen genereren sitemap URL's voor blogs en cms?
Werkelijke integratie oplossing ondersteunt alleen discussies die links. We kunnen zoeken naar oplossingen ter ondersteuning van de vertaling van blogs en cms verbindingen als ze worden ondersteund door de Sitemap Generator.
sitemap 2.6 Beta 2
ondersteuning van blogs en CMS kunt u een kijkje nemen?
sitemap 2.6 Beta 2
ondersteuning van blogs en CMS kunt u een kijkje nemen?
OK - we zullen een kijkje nemen. We hebben nu wat meer dingen omdat de werknemer op zoek. Ons team zal snel groeien (waarschijnlijk in de laatste week van deze maand). Vanwege dat we zullen zorgen over dit onderwerp integratie niet immediatelly - hoop dat het is ok voor u:) Het is al op TODO lijst:)
Hey vbet Ik heb een shell-script en ik ben bijna 100% op mijn doos
#!/bin/bash
for i in af sq ar be bg ca zh-CN hr cs da nl en pl pt et tl fi fr gl de el iw hi hu is id ga it ja ko lv lt mk ms mt no fa ro ru sr sk sl es sw sv zh-TW th tr uk vi cy yi
do
zcat sitemap_index.xml.gz |sed "s/<loc>http:\/\/under-linux.org\/sitemap/<loc>http:\/\/under-linux.org\/sitemap$i/" > sitemap"$i"_index.xml
dos2unix sitemap"$i"_index.xml
gzip -f sitemap"$i"_index.xml
count=1
for k in `ls -la sitemap_*.xml.gz | grep -v index | awk {'print $8'}`
do
zcat sitemap_"$count".xml.gz | sed "s/<loc>http:\/\/under-linux.org\//<loc>http:\/\/under-linux.org\/$i\//" > sitemap"$i"_"$count".xml
dos2unix sitemap"$i"_"$count".xml
gzip -f sitemap"$i"_"$count".xml
count=`expr $count + 1`
done
done
je hoeft alleen maar te verwijderen welke talen u niet wilt en veranderen onder-linux.org naar uw website adres. in dit geval ben ik actief in mijn forum root.
Dit zal het proces sneller en zal geen gebruik maken genereert php geheugen problemen
Bewaar dit script op vbseo_sitemap / data directory als convert.sh
chmod + x convert.sh
uit te voeren gebruiken
. / Convert.sh
en dan zul je in staat zijn om sitemaplanguage_index.xml.gz gebruiken als uw sitemap te veranderen "taal" voor nl, es of een andere taal:)
laat het me weten als u een andere uitleg.
Ook moet je voeg deze script op het systeem van crontab na de tijd vBSEO sitemap crontab loopt.
Bedankt,
wowglider.de
19-06-10, 14:00
Ik probeerde te volgen van de instructies en het Leesmij-bestand, maar vanwege de slechte Engels van wat ik vond iets is natuurlijk fout, dus ik mijn verkeerde vbseo_sitemap_functions.php bewerkten.Wees zo goed helpmenu het bestand correct te veranderen...
{
else $freq = 'yearly';
}else
//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code
{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);
}
if($showpost)
{
...
Dit is de fout die optreedt wanneer Google mijn Sitemap.xml opent: StatusDetailsUngültige URLDies is niet een geldige URL. Corrigeer de URL en de gegevens opnieuw te verzenden.URL: http://array bovenliggende dag: urlTag: locProblem bepaald op: 19.06.2010Danke!
wowglider.de
19-06-10, 14:27
Het hele bestand hier: download vbseo_sitemap_functions.php van Sendspace.com - Stuur grote bestanden het easy way (http://www.sendspace.com/file/5aq9kk)
wowglider.de
19-06-10, 16:43
Is het mogelijk om eventuele hulp te krijgen? Google kan niet ophalen mijn sitemaps!
wowglider.de
19-06-10, 22:20
Oh, hoe ik kan krijgen om "taal: Engels Voeg geen taal"
Ik probeerde te volgen van de instructies en het Leesmij-bestand, maar vanwege de slechte Engels van wat ik vond iets is natuurlijk fout, dus ik mijn verkeerde vbseo_sitemap_functions.php bewerkten.Wees zo goed helpmenu het bestand correct te veranderen...
