PDA

View Full Version: vBET 3.2.2 - snelle correctie pakket



vBET
11-12-09, 22:57
Hello.

We ontdekten kleine maar belangrijke bug in vBET 3.2.2. Het maakt je functionaliteit niet, in welke vorm, maar we raden om opnieuw te downloaden versie 3.2.2 en vanaf dit gecorrigeerd pakket te uploaden naar uw server opnieuw twee bestanden uit te uploaden directory:
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions.php
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php

Bug is gerelateerd aan het verzenden van verwijzende koptekst die nodig is door Google TOS. Zorg quick fix, zoals hieronder beschreven om volledig compatibel zijn met Google TOS.

Als u werkt met een lagere versie dan volledige update noodzakelijk is.

yahoooh
12-12-09, 07:43
Arabisch Tzarbatjah dezelfde richting als de Engels en Franse taal in het Arabisch te schrijven in het begin van het onderwerp van rechts naar links, niet van links naar rechts

yahoooh
12-12-09, 07:47
Ik heb nog steeds geblokkeerd van google
kan u me helpen door e-mail om ze te
mijn site: alwatanyh.com

vBET
12-12-09, 16:10
Arabisch Tzarbatjah dezelfde richting als de Engels en Franse taal in het Arabisch te schrijven in het begin van het onderwerp van rechts naar links, niet van links naar rechts

Het is beschreven die worden opgelost met een snelle correctie pak - andere dingen zullen komen in 3.3.0

vBET
12-12-09, 16:11
Ik heb nog steeds geblokkeerd van google
kan u me helpen door e-mail om ze te
mijn site: alwatanyh.com

Blijf aub bij discussie waar is volledige verhaal. Er vragen over en wij zullen schrijven u de inhoud van het bericht die je kunt e-mailen naar Google:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1