{
else $freq = 'yearly';
}else
//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls($alanguages);
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code
{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);
}
if($showpost)
{
...
Dit is de fout die optreedt wanneer Google mijn Sitemap.xml opent: StatusDetailsUngültige URLDies is niet een geldige URL. Corrigeer de URL en de gegevens opnieuw te verzenden.URL: http://array bovenliggende dag: urlTag: locProblem bepaald op: 19.06.2010Danke!
Houdt u er rekening mee dat in readme.html er geen Sitemap Generator beschrijving opgenomen. Integratie van instructies voor de Sitemap Generator bevindt zich hier:
Zoals ik zie dat je code daar beschreven, maar je hebt het verkeerd. Gelieve deze wijzigingen ongedaan te maken en het eerste exemplaar onze code. Controleer dan werkt het. En daarna als je wilt doen optionele modificatie beschreven aan het einde van het eerste post. En zorg ervoor dat je het goed doet. Nu is het verkeerd. Volgens de optionele wijziging stap - je moet onze code zetten in een andere plaats (eerder beschreven lijn) en na dat kleine aanpassing te doen. Nu je gewoon veranderd met een van onze code lijn niet zoals het was beschreven.
Ook - als Google kan niet uw sitemaps te halen bij alle zorg er dan voor dat je de juiste hebt je htaccess-bestand in te stellen.. Gelieve opnieuw te controleren integratie instructies - sitemap regel moet worden geplaatst vóór vBET regels. Als u niet zeker bent over het - neem gewoon hier posten gehele je htaccess bestand en we zullen controleren of deze:).
Houdt u er rekening mee dat ik niet weet wat doe hier bedoel je met je laatste opmerking van last post. Beschrijf het meer als het relevant is:)
PS.
Nadat we lossen uw problemen deze draad zal worden samengevoegd met de Sitemap Generator-integratie draad. Het blijft hier nu alleen om u gemakkelijker om het te vinden in de plaats waar je verwacht, maar we hebben al draad voor de Sitemap Generator integratievraagstukken.
wowglider.de
20-06-10, 14:17
Het is echt heel moeilijk te begrijpen, Engels is niet mijn moedertaal. En helaas, haar Engels is niet de beste. Ik geef ze het originele bestand, dan is het mogelijk dat ze vervangen de relevante dingen? dank u
edit:
uploaden op je forum werkt niet!
PHP |? <Php /****************** - Anoniem - ZzhbFuTT - Pastebin.com (http://pastebin.com/ZzhbFuTT)
Je gaf ons je originele sitemap generator bestand - we hebben dit niet nodig.
Als Google niet kan downloaden van uw Sitemap Generator-bestanden, hen het meest waarschijnlijk dat betekent dat je het mis hebt. Htaccess-bestand. Geef ons is de inhoud te controleren. Je kunt gewoon plakken in post in CODE bbcode, of gewoon plak het in de post.
Over integratie te sitemap generator. Ik begrijp dat u moeite met het begrijpen van Engels en Google vertalingen zijn niet altijd perfect zijn. Neem gewoon braak integratie instructies zonder dat een van onze code te veranderen. Het betekent - net paste code, die gaven we in de beschreven plaats. Niets meer. Je had code in de juiste plaats, maar het was niet onze integratie code - het was veranderd. Niet alle wijzigingen. Zet onze integratie-code in de juiste plaats - je hebt precies beschreven waar deze te plaatsen. Ook vergeet dan niet om de code van uw taal te verwijderen uit talen array.
Gelieve braak instructies en als je problemen hebt met enkele stap - vertel precies welke stap van integratie die je niet begrijpt - zullen we het precies willen beschrijven:)
Houdt u er rekening mee dat we ook aandacht integratie service aan te bieden voor $ 30 - in dat geval doen wij er alles voor u op uw server. Maar ... Ons forum online ondersteuning is gratis en sitemap generator integratie:
1. Is niet nodig
2. Is echt gemakkelijk - gewoon beginnen bij het begin en gaat stap voor stap.
Dus we raden u aan om dit zelf verwerken en antwoorden op eventuele vragen te bieden. Als u niet begrijpt een deel van de integratie-instructies - gelieve punt is het en we zullen beschrijven:)
Doe je niet begrijpt waar onze integratie-code zetten?
Doe je niet begrijpt welke code te plakken?
Doe je niet begrijpt dat je precies plakken en doe nog geen wijzigingen in onze integratie code?
Beschrijf wat er werkelijk de oorzaak van uw probleem. Wat houdt je te doen deze integratie?
We wachten op uw htaccess de inhoud en vragen als je nog steeds hebt:).
wowglider.de
20-06-10, 15:03
Google kan mijn sitemaps te downloaden, dat is niet het probleem, het probleem is dat ik weet niet hoe het. Php edit omdat ik het zo begrijp ik na het lezen van uw "tutorial".
Ik hoef alleen maar de werkende. php en alles zal in orde.
Ik heb hem nu aan het werk, maar het gewoon extra draad pagina's, de laatste stap te maken i dont understand, dat is hoe het nu kijken:
edit:
ook de code ding niet werkt, omdat het te lang: http://pastebin.com/bfrF78E7
OK zo. Als je nu hebt bevestigd voor de eerste pagina's die u kunt het werkt voor alle pagina's in twee stappen:
1. Verwijder deze extra code die u hebt toegevoegd en zet het op slechts 2 regels code hieronder - in het dichtstbijzijnde for lus. Aan het begin van deze lus. Dus zoals het is beschreven in de handleiding van het net VOOR deze lijn (die nu is in de eerste regel code in de lus en u zult onze code hem voorgelegde):
2. Wanneer u voor het eerst deel te doen dan verandering in onze aanvullende code dit:
Om deze:
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&language=';
Dus in principe je gewoon veranderen 1 tot en met $ p - net zoals beschreven in de handleiding:)
Gelieve te bevestigen deed het helpen en vraag om meer informatie als je nog nodig hebt ons advies - wij zullen u graag helpen:)
wowglider.de
21-06-10, 23:54
Uw Engels is vreselijk, je dingen zeggen, maar je betekenis is andere. Ik vond een oplossing door te kijken naar andere threads, maar bedankt voor je hulp.
Misschien kan ik anderen helpen:
//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code
{
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there!
En een ander ding, aangezien ik uw add-on toegevoegd mijn sitemap Schepper wont maken urllist.txt! -> Text Format File urllist.txt (0.00Kb)
wowglider.de
22-06-10, 14:13
is deze code nu goed?
Misschien kan ik anderen helpen:
//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code
{
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there!
En een ander ding, aangezien ik uw add-on toegevoegd mijn sitemap Schepper wont maken urllist.txt! -> Text Format File urllist.txt (0.00Kb)
Uw code is nog steeds fout. Gelieve te corrigeren en te bevestigen heb je nog steeds probleem met de txt-formaat hebben. Zie gecorrigeerd onderstaande code
{
//additional code
if(!$archived) {
}
}
//end additional code
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there! - That is why we wrote to put our code BEFORE this line
wowglider.de
22-06-10, 23:39
Hartelijk dank! Het werkt nu blijkbaar! U moet de afgewerkte code post enkel in deze thread: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/de/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html
wowglider.de
23-06-10, 14:13
zijn nog steeds niet goed werkt:
Soms gebeurt dit:
<url>
<loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
<priority> 1216154741 </ prioriteit>
<lastmod> </ lastmod>
<changefreq> dagelijks </ changefreq>
</ Url>
U kunt hier kijken voor jezelf
http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz
heres de vbseo_sitemap_functions:
PHP |? <Php /****************** - Anoniem - 7U8a6kXp - Pastebin.com (http://pastebin.com/7U8a6kXp)
foto's:
ImageShack Album - 2 beelden (http://img690.imageshack.us/gal.php?g=eror1e.jpg)
zijn nog steeds niet goed werkt:
Soms gebeurt dit:
<url>
<loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
<priority> 1216154741 </ prioriteit>
<lastmod> </ lastmod>
<changefreq> dagelijks </ changefreq>
</ Url>
U kunt hier kijken voor jezelf
http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz
heres de vbseo_sitemap_functions:
PHP |? <Php /****************** - Anoniem - 7U8a6kXp - Pastebin.com (http://pastebin.com/7U8a6kXp)
foto's:
ImageShack Album - 2 beelden (http://img690.imageshack.us/gal.php?g=eror1e.jpg)
Volgens de code het moet niet onze schuld. Gebruiken we gewoon prioriteit geteld door vBSEO, in het bijzonder dat het gebeurt voor de link zonder onze aanvullende taalcode. Please comment onze integratie-code en het doet het is OK, zonder het te verifiëren. Het is niet-dan vragen vBSEO team voor ondersteuning. Als het OK is, zonder onze integratie-code, dan kunt u PM toegang nodig om uw Admin CP en FTP - wij zullen het controleren op uw server en werken op oplossing:)
wowglider.de
23-06-10, 23:59
Dit forum is meer dan 2,5 jaar oud, was er altijd VB + + vBSEO SITEMAP geïnstalleerd, nooit problemen gehad.
Ook is er is niet alleen de Priorij probleem, soms ook de datum, url en anderen, maar niet alle urls, slechts enkele.
ik probeer nu op te lossen door middel van VB onderhoud aan draden en of berichten te lossen, ziek te zien of dat helpt.
wowglider.de
24-06-10, 00:24
probleem er nog steeds!
wat heb je precies nodig?
PM me toegang tot gegevens voor Admin CP en FTP. Je hebt niet bevestigd heb je reactie onze code en controleer werkt het prima werken zonder dit. Het feit dat hij werkte voor jaar betekent niets - wijzigingen hebt aangebracht in de file en je een ander gedeelte voor code brak per ongeluk / ongeval. Gelieve te bevestigen dat het werkt prima met onze code commentaar voordat u ons toegang details.
OK - Ik heb PM dat het nu werkt. Samenvoegen met deze draad die over Sitemap Generator-integratie
Cuti Malaysia
04-12-10, 12:17
Ik heb al de code voor SEO-verbindingen ....
$ Voor = vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rt'], $ relp);
if ($ vboptions ['vbseo_sm_freq_tsmart'])
{
$ Dpassed = (time () - $ threadrow ['lastpost']) / 86400;
if ($ dpassed <3) $ freq = 'dagelijkse';
else if ($ dpassed <10) $ freq = 'wekelijks';
else if ($ dpassed <100) $ freq = 'maandelijkse';
else $ freq = 'jaarlijkse';
} Else
$ Freq = $ vboptions ['vbseo_sm_freq_t'];
vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], totaal berichten: $ totalposts, pagina's: $ totalpages, views: $ threadrow [views] $ voorafgaande");
/ / Aanvullende code
$ Alanguages = array
if (! $ gearchiveerd) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ gearchiveerd);
$ Currentthreadurl_before = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost);
$ Currentthreadurl_after = "/" substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost).;
$ Lastpost = & $ threadrow ['lastpost'];
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
foreach ($ alanguages als $ taal) {
vbseo_add_url ($ currentthreadurl_before $ $ taal currentthreadurl_after, $ voorafgaande, $ lastpost, $ freq..);
}
}
/ / Einde aanvullende code
for ($ p = 1; $ p <= $ totalpages; $ p + +)
{
$ Vbseo_stat [$ gearchiveerd 'bij':? 'T'] + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ gearchiveerd),
vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ gearchiveerd, true),
$ Voorafgaande,
$ Threadrow ['lastpost'],
$ Freq
);
}
if ($ showpost)
{
$ Getposts = $ db-> query ("
SELECT p.dateline, p.postid, p.threadid
FROM ". TABLE_PREFIX." Post als p
WHERE p.threadid = $ threadrow [threadid]
En zichtbaar = 1
ORDER BY p.dateline
");
$ Pcount = 0;
while ($ postrow = $ db-> fetch_array ($ getposts))
{
$ Pcount + +;
vbseo_log_entry ("[showpost] forum_id: $ forumid, thread_id: $ postrow [threadid], post_id: $ postrow [postID]");
$ Relp = $ relp * 0,8 + $ pcount / ($ threadrow ['replycount'] +1) * 0.2;
$ Relp *= vbseo_apply_custom_priority ('forum', $ threadrow ['forumid']);
$ Prior2 = vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rp'], $ relp);
$ Vbseo_stat ['p'] + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_post ($ threadrow, $ postrow, $ pcount),
vbseo_url_post ($ threadrow, $ postrow, $ pcount, true),
$ Prior2,
$ Postrow ['dateline'],
$ Vboptions ['vbseo_sm_freq_p']
);
}
$ Db-> free_result ($ getposts);
}
}
$ Db-> free_result ($ getthreads);
$ Vbseo_progress ['step3'] = 0;
}
vbseo_inc_progress ();
}
functie vbseo_sitemap_polls ($ vooruitgang)
{
global $ db, $ vboptions, $ vbseo_vars;
if (vbseo_check_progress ($ vooruitgang)) return;
$ Added_urls = 0;
vbseo_log_entry ("[SECTION START] polls", true);
$ St = $ db-> query_first ("
SELECT
max (kiezers) als maxre, min (kiezers) als minre, avg (kiezers) als avgre
FROM ". TABLE_PREFIX. 'Poll
");
foreach ($ vbseo_vars ['forumslist'] als $ forumid)
{
$ Getthreads = $ db-> query ("
SELECT *
FROM ". TABLE_PREFIX." Thread AS draad
WHERE forumid = $ forumid
En zichtbaar = 1
EN pollid> 0
");
while ($ threadrow = $ db-> fetch_array ($ getthreads))
{
$ Getpoll = $ db-> query_first ("
SELECT *
FROM ". TABLE_PREFIX. 'Poll
WHERE pollid = ". $ Threadrow ['pollid']."
");
if (! $ getpoll)
voort te zetten;
vbseo_log_entry ("[poll] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], pollid: $ threadrow [pollid]");
$ Added_urls + +;
$ Relp2 = vbseo_math_avg_weight ($ getpoll ['kiezers'], $ st ['minre'], $ st ['maxre'], $ st ['avgre']);
$ Relp2 *= vbseo_apply_custom_priority ('forum', $ threadrow ['forumid']);
$ Voor = vbseo_sm_priority ($ vboptions ['vbseo_sm_priority_rpoll'], $ relp2);
$ Added_urls + = vbseo_add_2urls (
vbseo_url_poll ($ threadrow, $ getpoll),
vbseo_url_poll ($ threadrow, $ getpoll, true),
$ Voorafgaande,
$ Getpoll ['dateline'],
$ Vboptions ['vbseo_sm_freq_poll']
);
}
$ Db-> free_result ($ getthreads);
}
vbseo_inc_progress ();
return $ added_urls;
}
functie vbseo_sitemap_blogs ($ vooruitgang)
{
global $ db, $ vboptions, $ vbseo_vars;
if (vbseo_check_progress ($ vooruitgang)) return;
if (! vbseo_dbtbl_exists ('blog'))
return 0;
vbseo_log_entry ("[SECTION START] blogs", true);
vbseo_add_url (? VBSEO_ON vbseo_any_url ($ vbseo_vars ['bburl'].'/ blog.' VBSEO_PHP_EXT): $ vbseo_vars ['bburl'].'/ blog. "VBSEO_PHP_EXT, 1.0..);
$ Added_urls = 0;
dus ik ben nog steeds confius waar ik moet deze code zetten $ vbseo_stat [$ gearchiveerd 'bij':? 't'] + = vbseo_add_2urls (??
tot slot, waar is kan ik instructie aanvullende code vinden moet je een verandering tot $ p?
Ik heb al de code voor SEO-verbindingen ....
dus ik ben nog steeds confius waar ik moet deze code zetten $ vbseo_stat [$ gearchiveerd 'bij':? 't'] + = vbseo_add_2urls (??
tot slot, waar is kan ik instructie aanvullende code vinden moet je een verandering tot $ p?
Je zet het nergens! Er is geen een opdracht om ergens gezegd! Het bestaat al in vBSEO. Lees de instructie nog een keer zorgvuldig.
PS.
Ik veranderde er ter wereld "dit" naar "ons" om verwarring te vervallen.
Cuti Malaysia
08-12-10, 19:15
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rt'], $relp);
{
else $freq = 'yearly';
}else
//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);
}
}
//end additional code
{
$prior,
$threadrow['lastpost'],
$freq
);
}
if($showpost)
{
$getposts = $db->query("
SELECT p.dateline,p.postid,p.threadid
FROM " . TABLE_PREFIX . "post AS p
WHERE p.threadid = $threadrow[threadid]
AND visible = 1
ORDER BY p.dateline
");
$pcount = 0;
while ($postrow = $db->fetch_array($getposts))
{
$pcount++;
vbseo_log_entry("[showpost] forum_id: $forumid, thread_id: $postrow[threadid], post_id: $postrow[postid]");
$relp = $relp*0.8+$pcount/($threadrow['replycount']+1)*0.2;
$relp*= vbseo_apply_custom_priority('forum', $threadrow['forumid']);
$prior2 = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rp'], $relp);
$vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls(
vbseo_url_post($threadrow, $postrow, $pcount),
vbseo_url_post($threadrow, $postrow, $pcount, true),
$prior2,
$postrow['dateline'],
$vboptions['vbseo_sm_freq_p']
);
}
$db->free_result($getposts);
}
}
$db->free_result($getthreads);
$vbseo_progress['step3'] = 0;
}
vbseo_inc_progress();
}
function vbseo_sitemap_polls($progress)
{
global $db, $vboptions, $vbseo_vars;
if(vbseo_check_progress($progress)) return;
$added_urls = 0;
vbseo_log_entry("[SECTION START] polls", true);
$st = $db->query_first("
SELECT
max(voters) as maxre,min(voters) as minre,avg(voters) as avgre
FROM " . TABLE_PREFIX . "poll
");
foreach($vbseo_vars['forumslist'] as $forumid)
{
$getthreads = $db->query("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "thread AS thread
WHERE forumid = $forumid
AND visible = 1
AND pollid > 0
");
while ($threadrow = $db->fetch_array($getthreads))
{
$getpoll = $db->query_first("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "poll
WHERE pollid = ".$threadrow['pollid']."
");
if(!$getpoll)
continue;
vbseo_log_entry("[poll] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], pollid: $threadrow[pollid]");
$added_urls++;
$relp2 = vbseo_math_avg_weight($getpoll['voters'], $st['minre'], $st['maxre'], $st['avgre']);
$relp2*= vbseo_apply_custom_priority('forum', $threadrow['forumid']);
$prior = vbseo_sm_priority($vboptions['vbseo_sm_priority_rpoll'], $relp2);
$added_urls += vbseo_add_2urls(
vbseo_url_poll($threadrow, $getpoll),
vbseo_url_poll($threadrow, $getpoll, true),
$prior,
$getpoll['dateline'],
$vboptions['vbseo_sm_freq_poll']
);
}
$db->free_result($getthreads);
}
vbseo_inc_progress();
return $added_urls;
}
function vbseo_sitemap_blogs($progress)
{
global $db, $vboptions, $vbseo_vars;
if(vbseo_check_progress($progress)) return;
if(!vbseo_dbtbl_exists('blog'))
return 0;
vbseo_log_entry("[SECTION START] blogs", true);
vbseo_add_url(VBSEO_ON ? vbseo_any_url($vbseo_vars['bburl'].'/blog.'.VBSEO_PHP_EXT) : $vbseo_vars['bburl'].'/blog.'.VBSEO_PHP_EXT, 1.0);
$added_urls = 0;
gebruik dan de gemakkelijk expalanation te begrijpen. Ik ben niet vloeiend in het Engels. Is het juist de code i zetten? Juist of niet?
waar u deze code zetten? neem dan zo helpe mij de top van deze code geschat op boven dat makkelijk voor mij te traceren
tenslotte, Ook in onze aanvullende code je moet een verandering in $ p.. ik niet undertand geef voorbeeld ...
gebruik dan de gemakkelijk expalanation te begrijpen. Ik ben niet vloeiend in het Engels. Is het juist de code i zetten? Juist of niet?
waar u deze code zetten? neem dan zo helpe mij de top van deze code geschat op boven dat makkelijk voor mij te traceren
tenslotte, Ook in onze aanvullende code je moet een verandering in $ p.. ik niet undertand geef voorbeeld ...
Ok dus - ik zal het te beschrijven met andere woorden - hoop dat het zal helpen:)
Dus - uw huidige code ziet er goed uit - de beste manier om het te controleren is om uit te voeren.
Extra stappen zijn niet nodig - de werkelijke oplossing zal links toe te voegen voor de discussies die vertaalde pagina's te sitemap. Extra stappen zal je ook toestaan om advertenties er links naar andere pagina's van onderwerpen die - als thread is groot genoeg om andere pagina's (2e, 3e hebben ...).
Dus als je wilt wijzigingen aan te brengen. Dan moet je onze aanvullende code (degene die u toegevoegd) te verwijderen van plaats waar je het nu en het in andere plaats. De andere plek is voor:
En dat is wat onze instructie betekent - Zet onze code VOORDAT vBSEO code hieronder vermeld (in plaats van de werkelijke ligging van onze code in uw dossier).
En het laatste deel vertelt je duidelijk zien dat in onze code (de code die u hebt toegevoegd), dient u dit 1 (de nummer een - en dat is maar een keer in onze code wordt gebruikt, dus het is erg eenvoudig) te vinden zodat u meer preciseren instructie:
Hier is een in onze code. En je moet dit een verandering tot $ p
Dus als je kijkt op de lijn van Onze code waar een bestaat en u het naar $ p dan zult u er:
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&language=';
Hoop dat het nu meer begrijpelijk. Vertel deed het helpen:)
wowglider.de
13-06-11, 21:33
Oke, vBSEO een nieuwe sitemap generator, hoe er toe te voegen? Kun je gewoon de juiste code zetten hier, het is veel gemakkelijker voor alle gebruikers.
Oke, zijn dezelfde als de oude vBSEO sitemap, bedankt.
Oke, vBSEO een nieuwe sitemap generator, hoe er toe te voegen? Kun je gewoon de juiste code zetten hier, het is veel gemakkelijker voor alle gebruikers.
Oke, zijn dezelfde als de oude vBSEO sitemap, bedankt.
Leuk dat je het antwoord al te hebben. Houdt u er rekening mee dat we denken over het toevoegen van ondersteuning in sitemap integratie URL's te genereren met de reeds vertaalde links (nu nog maar taalcode is toegevoegd). We moeten idee hoe dit te doen zonder te doden prestaties. Het zal nodig hebben om aparte cache voor de titels in vBET en het zal vertalen koppeling alleen voor diegene die al in de cache te genereren. Op deze manier zal het niet doden prestaties door het maken van duizenden aanvragen van vertalingen. We kunnen niet zeggen wanneer precies het zal worden ondersteund. Op dit moment de grootste prioriteit is het ondersteunen van andere vertaaldiensten die we al hebben doorgevoerd, nog enkele kleine dingen moeten worden gesloten voordat we los. Daarna controleren wij geopend feature requests lijst en maak prioriteiten voor andere taken:)
Leuk dat je het antwoord al te hebben. Houdt u er rekening mee dat we denken over het toevoegen van ondersteuning in sitemap integratie URL's te genereren met de reeds vertaalde links (nu nog maar taalcode is toegevoegd). We moeten idee hoe dit te doen zonder te doden prestaties. Het zal nodig hebben om aparte cache voor de titels in vBET en het zal vertalen koppeling alleen voor diegene die al in de cache te genereren. Op deze manier zal het niet doden prestaties door het maken van duizenden aanvragen van vertalingen. We kunnen niet zeggen wanneer precies het zal worden ondersteund. Op dit moment de grootste prioriteit is het ondersteunen van andere vertaaldiensten die we al hebben doorgevoerd, nog enkele kleine dingen moeten worden gesloten voordat we los. Daarna controleren wij geopend feature requests lijst en maak prioriteiten voor andere taken:)
Hebt u een idee wanneer het zal worden afgerond?
kamilkurczak
23-06-11, 13:08
hello,
vBET is al op vakantie - hij zal antwoorden na dat:)
hello,
vBET is al op vakantie - hij zal antwoorden na dat:)
Dat is niet goed! : Verward:
Ik kocht vBET Branding Fee Licentie met behulp van geld door de notulen via Western Union. Wanneer zal hij terug te krijgen zodat ik kan downloaden vBET? Ik ben benieuwd om te installeren. : D
kamilkurczak
24-06-11, 18:55
U kunt nu downloaden vBET ******:) ga je hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
U kunt nu downloaden vBET ******:) ga je hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
Downloads
Sorry, maar je hebt geen licentie nog niet kopen voor vBET3.x/4.x. Ga naar onze aankoop sectie en kopen licentie om te kunnen downloaden.
Als u net gekocht licentie kunt u wachten tot de gegevens worden bijgewerkt in ons systeem.
In geval van vragen, neem dan contact met ons op.
^ ^ ^ Heb ik het kopen. Heeft hij niet het geld nog niet ontvangen?
kamilkurczak
26-06-11, 01:25
heb je het kopen van deze rekening (Octavius gebruiker)? stuur mij uw factuurnummer door PM
Ja ik kocht het van Octavius en ik zal u de MTCN.
Hi. Ik ben terug van vakantie. Op dit moment hebben wij release-dag niet hebben voor deze functie. We moeten nog steeds ondersteuning voor andere tranlsation motoren te implementeren voor vBET3.x (nu alleen vBET4.x ondersteunt). Dus na dat we plannen maken voor andere functies:)
Over uw betaling - zie hier: :)
Sorry als dit is een complete noob vraag, maar in dit deel van de code te integreren jullie op de hoogte:
als mijn forum is in een andere map, als de mijne is. Het is in 'forums', moet ik dit veranderen naar:
require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
dat zo is, voeg de / forums voor de / includes?
Dank.
Sorry als dit is een complete noob vraag, maar in dit deel van de code te integreren jullie op de hoogte:
als mijn forum is in een andere map, als de mijne is. Het is in 'forums', moet ik dit veranderen naar:
require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
dat zo is, voeg de / forums voor de / includes?
Dank.
Nee, het moet wel goed, omdat DIR moet je pad nu al onder andere op het forum directory. Dus gebruik eerst als het is.
r.dziadusz
23-09-11, 15:39
Nu hebben we een nieuwe manier van integratie! U vindt het op eerste pagina van deze draad, of klikt u op:
Sitemap generator niet vertalen van de draad naam.
Is dit normaal?
Hoe dit probleem op te lossen?
Marcin Kalak
13-04-16, 07:59
Vanwege performance redenen die links worden niet vertaald - er worden alleen toegevoegd taal code. Google zoeken real-pagina toch sinds krijgt u een 301 redirect.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):